زپلین هواپیما عصر - سه شنبه, 02 ژوئیه سال 2020 PST

پدر Zeppelin (اعتبار: آلمان فدرال آرشیو) متولد به آلمانی اشراف در سال 1838 فردیناند فون زپلین با حضور در یک

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

پدر Zeppelin

(اعتبار: آلمان فدرال آرشیو)

متولد به آلمانی اشراف در سال 1838 فردیناند فون زپلین با حضور در یک کالج مهندسی و پس از آن ارتش آلمان پیوست. در طول جنگ های داخلی آمریکا فرستاده شد به ویرجینیا به عنوان ناظر در این اتحادیه ، او در سفر از طریق میانه و اولین بالون صعود در سنت پل که مشتعل عشق به سبک هواپیما.

پس از بازگشت فون زپلین خدمت در اتریش و پروس جنگ و فرمان نور سواره نظام. پس از بازنشستگی به عنوان یک کل در سال 1891 او بازگشت به ایده steerable کشتیهای هوایی است که می تواند در خدمت به عنوان هواپیماهای مسافربری حامل محموله و در زمان جنگ مشاهده پست ها و بمب گذاری سیستم عامل است. به جای هلیوم و یا هوای گرم به ارائه آسانسور کشتیهای هوایی خود را با هیدروژن. او برنامه ریزی سفت و سخت قاب آلومینیومی به خود بالون شکل.

فون زپلین استخدام مهندس تئودور Kober برای تصحیح ایده خود را. در سال 1895 دو دریافت حق ثبت اختراع برای یک "steerable بالون-قطار" متشکل از بخش های متعدد. در سال 1898 فون زپلین و چند تن از سرمایه گذاران شروع به ساخت آنچه که تبدیل به اولین زپلین در آشیانه شناور در دریاچه کنستانس در Manzell آلمان در نزدیکی مرز سوئیس.

دلیل شناور آشیانه: آن را می توان قرار گیرند اجازه می دهد تا بالون را وارد کنید و ترک ریخته و با کمک از باد.

(اعتبار: airships.net)

کشتی – به نام Luftschiff Zeppelin 1 یا فقط LZ 1 – تکمیل شد در زمستان سال 1899 اما فون زپلین منتظر آب و هوای گرمتر قبل از او آن را با گاز هیدروژن و زمان آن را در اولین تست پرواز.

که پرواز را پوشش 3½ مایل بیش از این دریاچه در 18 ساعت. اما آن را نیز نشان داد چندین کاستی: LZ 1 اضافه وزن بود و underpowered که آن را دشوار برای کنترل حتی در پایین باد. قاب sagged بد در جلو و عقب به پایان می رسد. کشتی تا به حال هیچ آسانسور: برای کنترل زمین لغزش وزن معلق تحت کشتی – شما می توانید آن را در عکس در بالای این صفحه تضعیف شد به عقب یا جلو با کابل. علاوه بر این یکی از دو 14-اسب بخار دایملر موتورهای گاز شکست خورده است.

Zeppelin آزمون-پرواز LZ 1 دو برابر بیشتر در Oct. 17 Oct. 24 – اما بالقوه نظامی خریداران بودند unimpressed. از پول فون زپلین را شکست کشتی خود را برای قراضه حل شده شرکت خود را و جستجو برای یک فرصت جدید برای قرار دادن ایده های خود را به هوا.

LZ 3 بیش برلین در Oct. 24, 1909. (لس آنجلس هرالد)

که اتفاق می افتد اما نه برای چندین سال. فون زپلین در نهایت ساخت چهار نمونه کشتیهای هوایی. LZ 2 خواهد سقوط پس از آن اولین پرواز آزمایشی در سال 1906. LZ 4 خواهد شکستن رایگان در طوفان و آتش گرفتن. ارتش آلمان خواهد خرید LZ 3 در سال 1908 و LZ 5 سال بعد.

سابقه زپلین

2 ژوئیه 1900: فون زپلین اولین بالون LZ 1, تست پرواز.

Jan. 17 دسامبر 1906: در اولین تست پرواز LZ 2 مجبور است که توسط یک موتور شکست. طوفان که شب از بین می برد کشتی.

1 جولای 1908: فون زپلین چهارم کشتی LZ 4 سفر در سراسر سوئیس در 12 ساعت. این به ارمغان می آورد توجه عمومی به فون زپلین و کار خود را. دو روز بعد قیصر ویلهلم دوم و همسر او اصرار بر سوار در کشتی.

Aug. 5, 1908: قبل از نظامی آلمان را خرید فون زپلین کار آن می خواهد یک 24 ساعت آزمون استقامت. در روز دوم که آزمون یک طوفان ناگهانی نیروهای LZ 4 به فرود اضطراری و سپس ریپ کشتی از مهار آن را. کشتی هیدروژن تانک منفجر شود. آلمانی تجمع مردم در پشت فون زپلین و کمک 6 میلیون علائم برای کمک به او در ساخت یک جایگزین.

Nov. 9, 1908: پس از آن با موفقیت کامل تعدادی از تست پرواز, LZ 3 خریداری شده توسط دولت آلمان. فون زپلین اعطا شده است منظور از عقاب سیاه و سفید.

Nov. 16, 1909: فون زپلین و شرکای کسب و کار در بر داشت DELAG تبدیل خواهد شد که برای اولین بار در جهان هواپیمایی تجاری. اولین هواپیما خواهد بود LZ 7 اولین پرواز در ماه ژوئن 1910. آن را می تواند حمل تا 24 مسافر.

را 1914-1918: آلمان ایجاد 86 کشتیهای هوایی برای استفاده در طول جنگ بزرگ با استفاده از آنها را برای reconaissance و برای بمباران متفقین اهداف نظامی و شهرستانها.

8 مارس 1917: فون زپلین درگذشت در سن 78.

سپتامبر. 18, 1928: DELAG شروع پرواز خود را آخرین و بزرگترین بالون LZ 127 بهتر به عنوان شناخته شده Graf Zeppelin. کشتی باعث می شود آن سوی اقیانوس اطلس پرواز یک ماه بعد از فرود در Lakehurst ایستگاه هوایی نیروی دریایی در نیوجرسی. در آن سفر پس از بازگشت به برلین, یک مسافر قاچاق کشف شده است در این پست محموله اتاق.

Aug. 7-29, 1929: روزنامه ناشر ویلیام راندولف هرست پرداخت نیمی از هزینه برای Graf Zeppelin را بسیار علنی سفر در سراسر جهان. در میان مسافران بودند یک دوربین خدمه و هرست خبرنگار روزنامه بانوی فضل دروموند-یونجه. Graf Zeppelin باعث می شود 20,651 مایل سفر در 21 روز و 5 ساعت و 31 دقیقه.

1931: Graf Zeppelin آغاز می شود به طور منظم سفرهای بین برلین و برزیل. بیش از شش سال آینده کشتی را 64 سفرهای دور بر آنچه خواهد بود که برای اولین بار به طور منظم بین قاره ای هوایی تجاری خدمات مسافر.

مارس 1936: پس از آلمان reoccupies راینلند – در نقض معاهده ورسای که به جنگ جهانی اول – مقامات نازی دست گرفتن کنترل Graf Zeppelin و Hindenburg اضافه کردن صلیب های شکسته خود را به عقب باله و تور کشور حذف تبلیغات اعلامیه در حمایت از همه پرسی برای حمایت از اشغال.

سقوط Hindenburg در تاریخ 6 مه سال 1937. (آسوشیتد پرس)

مارس 6, 1937: در حالی که آماده شدن برای فرود در Lakehurst نیوجرسی Hindenburg انفجار را به شعله های آتش و سقوط. از 36 مسافران و 61 خدمه, 13 مسافر و 22 خدمه مرگ و همچنین به عنوان یک زمین عضو خدمه. آن را مشکوک است که تجمع الکتریسیته ساکن ناشی از آتش اما هیچ علت قطعی خواهد یافت. یک ماه بعد Graf Zeppelin خواهد بود بازنشسته شد. دوران بزرگ بالون بالون است.

مارس 1940: تنها تعداد انگشت شماری از کشتیهای هوایی هنوز هم وجود دارد در ذخیره سازی در زمان جنگ آلمان است. لوفت وافه آلمان رئیس هرمان گورینگ دستور ناوگان اوراق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن