مسائل سنگین ورزشی هستند و واکسن را پر کنید تا آخر هفته کیسه مراسلات پستی

فوق العاده ای تلاش دوباره این هفته مردمی.شما در حفظ و تحت تاثیر قرار دادن من با انواع متنوع سوالات و موضوعات و

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

فوق العاده ای تلاش دوباره این هفته مردمی.

شما در حفظ و تحت تاثیر قرار دادن من با انواع متنوع سوالات و موضوعات و آن را نگه می دارد من را در انگشتان من است که همیشه چیز خوبی است.

در حال حاضر دریافت این جزئیات و خود را آخر هفته کارهای و یک روز خوب; یک بازی امشب.

-

س: سلام داگ

من شده است با خانههای گلی خالی این سوال در ذهن من چند روز گذشته و تصمیم به ارسال آن در. این چند سوال من حدس می زنم بنابراین من امیدوارم که شما با من.

ما جزئیات زیادی در مورد Gasol را 'تحول; چند سال پیش از آن بود لوری بدن مورد بحث. من متوجه شده است که هنگامی که کسی خواسته Gasol چقدر وزن او از دست داده بود او پاسخ داد که آن را "بی ربط'.

من را نمی شنوند تن که در آن او گفت که اما از آن ساخته شده من فکر می کنم در مورد این سوال می توانید بپرسید یک ورزشکار که درست هستند و زمانی که این درست نیست. من می دانم که ما وقت خود را صرف توصیف چیزهای شگفت انگیز این جسمی افراد با استعداد اما این هم درست است که در یک زمینه وسیع تر است وجود دارد مقدار زیادی از تمرکز بر روی وزن در جامعه به عنوان یک کل.

سوال 1 آیا آن را خوب به درخواست یک زن ورزشکار که ؟ ما می دانیم که برخی از ورزشکاران زن (به خصوص در ورزشی خاص) به اعتراف به داشتن مسائل با وزن خود را و/یا تصویر بدن.

سوال 2 بیشتر است به طور کلی است که در آن خط در درخواست هر ورزشکار در مورد وزن خود را? آن بهتر خواهد بود به فقط می گویند شما به دنبال بزرگ, آنچه شما انجام دهید ؟ حتی است که می تواند باعث برخی از افراد ناراحتی چرا که پس از آن نشان میدهد که آنها به نظر نمی آید تا قبل از ... می توان آن را یک مین زمینی از مسائل! شاید آن را به عنوان خوب به خاطر قد و وزن خود را ذکر شده به هر حال اما چقدر دقیق هستند ؟

من مطمئن هستم که برخی از مردم احتمالا نورد چشمان خود را از خواندن این, اما من می دانم که برای برخی از مردم هر گونه سوال/نظرات در مورد تغییرات در بدن خود می شود حساس است.

آیا این درست است که به درخواست ورزشکاران زیرا آنها کار واقعا در مورد بدن خود و آنچه آنها با آن انجام دهد و به آن تاثیر? فقط کنجکاو. سرزنش از آن در Gasol استفاده از کلمه 'بی ربط' ساخته شده است که من تعجب می کنم.

Sportschic

یک: یک سوال درست و بحث یکی من در واقع فکر می کردم در مورد خصوصی چند بار و به بحث و گفتگو با ورزشکاران زن من به خوبی می دانم.

من شخصا نمی تمایل به قرار دادن مقدار سهام و یا هر گونه پرسش های بسیاری از مردان و یا زنان در مورد "تعداد" اگر شما خواهد شد. من قطعا می خواهم بپرسم چگونه وزن از دست داده بود – و یا به دست آورد و به همین دلیل بدن ممکن است به طور چشمگیری تغییر کرده اما تعدادی نشستن است که بزرگ برای من چون من مطمئن هستم که خوانندگان (یک) نیاز به دانستن و یا (ب) می تواند در زمینه آنچه در آن به معنی. یک ورزشکار از دست دادن 15 پوند ممکن است او را دگرگون کرده و یا بدن او بیشتر از کسی که از دست داد 30. تعداد نیست این موضوع.

من تمایل به همیشه نوشتن "6-پا-4 گارد" به جای "6-پا-4, 225 پوند گارد" به عنوان مثال.

بنابراین آره جواب سوال 2 درست است که: آن را چرا و چگونه نه تعداد.

-

س: شما به عنوان خوشحال برای دیدن بازی های واقعی (در حال حاضر شناخته شده به عنوان scrimmages) به عنوان من هستم ؟ از شگفت آور یادآوری (ترنس دیویس شد undrafted??!! واقعا؟!) به کاملا وحشتناک (کیا, پرستار, dodging گلوله ما امیدواریم که) من می دانم چقدر بسکتبال من دیده ام در جاهای خالی بیش از چند دهه. بنابراین من می توانید به این استفاده می شود.

چه چیزی در یک نام است ؟ من خوشحالم که به ادمونتون, لامپ کم مصرف, تیم درست انجام اضافه کردن به لیست طبقه از موفقیت است. و من خوشحالم که به لطف سیاتل هاکی تیم رپتورز برخی از رقابت برای silliest نام مستعار در آمریکای شمالی تیم های ورزشی.

و تجلیل به ورزشکار این هفته دکتر لوران Duvernay-Tardif از سوپر جام قهرمانان برای ما آموزش همه چیز در مورد چشم انداز در زمان بیماری همه گیر.

ممکن است همه ما در ادامه به ایمن ماندن.

James A., ویکتوریا

PS: فراموش کردم سوال من. آیا می دانید چرا Nayo Raincock-Ekunwe است در WNBA این فصل ؟ او قطعا به نظر می رسد قادر به بازی در این سطح.

یک: این قطعا یک هفته برای ورزش نیست آن بوده است ؟ و بهترین داستان Duvernay-Tardif در نظر گرفتن فصل NFL کردن برای کمک به مراقبت از بیمار. داستان فوق العاده ای.

من باید برای پیدا کردن برای مطمئن در مورد Raincock-Ekunwe اما من نمی دانم این: WNBA رایگان آژانس های دوره عجیب و غریب بود و فشرده در این سال به عنوان آنها مذاکره جدید CBA نیویورک تیم او در بازی سال گذشته برای پر فهرستی با بازیکنان جوان و واقعا وجود دارد بسیاری از مشاغل به عنوان آن است.

همچنین Nayo گرفت و سال قبل از دو یا سه سال پیش برای کار بر روی بازی او بنابراین او می تواند آماده برای بازی با کانادا و با 3he توکیو بازی های المپیک در افق است که ممکن است یک عامل به عنوان به خوبی.

-

س: داگ - کسانی که دو mighty fine تکه از روزنامه نگاری شما به تازگی تولید شده: "میراث John Lewis" و Raps بازیکن/مربیان/مدیریت مشارکت در ثبت نام رای دهندگان. شما را در بر داشت و راه معنی دار به ما نشان می دهد که چگونه این تیم در پاسخ به این اجتماعی/سیاسی حاضر است. و شما در حال انجام آن را در چارچوب بازیکنان/مربیان' bios و ایده های. این سهم افسانه - می دهد و بسیاری از ما فوق عقل بود و نه فقط طرفداران اما به شهروندان فعال به عنوان به خوبی.

Q: آیا شما بر این باورند که مهم اجتماعی و سیاسی مسائل ما در حال تعریف جدیدی از روزنامه نگاری ورزشی هنجارهای? مطمئنا اخیر پوشش و عناوین نشان می دهد بله. این به چه معنی رفتن به جلو - آیا شما همکاران, تیم, طرفداران و خوانندگان در حال حاضر در فضای جدید که آن را به چگونه ما نمایش اخبار ورزشی و تجزیه و تحلیل? آیا شما فکر می کنم ورزش روزنامه نگاران و تیم/بازیکنان آماده به استفاده از سیستم عامل خود را? چه امیدها و ترس دوباره این تحولات?

چارلز N

A: بله, من فکر می کنم ما در حال تغییر کمی در چگونگی رویکرد ما به داستان سرایی در مورد ورزشکاران و بازی و در حال نوشتن و صحبت کردن در مورد آنها با بیشتر زمینه با توجه به احساسات خود را در بیشتر مسائل و پیام های آنها ممکن است می خواهید برای انتقال. ما stll را به تمرکز به طور عمده در, بازی ها و نتایج خود را و دو و میدانی است اما ما در حال حرکت به عنوان یک کل نسبت تصویر بزرگتر داستان از این بازی است.

و من فکر می کنم که یک چیز خوب است.

من امیدوارم که آنها که آگاهی افزایش ملموس در مورد تغییر می آید و افرادی که به طور معمول نمی پرداخت بیش از حد نزدیک با توجه به مسائل مربوط به نژاد توسط پلیس, حقوق زنان, درمان بومی کشیده شده به مکالمات.

-

س: سلام داگ

بار خطر ناک. توصیه میکنم مری را راث رمان توطئه علیه امریکا است.

چه منشأ و معنای نام مستعار Dubs برای رزمندگان?

اقامت هست.

فرانک ب

A: اگر شما آن را توصیه ما باید آن را بخوانید.

Dubs معمولی بدل از زبان است.
رزمندگان.

دو میش.
Dubs.

موجب صرفه جویی در کلید و توییتر شخصیت من فرض می کنم. و من به عنوان گناه به عنوان همه آنها را در استفاده از آن.

-

س: خوب شب داگ

مرد به آنها نگاه خوب است. باید نه از دست رفته یک گام واقعا حتی اگر تنها بازی پیش فصل. من شروع به فکر می کنم اصطلاح نیمکت اغراق شده است. جهنم آنها هنوز 12 مرد چرخش است.

باب

یک: همانطور که اشاره کردم در صبح روز شنبه قادر به رفتن 12 عمیق است که یک مزیت بزرگ بیش از 82 بازی و حتی اجازه می دهد تا برای برخی از زمان مدیریت در این هشت تا حدودی بی معنی بذر بازی اما هنگامی که برگشتی می رسند آن را هشت و نه 10 و 11 به احتمال زیاد تغییر سری به سری.

خوب به آنها را هر چند. بدون سوال.

-

س: سلام داگ

آیا شما دیدن CEBL و NBLC ادغام در برخی از نقطه ؟ آیا واقعا به اندازه کافی پول, بینندگان, و غیره. برای رفتن به اطراف برای هر دو لیگ برتر ؟

کایل دریاچه

یک: هیچ من نمی. تا کنون.

آنها عمل نمی در همان مدل کسب و کار در حال تعقیب متفاوت "همکاران" و متفاوتی از آنچه هر یک است. من فکر می کنم تنها مالکیت در مقیاس کوچک بسیار بیشتر کانادایی مدل CEBL است پایدار تر و به احتمال زیاد به موفقیت طولانی مدت است.

اما من فکر نمی کنم آنها تا به حال ادغام

و با توجه به این مقیاس که در آن CEBL می خواهد به کار من فکر می کنم وجود دارد به اندازه کافی برای آنها را به رشد.

-

س: سلام داگ

من گرفتار CEBL بازی با گوئلف Nighthawks مواجه خاموش در برابر عملا کانادا ارشد تیم ملی مردان منظورم اتاوا Blackjacks. چه یک راه عالی برای کانادا بسکتبال به ادامه توسعه خانه رشد استعداد و خانه آوردن و نگه داشتن زبانه ها در آن کلید همکاران. من نمی خواهم برای فراموش کردن آنچه CEBL به معنی توسعه از مربیان و مسئولان در کشور ما بیش از حد.

این محصول در سه طبقه است که واقعا خوب CBC تولید بسیار عالی است. اما چه چیزی شما فکر می کنم از ایلام پایانی ؟ این مهم ترین تغییر حکومت در بسکتبال پس از معرفی 3 نقطه خط. اگر بسکتبال تصویب ایلام پایان دادن به جهان ما احتمالا هرگز دوباره یک NC State ناراحت هوستون, Hack-a-Shaq shenanigans و کریس وبر مغز گرفتگی.

با احترام

Roel Olay

Mississauga

من از نوع پاره در ایلام پایان به شما حقیقت را بگویید. من آن را دوست دارم – آن را سرد بود و در برابر تغییر شکل در NBA all-star game – اما به عنوان یک تغییر اساسی به همه بازی بسکتبال, من فکر می کنم آن را کمی بیش از حد استارک برای من.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

س: داگ

من لذت می برد Raps بازی جمعه. به دنبال به جلو به راه اندازی مجدد. این داد و بیداد لذت بخش بود دیدن تمام بازیکنان شوخی و با بهره گیری خود را به دلیل بازی نیست تعداد نسبت به هر چیزی به غیر از بهبود بازیکن مطبوع. عرصه مرا به یاد دانشگاه توپ را با مقدار زیادی از فضای طبقه فراتر از رسمی دادگاه ابعاد. دیزنی انجام داده است یک کار خوب.

سوال من این است که در مورد COVID قوانین برای بازیکنان بیس بال.

من فکر می کنم برخی از قوانین بود بدون تف و کوزه نیست, لیسیدن انگشتان دست خود را.

امروز در بازی روز شنبه من تو را دیدم بسیاری از batters تف نزدیکی natter جعبه به عنوان به خوبی به عنوان من تو را دیدم ریس مک گوایر, تف, داخل ستاره شرق. من همچنین مشاهده Anderson, لیسیدن انگشتان دست خود را قبل از تبادل در بالای 8th.

آیا قوانین مربوط به این کار و می تواند به داوری جریمه کردن بازیکنان نیست رعایت COVID قوانین ؟

برایان در تورنتو

یک: من فکر می کنم وجود دارد بیش از حد بسیاری عمیقا ریشه دوانده و عادات و سنت است که تغییر خواهد کرد اما تنها با گذشت زمان و با یادآوری مداوم و در چند روز اول از مسابقه, من فکر می کنم برخی از راه گریز است.

آنها می خواهم برای از بین بردن چیزهایی مانند, لیسیدن انگشتان بالا و سپاس قفسه سینه ضربه و مانند آن, اما از آن است که قصد ندارم به اتفاق می افتد یک شبه و یادآوری ملایم از لغزش در شروع است بهترین راه برای رفتن است.

-

س: سلام داگ
امید خود را سالم و ایمن ماندن.
جمعه شب احساس قدیم Blue Jays فصل بازکن و رپتورز بازی در همان و هر دو آنها به دست آورد. چه زمان برای زنده ماندن!
هر کس صحبت کردن در مورد 2nd دانه در شرق کلیدی است زیرا 7/8 به نظر می رسد مانند یک پیاده روی در 1 دور. اما در حال حاضر ما می شنویم Sabonis است پلانتار Facitis و Oladipo است waffling در بازی - این واقعا ضعیف ایندیانا و از این رو از طریق راه رفتن در دور 1.
چقدر سخت شما تا Raps یا سلت کشتن خود برای 2 دانه.
چگونه می توانم به شما لاغر مارک بازی به تغییر با +/- با از دست دادن وزن.
همیشه لذت بخش.
EP
ریچموند هیل

یک: یک بار آنها را در تصمیم تیس قالب برای راه اندازی مجدد من نمی مراقبت لیسیدن مورد شماره 2 و یا 3 در شرق. من هرگز واقعا نگران ششم بذر برای هر بوستون یا تورنتو و از آنجا که هیچ homecourt استفاده من فکر نمی کنم این مهم است.

یک Raptors-Celtics سری در زمان عادی می تواند به خوبی روشن که کردم به بازی بازی 7 در صفحه اصلی در حال حاضر که نه یک عامل.

تنها چیزی که شما ممکن است ببینید با Gasol است که او می تواند انجام دهد بیشتر به صورت دیگر و این چیز بدی نیست.

-

Q: آیا جان Wiggins توان مقابله با زیر وضعیت ؟

NHL معرفی کرده است طرح افزایش تنوع در هاکی. تلاش های مشابه در حال ساخته شده توسط PGA در گلف که در آن مشارکت کم در میان مردم رنگ و توسط MLB بیس بال که در آن تعداد آنها شده است در حال سقوط است. در حال حاضر بیش از 80 درصد از بازیکنان در NBA و بیش از 70 درصد در NFL و اکثر کالج فوتبال و بسکتبال بازیکنان افرادی هستند که در رنگ وجود دارد اما به نظر می رسد به تلاش های این سازمان ها برای ترویج تنوع بیشتر.

ما باید در تلاش برای تنوع در بسکتبال و فوتبال به عنوان ما در هاکی گلف و بیس بال ؟

آیا این به نظر می رسد هیچ منطقه برای بحث ؟ اگر ما می خواهیم تنوع آیا آن را نمی شود به تمام رشته های ورزشی.

اگر شما می توانید جواب مرا بدهد من می خواهم آن را قدردانی میکنیم.

گرگ شیهان

یک: من کاملا مطمئن نیست که جهان شما در حال اشغال توسط تلاش و بحث در مورد تنوع در بسکتبال در جریان بوده است برای سال است و ramped تا به ارتفاعات جدید در حال حاضر. اتاق های زیادی برای رفتن اما آن را مانند آنها به طور کامل نادیده گرفته و آن را در حداقل.

من قصد دارم به پرتاب این داستان برای شما وجود دارد و این داستان برای شما وجود دارد و می گویند شما نیاز به نگاه بیشتر به راحتی در دسترس پاسخ به پرسش های شما.

کامل نیست اما آن را نمی شود نادیده گرفت.

-

س: سلام داگ
امیدوارم که شما و مال شما همچنان به ماندن امن و خوبی در طول این زمان مشکل. من به عنوان خوانده شده که برای NBA به سر وجود دارد لیگ موظف تست از بازیکنان برای COVID19. من فکر می کنم بازیکنان اتحادیه را مجبور به ثبت نام در که همانطور که ما در حال صحبت کردن در مورد یک آزمون پزشکی اما من تصور آن را نمی خواهد بیش از حد بحث برانگیز است. سوال من این است که بیشتر در مورد چه اتفاقی می افتد اگر یک واکسن توسعه یافته است. با وجود همه شواهد نشان می دهد که واکسن ایمن و موثر برای جامعه به عنوان یک کل وجود دارد, متاسفانه برخی از کسانی که آوازی مخالفان آن و ضد واکسن جمعیت بسیاری از بی پایه و اساس تئوری های توطئه به توضیح دهد که چرا آنها نباید مورد استفاده قرار گیرد.
فرض کنید یک واکسن است که توسعه یافته برای COVID19 می تواند NBA دستور که همه این بازیکنان باید واکسن را دریافت کنند? من تصور می کنم آنها نیاز به توافق اتحادیه بازیکنان, اما این اتحادیه به توافق برسند ؟ این متفاوت از یک تست به عنوان شما در حال قرار دادن یک دارو به بدن شما - بنابراین من تصور رویکرد به بررسی درخواست مانند آن متفاوت خواهد بود. آیا NBA در واقع حکم هر واکسن در حال حاضر ؟
با تشکر برای همه شما داگ.
MSG

یک: که برای رفتن به یک سوال جالب در تمام رشته های ورزشی. این امر به احتمال زیاد باید در مجموع سودا با بازیکنان انجمنها و من نمی دانم که چگونه آسان خواهد شد که به دلیل وجود آزادی های مدنی در موضوع است.

من فکر می کنم لیگ باید سعی کنید به آن را اجباری چیزی به عنوان شرط اشتغال اما آنها قادر به. من اصلا تصور چنین چیزهایی به عنوان واکسن سرخک یا آبله یا آن نوع از مسائل اجباری هستند اما این به نظر می رسد به نوعی متفاوت است.

من فکر می کنم تست مکرر را تبدیل به هنجار و من حدس می زنم که متفاوت از واکسیناسیون اجباری اما من مطمئن هستم که چگونه متفاوت است.

-

س: سلام داگ من اعتماد شما در حال نگه داشتن خوبی ؟

من درست در اعتقاد داشتند که استنلی جانسون امضا شد به یک قرارداد دو ساله با رپتورز ؟ من نمی شنیدن نام او ذکر شده و در همه. او پیشرفت زیادی در این سال ؟ او در اورلاندو? آیا شما فکر می کنم رپتورز او را نگه می دارد در سال آینده ؟

است دیوان هرناندز و پل واتسون در اورلاندو? من معتقدم Oshae Brissett و پل واتسون در دو راه قرارداد. است که تغییر برای راه اندازی مجدد و یا آن را هنوز هم دو راه قرارداد? است Hermandez به طور کامل بهبود از صدمات خود را که گرفتار او را در تمام طول سال است و او پیشرفت خوبی ؟

بنابراین دوایت هاوارد نمی پوشیدن یک ماسک و یا باور واکسن. من او را دوست داشتم بسیار از او مربی اخراج در اورلاندو است. زمانی که او با لیکرز کوبه فکر او اختصاص داده شده و یا به اندازه کافی جدی پس از او باقی مانده است. من فکر می کنم او یک بازیکن دیگر است که ارزش همراه چمدان. این وضعیت جالب برای NBA و لیکرز. من شگفت زده هستم که LeBron و/یا مربیان نشده است قادر به نگه داشتن او را در خط. در حالی که او مهم است که برای لیکرز آیا شما فکر می کنم بیشتر غیر complaisance توسط هوارد می تواند منجر به او در حال حذف از اورلاندو?

https://sports.yahoo.com/los-angeles-lakers-dwight-howard-coronavirus-covid19-pandemic-mask-nba-bubble-disney-world-antivax-vaccinations-225303804.html

شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد رپتورز به طور کامل سالم و چالش است که برای ارائه ، من باور نمی رپتورز کامل خواهد شد در این فصل بدون آسیب بیشتری. من فکر می کنم این "مشکل" خواهد شد مراقبت از خود را. در زمانی که شما پاسخ به این مرحله در حال حاضر خواهد شد در این کتاب است. من واقعا به دنبال به جلو به دیدن آنها تا چه حد می تواند در این سال و امید آنها می تواند سالم بماند. شما می رویم به انجام پیش بینی های خود را به زودی ؟ اگر شما انجام این سری با سری یا یک "براکت" پیش بینی?

مراقبت.

دیو

کرن

یک: جانسون دارای یک گزینه بازیکن برای فصل آینده به ارزش حدود 3.8 میلیون و آن را ژرف به من که او نمی خواهد آن را انتخاب کنید. من باید خود عامل.

بله هرناندز واتسون و Brissett همه وجود دارد وجود دارد واقعا هیچ قراردادی تفاوت شایان ذکر است در حال حاضر که G لیگ فصل; همه واجد شرایط برای بازی در هر زمان در حال حاضر و در پایان فصل وجود دارد اما تنها می تواند 13 فعال بازیکنان در هر بازی یک بار بذر بازی شروع می شود. کسانی که 13 می توانید تغییر دهید اما آن را محدود می کند.

من قصد دارم یک بار ما می دانیم که در بازی های حذفی و چه ترکیب هیرو هستند به انجام سری-با-سری پیش نمایش است که شامل پیشنهاد نتایج. و من فکر می کنم آن را احتمالا نمی تواند کامل براکت راست کردن خفاش.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن