گرگور Chisholm: MLB می تواند انصراف از فصل اگر شیوع کروناویروس در ادامه و بازیکنان ممکن است خود را به سرزنش

لیگ اصلی بیس بال بازگشت به بازی بازی های استراتژی به نظر می رسد در آینده از هم جدا در درزها و اگر تغییرات ساخت

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال بازگشت به بازی بازی های استراتژی به نظر می رسد در آینده از هم جدا در درزها و اگر تغییرات ساخته نیست به زودی کل فصل به طور منظم ممکن است متلاشی راست همراه با آن است.

2020 کمپین است در معرض خطر پس از بیس بال موفق به دریافت از طریق یک هفته کامل بازی قبل از coronavirus شروع به پخش شده است. برای اولین بار وجود دارد یک مقیاس گسترده ای شیوع در میامی مارلینز سپس موارد مثبت در فیلادلفیا فیلیز و سنت لوئیس کاردینالز سازمان.

روز جمعه تعدادی از عفونت گزارش باعث MLB کمیسر راب مانفرد به سر بازیکنان association, Tony Clark فصل ممکن است لغو شود اگر شیوع بیماری ادامه خواهد داد. هر ESPN جف Passan متعدد بازیکنان ابراز نگرانی در آن اتفاق می افتد می تواند به عنوان به زودی به عنوان دوشنبه.

با توجه به مشترک از انتشار MLB/MLBPA در روز جمعه وجود دارد 29 موارد مثبت از 11,895 نمونه های گرفته شده در طول هفته گذشته. بیست و مثبت شد, بازیکنان nine کارکنان و 21 بودند نامعلومی تیم که Marlins. در مجموع 58 مثبت تست های کشف شده پس از نمونه فرایند شروع تأثیر 19 از 30 تیم.

تعداد فزاینده ای از موارد به معنای روز جمعه انتظار کامل تخته سنگ ها گم شده بود شش تیم و یا 20 درصد از باشگاه های لیگ. این فصل به طور منظم آغاز شد که در جولای 23, در حال حاضر دیده می شود 30 به تعویق افتاد بازی که برخی از آنها را مجبور به لغو آشکار حتی اگر برنامه در حال پیشرفت است.

این گمان وجود دارد در هفته منتهی به بیس بال بازگشت در مورد چه مدت طول فصل باید باشد. پس از چند دور از ستیز مذاکرات شکست خورده به نتیجه در توافق با MLBPA, مانفرد موظف 60-برنامه بازی. در آن زمان این تعداد به نظر می رسید پایین. به عنوان ماه ژوئیه به پایان می آید, آن را در حال حاضر به نظر می رسد بیش از حد بلند پروازانه اگر نه کاملا غیر ممکن است.

"من فکر نمی کنم وجود دارد کسی که فکر می کردم این امر می تواند بدون درز و فکر ما را اجرا صاف به عنوان ابریشم مگر اینکه چیزهای مختلف اتفاق افتاده است با ویروس" Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت: در صبح روز جمعه در دسترس بودن با خبرنگاران محلی. "من فکر می کنم همه ما می دانستیم که ما باید به انطباق و تنظیم کنید. ما تمرکز بر روی آنچه که ما می توانیم کنترل و ... انجام بهترین ما می تواند به ایمن ماندن."

افکار رقابتی متعادل برنامه یا یکپارچگی یک فصل می تواند در کنار خار در حال حاضر. این است که دیگر در مورد تلاش برای تقلید از یک سال نرمال آن در مورد اینکه آیا فصل حتی می تواند سالم.

پیش بینی که در آن همه چیز را از اینجا غیر ممکن است. در اوایل ماه جولای در طی مصاحبه ای در دن پاتریک نشان می دهد مانفرد خواسته شد آنچه که آن را برای لغو این فصل است. کمیسر اشاره "رقابتی صداقت" قبل از بیان اگر یک تیم یا دو نابود شد و نمی توانستم بازی "ما می خواهم به فکر می کنم بسیار سخت در مورد آنچه ما انجام می دهیم."

خوب با توجه به Marlins گم شده نیمی از تیم خود که در حال حاضر اتفاق افتاده است. این وضعیت وخیم در سراسر بسیاری از ایالات متحده باعث شده است تا تعداد بیشماری از اپيدميولوژيستها و خواستار لغو و یا حداقل به تعویق افتادن از فصل به طور منظم. MLB مقاومت کرده بود اما ظاهرا این گزینه دیگر است.

جیز قرار شد در فیلادلفیا در این آخر هفته. سری بازکن عقب رانده شد از جمعه به شنبه و قبل از همه سه بازی لغو شد. بنابراین جیز باقی مانده در واشنگتن به دنبال راه هایی برای ماندن مشغول تا رو بریوز آتلانتا در روز سه شنبه. که سال 2020 فصل در ملخص کلام است.

"ما در حال رفتن به یک, اجتماعی دور, اتوبوس, تور, d. C. (روز جمعه) خواهیم بود در حال حرکت در اطراف منطقه به درک تاریخ و فرهنگ این منطقه" اتکینز گفت. "ما تمرین شنبه و یکشنبه. به احتمال زیاد یک بازی شبیه سازی شده برای نگه داشتن ما کوزه در پیگیری و آماده به میل لنگ همه چیز برگشت. ما هنوز در حال صحبت کردن در مورد راه های مختلف را بیشتر از این زمان است که ما را."

MLB بهترین شات در کشیدن یک 2020 فصل شده اند اتخاذ اقدامات مشابه به آنهایی که گرفته شده توسط NBA و NHL. هر دو لیگ رفت و با حباب و یا hub شهرستانها که منزوی کردن بازیکنان از جمعیت عمومی و از بین بردن نیاز برای سفر از راه دور.

که پیشنهاد شد غیر استارتر در بیس بال برای چند دلیل است. بازیکنان خودداری کردند در این ایده که جدا شده برای بیش از چهار ماه از جمله اردوگاه تابستانی و پس از فصل. مکان ایده آل برای hub شهرستانها در فلوریدا و آریزونا که در آن تیم های بهار, آموزش امکانات در نظر گرفته شد نقاط داغ نه فقط برای این بیماری بلکه برای آب و هوا با رسیدن به درجه حرارت بالا 30s.

لیگ تا به حال این گزینه از گرفتن خلاق با استفاده از شهرها مانند نیویورک یا لس آنجلس که چند بزرگ-لیگ استادیوم اما نه حزب علاقه مند به نظر می رسید. بازیکنان آزادی می خواست صاحبان می خواستم به نگه داشتن هزینه های خود را پایین بازی در خانه و در همین دو هفته پیش برخی از تیم ها هنوز صحبت کردن در مورد فروش بلیط در برخی از نقطه بعد از این تابستان.

آن را خیلی دیر به تغییرات شدید در حال حاضر. MLB ساخته شده و آن تخت و باید غیر روحانی در آن وجود دارد اما حداقل چند تنظیمات که ممکن است این طرح کمتر کثیف. یک تماس برای بازیکنان جدا باقی می ماند در هتل خود را شبیه به راجرز مرکز قرنطینه بسیار دیر شده است. آزمایش باید انجام شود هر روز به جای هر روز دیگر به محدود کردن قرار گرفتن در معرض به عنوان بهترین عنوان ممکن است.

همچنین باید یک تجدید تعهد از تیم ها به دنبال این قوانین در حال حاضر در محل. هر چند گزارش MLB بررسی کشف Marlins بازیکنان بودند بیرون رفتن در شهر و لذت بردن از خود را در نوار هتل در آتلانتا. چند روز بعد هنگامی که یک دسته کوچک از موارد مثبت داشت و از بازیکنان رای دادند در مورد اینکه آیا آنها باید بازی که بعد از ظهر یکشنبه در مقابل فیلادلفیا. آنها انجام داد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Marlins' بی دقت عمل می کند و متعاقب آن بی پروا تصمیم به بازی نه تنها مجاز بیشتر گسترش این بیماری در درون خود باشگاه وانجمن آن قرار داده و فیلیز در خطر است. و اگر شما فکر می کنم همه متوجه سود محتاط بودن فکر می کنم دوباره. پس از کاردینالز بازی به تعویق افتاد روز جمعه ناشناس بازیکن گفته ورزشی مارک سخن او هنوز هم می خواستم به بازی روز شنبه زیرا آنها "نمی توانید اجازه دهید همه این فرو ریختن است."

متاسفانه آن نخواهد بود تا برای بازیکنان و یا MLB; آن خواهد شد تا این ویروس. گسترش می تواند تا حدودی موجود اگر پروتکل های مناسب در محل هستند اما این خطرات را نمی توان حذف و سیستم را تنها به عنوان قوی به عنوان ضعیف ترین حلقه آن است. اگر هر کس در حال پخش است توسط قوانین مختلف در شهرهای مختلف این طرح یک شانس ایستادن نیست.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب