سوپر لیگ هنوز هم در مواجهه با سوال از حقوق و دستمزد-درپوش کاهش به زمانی که سر بازی

سوپر لیگ یک شات در بازو شنبه با خبری که استرالیا ستاره گرگ Inglis است که بیرون آمدن از بازنشستگی به بازی برای

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

سوپر لیگ یک شات در بازو شنبه با خبری که استرالیا ستاره گرگ Inglis است که بیرون آمدن از بازنشستگی به بازی برای وارینگتون در 2021.

اما انگلستان ردیف بالا از لیگ راگبی است که به تورنتو Wolfpack, هنوز, چهره, سوالات بیش از آن در آینده نزدیک با هیچ تاریخ برای از سرگیری بازی در طول همه گیر و گزارش تیم تقسیم بر اینکه به اصلاح حقوق و دستمزد کلاه خود را برای کمک به ضرب و شتم پایین خط.

33-year-old Inglis می پیوندد سابق همه سیاه و سفید سانی بیل ویلیامز (تورنتو Wolfpack) و استرالیا دو کد ستاره اسرائیل Folau (کاتالان اژدها) که اخیرا در خیمه ها به سوپر لیگ.

اخبار امضای خود را می آید به عنوان گزارش در انگلستان می گویند 12-تیم سوپر لیگ تقسیم شده است بیش از یک پیشنهاد برای کاهش 2021 حقوق و دستمزد کلاه توسط 300000 پوند (تقریبا $512,000) به 1.8 میلیون پوند ($3.07 میلیون).

سوپر لیگ تیم ها مجاز هر دو خیمه بازیکنان که حقوق و دستمزد-کلاه ضربه محدود است به 150.000 پوند (تقریبا $256,000) بدون توجه واقعی خود را پرداخت. این Wolfpack در خیمه بازیکنان ویلیامز استرالیایی و متولد ساموآیی بین المللی بازگشت ریکی Leutele.

تورنتو مربی برایان McDermott شگفتی در مورد مکانیک از کاهش حقوق و دستمزد کلاه با کمی زمان منجر شود.

"من واقعا سوال که چگونه است که اتفاق می افتد بیش از فضای 12 ماه" McDermott گفت: پیشنهاد کاهش دهد. "من فکر می کنم عادلانه هشدار داده می شود به تمام باشگاه است. از آنجا که اکثر باشگاه ها را استخدام یا در اواسط استخدام برای سال آینده. برخی از باشگاه ها را مجبور به این نتیجه رسیدند استخدام خود را برای 2021 بنابراین شما به سختی می تواند به کاهش حقوق و دستمزد خود را کلاه.

"هر گونه کاهش در حقوق و دستمزد کلاه رفتن به تاثیر مستقیم در نامهای که ما می توانید استخدام."

The Wolfpack داشته اند حقوق و دستمزد-کلاه مسائل این فصل با این استدلال که آنها مجبور به پرداخت یک حق بیمه برای به دست آوردن بازیکنان به ترک خانواده خود و ماندن بخشی از فصل در کانادا. تلاش برای ثبت بین المللی انگلستان Kallum واتکینز را کشیده در هفته های اخیر.

Inglis بازنشسته در مارس 2019 با استناد به زانو و آسیب های شانه است. او با بازی 263 NRL مسابقات ملبورن طوفان و جنوب سیدنی Rabbitohs و همچنین 39 آزمون مسابقات برای استرالیا و 32 دولت از ریشه برای کوئینزلند.

در بازنشستگی با بیش از یک فصل و نیم باقی مانده در Rabbitohs' قرارداد شش فوت و چهار 231-کوبنده گزارش چپ برخی از 1.5 میلیون دلار استرالیا ($1.37 میلیون) بر روی میز است.

وارینگتون متعلق به موسیقی پروموتر سیمون موران که گره خورده به صورت 851st در سالهای اخیر لندن "لیست غنی: 2020" با خالص ارزش 142 میلیون پوند ($242.4 میلیون) ساندویچ بین فیل کالینز و آدل.

McDermott به نام سخت در حال اجرا Inglis "یکی از افسانه های این بازی است."

"یک ضبط بزرگ برای Warrington," او اضافه شده

اطلس Wolfpack (0-6-0) در حال حاضر در وقفه در انگلستان و بازی نیست پس مارس 11, زمانی که آنها خالی از هادرزفیلد غول 18-0 در پنجمین دور از چالش های جام.

در حالی که دولت بریتانیا با توجه به موقت چراغ سبز به, رویدادهای ورزشی, پشت درهای بسته در ماه ژوئن هال کینگستون Rovers صاحب نیل Hudgell گفت: در نامه ای به اعضای باشگاه که او انتظار ندارد بازی قبل از ژوئیه در اولین حالی که COVID-19 پروتکل است که از طریق کار.

طولانی وقفه است McDermott نگران بازیکنان خود را.

"چه مدت می تواند به شما انتظار می رود یک بازیکن برای حفظ انگیزه برای یا به زندگی می کنند یک زندگی خاص است ؟ بدون اینکه قادر به اقدام به قرار دادن برخی از چیزهایی که آنها در حال برنامه ریزی برای" خواسته Wolfpack مربی سابق انگلستان و بریتانیا بین المللی است. "این سوال من می خواهم درخواست می شود در حال حاضر اگر من یک بازیکن است.

"ما از بازیکنان به زندگی می کنند یک زندگی خاص برای 10 ماه سال, 10 ماه و نیم از یک سال — این جمله pre-season — که در آن آنها محدود از انجام آنچه آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند. برای اکثریت که 10 و نیم ماه آنها یک بازی را به نگاه به جلو به در تعطیلات آخر هفته. بنابراین در حالی که آنها برای پیدا کردن آن بسیار دشوار و بسیار منظم رژیم که آنها زندگی می کنند در زیر به بازپرداخت آنها را به بازی و یا آنها را وادار به اقدام برخی از این طرح است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"در حال حاضر ما در حال پرسیدن این بازیکن را به زندگی می کنند که شیوه زندگی منظم از نظر رژیم غذایی و تغذیه و فعالیت بدنی و آموزش و مطبوع و در عین حال آنها نمی تواند به اند که انتشار یک بازی در آخر هفته."

McDermott نشان می دهد بازیکنان ایستادگی کردن برای یک زمان اگر فصل است نه از سر تا بعد از این تابستان — برای جلوگیری از جسمی و روانی و فرسودگی شغلی.

تورنتو و فرانسه کاتالان ها دو غیر انگلیسی باشگاه در سوپر لیگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن