برگه در حال اجرا: بهترین تابستان – عقاب باز پاسیو برای ریورساید ناهار خوری ارائه می دهد takeout کباب; وات در سال 1903 در خدمت کوکتل - Tue, 15 Jul 2020 PST

آن نامشخص است چه صحنه رستوران در اسپوکن خواهد بود در آینده نزدیک به عنوان coronavirus موارد همچنان به افزایش د

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

آن نامشخص است چه صحنه رستوران در اسپوکن خواهد بود در آینده نزدیک به عنوان coronavirus موارد همچنان به افزایش در این شهرستان است. آنچه مشخص است این است که رستوران است که بازگشایی عامل تحت اجتماعی فاصله دستورالعمل مانند جداول واقع حداقل 6 فوت از هم جدا احزاب از پنج یا کمتر و کارکنان با پوشیدن ماسک و دستکش.

اما نه همه از این رستوران ها را محدود منوها وجود دارد اما خوشبختانه دو اخیر نقاط روشن از دو رستوران جدید در صحنه که در حال ارائه سه تا از بهترین چیزها در مورد ناهار خوری در اسپوکن – و یا در هر نقطه واقعا! – در تابستان: صندلی پاسیو, کباب و کوکتل.

عقاب دریایی رستوران و بار,

جری Dicker را عقاب Restaurant & Bar (700 N. بخش سنت (509) 326-5577, ospreyspokane.com) در زیر نوسازی روبی رودخانه هتل باز در اواخر پاییز و در هر وعده غذایی از ناهار به چند شام – شده است یک تجربه فوق العاده است. در حالی که برخی از قبلی standout آیتم های منو مانند ribeye ماهی قزل آلا و نارگیل کاری هویج bisque در وقفه طی پاندمی اخیر باز از پاسیو به دلیل تشویق.

پاسیو غذاخوری در فصل تابستان یکی از بهترین چیزها در زندگی و عقاب را آزاد منطقه در کنار اسپوکن رودخانه و پیاده روی و دوچرخه سواری دنباله دار است که علاوه بر خوبی برای این شهرستان است. بسیاری از صندلی در اتاق منطقه شامل چتر و اخیر فراغت شام که شامل یک Burrata پنیر, caprese, پیش غذا, همبرگر و دنده همراه با شراب و کوکتل بود به طور کامل لذت می برد.

من نمی توانم صبر کنید تا زمانی که عقاب بازگشت به منو کامل اما این پاسیو ناهار خوری مطمئن است لذت بخش و آرامش بخش است. در حالی که وجود دارد هیچ فرار از این بیماری همه گیر basking در هوای آزاد, زیبایی اسپوکن در حالی که با بهره گیری از مواد غذایی بزرگ و بزرگ شرکت خوب و صادقانه بسیار مورد نیاز انحراف و لذت در حال حاضر.

صحبت از دنده عقاب به تازگی شروع به ارائه کباب بروید. بزرگ سیگاری ها راه اندازی شده اند در سمت غرب این هتل نزدیک به بخش و خوش طعم گوشت (دنده و سوسیس) آماده هر صبح و فروش. نرم افزار نکته: آنلاین سفارشات پذیرفته شده و تا 3 p. m. پس از سفارش هر چه زودتر به جای بعد.

منظور از یک رک کامل از دنده (غرق شدن در انگشت لیس شیرین سس باربیکیو) دودی Sonnenberg در سوسیس و سالاد ماکارونی و سالاد سیب زمینی بود بلعیدم. این سالاد ماکارونی ساخته شده با بطری بازکن های ماکارونی شامل حبه پنیر و زیتون سیاه و کرفس در حالی که این سالاد سیب زمینی شامل تخم مرغ و پیاز و همه خوب هستند اضافه شده به کباب پز ظرف سمت کالاهای اساسی.

وات در سال 1903

مجموعه ای برای باز کردن فقط قبل از اقامت-صفحه اصلی سفارش در اواسط ماه مارس وات 1903 (1318 W. اول Ave. (509) 279-2334, watts1903.com) در حال حاضر باز برای کسب و کار. شرکت متعلق به Brandyn Blanchat که نمونه کارها شامل Saranac عمومی خانه وات 1903 بعد از آن به نام خانه وات خودرو ساختمان.

ساعت خوشحال شد و با موفقیت در وات 1903 مدرن صنعتی و استقبال از فضا است که باید تبدیل به یک محبوب محله سوراخ آبیاری. میخانه کرایه شامل جامد برگر; bulgogi سیب زمینی (یک ضربه با کره خوابانده استیک گوشت راسته کیمچی تند و aioli بیش از بند کفش سیب زمینی سرخ کرده); و ماهی و چیپس. منو مثل عقاب است و محدود بودن زمان.

کوکتل standout در وات 1903 که همسایه ها شامل آجر غرب دم موشک نانوایی و زیبا بوتیک حاشیه و نزاع. صورتی ناچیز پالوما elderflower قدیمی از مد افتاده (با سنت بود) و دم سرد روسیه سفید (با Caffe Borghetti و دم سرد یخ توله) در حال اخیر علاقه مندی ها.

من قطعا و با خوشحالی بازگشت به زودی برای صبحانه در وات 1903 – زمانی که من sipping کوکتل در خارج از منزل در Osprey. Salud!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب