گرفتن در ورزش: WIAA دستورالعمل برای مدرسه ورزش به بازگشت به آن را روشن می سازد اعداد باید بهبود قبل از دو و میدانی شروع دوباره - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • شما در خوش بینانه یا بدبینانه در مورد آینده نزدیک از مدرسه ورزش در کنتون? روز گذشته دستورالعمل

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

گرفتن در ورزش • شما در خوش بینانه یا بدبینانه در مورد آینده نزدیک از مدرسه ورزش در کنتون? روز گذشته دستورالعمل های منتشر شده توسط واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن در زمان ما از یک اردوگاه به اردوگاه دیگر در حدود 400 کلمه است.

•••••••

• آنچه که نمادین ترین برای تلفن های موبایل یکی می شنود و در یک رویداد ورزشی? یک بازی بسکتبال می گویند ؟ بیش از احتمال زیاد شما در پاسخ به این سوال بلافاصله به فکر یک سوت. حداقل این چیزی است که من انجام داد. اما چگونه یک officiate یک بازی بدون باد به آن بی ضرر پلاستیک دستگاه ؟ ما ممکن است پیدا کردن – و به زودی.

بخشی از WIAA دستورالعمل برای بازگشت به رقابت در این coronavirus بار است که مربیان مسابقه پرسنل و مسئولان باید از پوشیدن پارچه پوشش صورت در تمام زمانها. که به معنی سوت – و ذرات هوابرد در ارتباط با آنها هستند. هوا شاخ و شاید در هستند.

برای مدرسه ورزش به بازگشت در پاییز (و از طریق هر زمان که یک واکسن گله ایمنی یا درمانی موثر در درمان توسعه یافته است) آنها خواهد شد که شامل اقدامات ایمنی است که نیاز به راه حل قربانی و سعی و کوشش به موفقیت است.

اما حتی که ممکن است به اندازه کافی. مگر اینکه عموم مردم آن تغییر نگرش است.

همه WIAA دستورالعمل های مرتبط با دولت دستورالعمل. رقابت در سطح پایین خطر ورزشی یا ورزش است که در آن وجود دارد کمی تماس با محدود کردن شانس COVID-19 را گسترش می توانید شروع اگر یک شهرستان است تحت فاز 3 دستورالعمل. در پاییز صلیب کشور خواهد زمین در این رده است.

متوسط خطر ورزشی مانند والیبال و فوتبال در پاییز نمی تواند شروع و تا شهرستان می رسد فاز 4. بسکتبال و بیس بال و سافتبال و ژیمناستیک همه سقوط در این دسته است.

در معرض خطر ورزشی مانند فوتبال و کشتی کج اساسا در انتظار نگه داشته در حال حاضر به عنوان WIAA تلاش برای کشف کردن که چگونه با خیال راحت به مدیریت تعاملات چنین صمیمی, طبیعت, در این بیماری همه گیر سن.

با بستن دبیرستان دو و میدانی به فرماندار ایالت فاز که نهاد شهرستان-توسط-شهرستان WIAA دانست و آن را باز کردن یک لانه زنبور. جدید-نگاه بیشتر اسپوکن لیگ برای مثال شامل مدارس از ویتمن (پولمن) و Asotin (کلارک استون) شهرستانهای استان است. در حالی که اسپوکن متوقف شده در فاز 2 این دو شهرستان را به فاز 3 تحت امن شروع قوانین. شبیه صلیب-شهرستان گرده افشانی رخ می دهد در لیگ از شمال شرق به B صفوف.

از آن می تواند در برنامه ریزی یک کابوس برای همه. و که حتی در آوردن تدارکات از شیوع جایی یا مدارس بسته به مدت زمان طولانی و یا هر یک از بسیاری از مسائل است که می تواند محصول تا.

ساده ترین راه حل این است که به گسترش این ویروس را تحت کنترل در همه جا. بهداشت و درمان منطقه کارشناسان برخی از آنها مطالعه شده است چنین چیزهایی برای دهه ارائه راهنمایی های عملی در این زمینه است. به دنبال دستورالعمل های محدود کردن تجمعات پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, ماندن اجتماعی دور و تنها سفر زمانی که لازم است. اما حتی چنین ساده و آسان به دنبال ساختار به نظر می رسد بیش از حد سخت برای برخی از به درک.

وجود شواهد کافی برخی از مردم در زمان فاز 2 به عنوان یک مجوز به باور این بیماری همه گیر را تصویب کرده است (محلی و ملی). بحث بر سر پوشش صورت توسعه یافته است. محل بازگشایی شد. تجمعات افزایش یافته است. و تعداد افراد آلوده و بستری شدن در بیمارستان یک بار دیگر در حال افزایش است. این اتفاق بیش از همه. برخی از ایالتها مانند ایالت آریزونا در حال خطرناکی به ورود عفونت فاز است که می تواند رقیب آنچه در نیویورک اتفاق افتاده. و که نمی تواند خبر خوشی برای ورزش از صفوف حرفه ای به ورزش جوانان. هک زنان به فوتبال حرفه ای و حتی آغاز نشده و در عین حال یک تیم تا به حال سر به نیمکت به خاطر آن بازیکنان می خواستم به معاشرت. و این افراد پرداخت می شود به بازی. چگونه می توان انتظار کالج و دبیرستان ورزشکاران برای جلوگیری از وسوسه به اقامت در خارج از راه ضرر دارد ؟

اگر روند برگزاری و مگر یک مسئولیت اجتماعی حساب برخی از مرتب کردن آنها وجود دارد نمی تواند یک فصل فوتبال مدرسه بالا در واشنگتن در این سال است. و به احتمال زیاد بیش از ورزش های دیگر را کنار می شود و همچنین. با این شماره می رویم در آیداهو است که دولت می تواند در پیدا کردن خود را در همان چکه کن قایق پارویی.

به یاد داشته باشید چگونه آن را به فرزند خود آموزش محدودیت است ؟ که خوردن یک حرکت شبیه چمچه زنی بستنی خوشمزه بود و اما سه قاشق فقط قبل از خواب می تواند منجر به کثیف شب ؟ آن سخت بود اما لازم است درس برای تدریس. و یاد بگیرند. از آن زمان به relearn آن در این زمینه.

ما صرف یک زن و شوهر از ماه درآمد حق لذت بردن از یک حرکت شبیه چمچه زنی بستنی دوباره. و بیش از حد بسیاری از مردمی هستند gorging. ظروف سرباز یا مسافر است که در حال حاضر دشوار است برای پاک کردن و از شانس بد هر درمان خواهد بود از حد به زودی.

تمرین کمی خود را کنترل کنید. دیگران فکر می کنم. بخشی از راه حل است. و شاید فقط شاید ما می توانید برخی از صورت ظاهر از high school sports – و سایر سطوح – در آینده است.

•••

WSU: در اینجا یکی دیگر از ورزش های مربوط به دلیلی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران با خیال راحت. گربه وحشی پشمالو تیم بسکتبال یک فرصت واقعا خوب در این فصل است. هر ایالت واشنگتن فن قدردانی تماشای درسته ؟ تئو لاوسون است که به بررسی تمام شواهد و مدارک می یابد و کایل اسمیت گناه. گناه استخدام هست. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی بر خلاف بسیاری از مدارس که ورزشکاران در حال بازگشت داوطلبانه تمرینات ایالتی اورگان شده است قادر به گول زدن تست مثبت تا کنون. ... کلرادو یکی از این مدارس است که در برخورد با مثبت. ... یوتا نیاز به انتخاب یک شروع کارفرمایی. ... سابق USC offensive lineman حداکثر Tuerk رفت و در یک روز پدر آخر هفته پیاده روی با خانواده اش. یک تصادف اتفاق افتاده است. او زنده نمی ماندند. ... کلرادو فصل بسکتبال تدریس یک بازیکن مقدار زیادی از همه چیز.

Preps: البته دیو نیکولز یک داستان در WIAA سقوط ورزش دستورالعمل. من مرتبط با آن, بالا اما دوباره آن را انجام دهد در اینجا در مورد شما از دست رفته آن است. ... نیز وجود دارد که داستان از بار و اخبار تریبون. ... Legion بیس بال است که در آیداهو در حال حاضر. رایان Collingwood است و داستان آن نیز پوشش می دهد تابستان بیس بال در این طرف مرز و جاهای دیگر.

اشراف: لری ویر است که در آن صحبت کردن با play-by-play مردمی است. امروز ما عبور همراه خود را فشار جعبه پادکست است که ویژگی های مایک بویل.

Mariners: در این بازی مرغ معمولا کسی veers دور در دقیقه آخر. تعجب می کنم اگر که اتفاق می افتد با بیس بال. یا در حال حاضر اتفاق افتاده است.

•••

• شما می دانید من از همه برای حرکت رو به جلو. در همه چیز. من هم برای همه دستورالعمل های زیر را برای کمک به ما انجام دهد که با خیال راحت. به نظر می رسد بسیار ساده است. هک تمام زندگی من من هرگز احساس قرار داشتن به پوشیدن یک پیراهن و کفش در یک رستوران. حس حتی برای آدمی مثل من که در 60s او هنوز هم دوست دارد برای رفتن پابرهنه. پس از آن به نظر نمی رسد که بسیار به درخواست به پوشیدن ماسک در حالی که برای. اگر آن را با این نسخهها کار همه ما بهتر است. اگر آن کار نمی کند آنچه که اتفاق افتاده این است که شما بوده ام محروم فرصتی برای دیدن من لبخند دوست داشتنی. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب