ارشد داستان: Shadle پارک Tori آرنولد نتواند فرصت را به پرش بر روی حالت پایه - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

ویکتوریا آرنولد لذت می برد یک فصل موفق در سال گذشته با هر اندازه گیری. او امیدوار بود به را حتی بهتر از آن در

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

ویکتوریا آرنولد لذت می برد یک فصل موفق در سال گذشته با هر اندازه گیری. او امیدوار بود به را حتی بهتر از آن در این سال است.

در طول سال سوم آرنولد – Tori به دوستان – شرکت در تمام جهش برای Shadle پارک: بالا بلند و سه گانه.

او سرآمد در دومی دو رشته در نظر گرفتن اول در هر دو پرش و سه پرش در بیشتر اسپوکن قهرمانی لیگ قبل از قرار دادن چهارم در سه گانه و 11th در پرش طول در دولت 3A دیدار در تاکوما.

"با بازگشت دختران او در آینده در ردیف 2 در دولت برای پرش سه گانه در این سال" Shadle پارک و میدانی مربی ناتان کلیتون گفت.

"او یکی از اختصاصی ترین ورزشکاران من به عنوان یک مربی گفت:" کلیتون که در زمان بیش به عنوان پسران و دختران مربی در این سال برای اولین بار.

"دیدن همه با هم (در بهار) من فقط واقعا دیده می شود چه مقدار اختصاص داده شده بیشتر از فقط در مورد هر دانش آموز-ورزشکار ما داشته باشد."

آرنولد است که هنوز هم نسبتا جدید به پریدن – او فقط شروع سال دوم. به عنوان یک frosh او شرکت در یک زن و شوهر از رله حوادث انداخت شات و حتی سعی پرش با نیزه.

"آن را مورد علاقه من," او گفت: از نیزه. "قبل از من, آهنگ من از 10 سال از باشگاه ژیمناستیک, بنابراین من مربی فقط فکر کردم من می خواهم در آن خوب باشد و من بسیار خوب است."

مربیان او پیشنهاد پریدن و آرنولد نشان داد وعده از شروع به قرار دادن پنجم در بلند مدت و سه گانه در منطقه 8 قهرمانی او دانشجوی سال دوم فصل در فقط او را ششمین دیدار برای هر دو.

"من مربی فقط به من انداخت و در آغاز فقط به خاطر او می خواست به ضرب و شتم راجرز, من فکر می کنم" او گفت:. "من به پایان رسید تا تنها با در نظر گرفتن به آن و مانند بودن مناسب و معقول. بنابراین پس از آن در سال گذشته من شروع به انجام و سه گانه و پس از آن من به پایان رسید تا گرفتن خیلی خوب است."

سال گذشته آرنولد در زمان هفتم در پرش سه گام در رقابتی Pasco, دعوت, پشت, پنج سالمندان و مجموعه های شخصی, بهترین از 37-پا 0.75 اینچ در دولت است.

"من به دنبال به جلو به دولت (در این سال) از آنجا که من فکر کردم من تا به حال شانس برنده شدن" او گفت:.

آرنولد برخوردار انفرادی طبیعت پریدن.

"این واقعا مرا عصبی," او گفت:. "من نمی خواهم در حال اجرا چون من فقط منفور بودن در خط شروع. اما پریدن شما مثل وقت خود را. و هیچ کس واقعا تماشای شما.

"پس از آن تقریبا مانند شما در حال رقابت در برابر خود را در مقابل همه در این دیدار است."

مانند بسیاری از سالمندان آرنولد نا امید شده بود در مورد این بیماری همه گیر بستن رقابت های این فصل است.

"من بسیار غم انگیز است که آن را به برش های کوتاه" او گفت:. "اما من آهنگ سال آینده در دانشگاه, پس از آن بیش از حد بد نیست. من هنوز یک فصل دیگر."

آرنولد خواهد بود حضور در اسپوکن می افتد کالج و قصد دارد به بررسی کسب و کار و شاید به دنبال یک حرفه ای در املاک و مستغلات پایین خط.

"وجود دارد بسیاری از ورزشکاران بزرگ در اینجا در اسپوکن که سالمندان بودند که رفتن را به علامت خود را در تاریخ و آن را تمام به پایان آمد برای آنها" کلیتون گفت.

با وجود داشتن کالج رقابت برای نگاه به جلو به آرنولد خواسته های او تا به حال یک بهار از خاطرات به عقب نگاه كرد.

او و هم تیمی ساوانا Opap شد قرار بود کاپیتان تیم. آرنولد تاسف نمی گرفتن شانس به یکی از رهبران ارشد.

"ما برای رفتن به این دو تیم کاپیتان و سازماندهی تیم شام و چیزهای مانند آن منجر یو پی اس گرم," او گفت:. "بنابراین من فکر می کنم که احتمالا مانند چیزی که من بیشتر از دست فقط نوع یک ارشد در یک تیم ورزشی است."

به گفته او مربی آرنولد نوع ورزشکار بود که به مقصد به یک رهبر.

"Tori شده است بخشی از این تیم چهار سال کامل در اینجا شده است و او یک کاپیتان تیم اساسا تمام چهار سال" کلیتون گفت.

"او است که اختصاص داده شده به برنامه و برای سایر ورزشکاران است. همه به نظر می رسد به او. او الهام بخش برای همه است."

Shadle پارک ارشد رول تماس بگیرید

بیس بال: Colton Eickstadt, Shamus کندی, Zach Krotzer اندرو Mellstrom, Braeden Metler تعقیب Woolsey. سافتبال: Carley Bachmeier آریل سالن مگان لهر. فوتبال پسران: Kisle Bundrock یعقوب ریس ترنت ریپلی جکسون دیویس, Dylan Tutt. پسران تنیس: ایان Lochrie, Kaeleb O'Neall الکس Sprague اتان Stalder, Khoi Truong, Sebasian Woodgeard. دختران تنیس: مگی بنیامین جوانان, Clark, Kylee Fuger, Kylee Greenfield, دشت بی درخت کر اردن مکنزی امیلی Varecha. پسران گلف: اسحاق هود تعقیب Jensen, Trevor Jones. دختران گلف: هایلی Kostenyuk, Mackenie تپه چوپان Sayas. پسران آهنگ: Ames Arbini خاویر اتکینز کوین منفی, Joshua Hill, Tyler Lehan, Kiefer مک کانل اریک Meyers, رایان Niles, Sean Smith, Donovan Solis. دختران آهنگ: ویکتوریا آرنولد, Caitlyn Bristlin, سوفی, هریس, Gracelynn Hemminger ارین Jonkers ساوانا Opap.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن