کانادا بین المللی جسی فلمینگ نشانه های اولین نرم افزار مقابله با انگلستان چلسی

کانادا بین المللی هافبک جسی فلمینگ امضا کرده است که با انگلستان چلسی.22 ساله از لندن, Ont., که موفق به کسب 77

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

کانادا بین المللی هافبک جسی فلمینگ امضا کرده است که با انگلستان چلسی.

22 ساله از لندن, Ont., که موفق به کسب 77 کلاه برای کانادا می پیوندد فا زنان سوپر قهرمان لیگ پس از یک ستارگان دانشگاهی حرفه ای در UCLA.

"جسی یکی از برترین بازیکنان جوان در جهان پس ما را قادر به ثبت نام خود عهد به کار کرده است که در اینجا انجام می شود برای تعدادی از سال" مدیر اما هایس گفت: چلسی سایت. "او را انتخاب کرد چلسی این بود که او اولویت اول انتخاب شد و ما در طول ماه به او."

فلمینگ قرارداد اجرا می شود از طریق تابستان 2023.

"من می دانستم که من واقعا می خواستم به بازی در سوپرلیگ بانوان," فلمینگ گفت. "من فکر می کنم لیگ خوبی انجام شده است در حال حاضر وجود دارد و یک تن از بازیکنان فوق العاده در لیگ به طوری که واقعا هیجان زده به من.

"برای چلسی این بازیکن را در اینجا و من می خواستم به در یک محیط چالش برانگیز است. گفتگو با اما و یادگیری کمی بیشتر در مورد تیم من واقعا هیجان زده در مورد محیط زیست و آنچه در آن ارائه کرده است."

در UCLA فلمینگ گل از 25 گل در 75 حضور در حالیکه در رشته مهندسی مواد و minoring در علوم محیط زیست. او یکی از سه فینالیست برای مک هرمان جایزه ارج نهادن به بالا NCAA فوتبال, بازیکن در سال 2017 و '19.

فلمینگ ساخته شده در کانادا ارشد اولین بار در دسامبر 2013 در سن 15 دوم-جوانترین برای انجام این کار در پشت کارا لنگ. او در کانادا جوانترین بازیکن در 2015 جام جهانی فوتبال زنان در خانه, خاک, برنده برنز در بازی های المپیک 2016 ریو و بازی های برگزار شده در سال 2019 جام جهانی در فرانسه.

دیگر کانادا هم تیمی در حال حاضر در حال بازی در اروپا شامل مصاحبه و دمار از روزگارمان درآورد Jordyn Huitema (پاریس سنت ژرمن) و جنین Beckie (منچستر سیتی).

فلمینگ سوم علاوه بر چلسی, تیم ملی, پیوستن هافبک آلمانی ملانی Leupolz و انگلیسی جناح Niamh چارلز.

چلسی (12-0-3) trailed منچستر سیتی با یک نقطه زمانی فصل متوقف شد با توجه به جهانی همه گیر بود اما موفق به دریافت عنوان یک امتیاز برای هر بازی نسبت.

هیز بود نام مدیر سال پس از تیم خود را به ثمر رساند 47 اهداف در حالی که اذعان فقط 11.

بلوز همچنین موفق به زنان حذفی و قاره فنجان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب