Wabasha خیابان غارها بسته شدن در ماه نوامبر قربانی دیگری از این بیماری همه گیر کوروناویروس

پس از نزدیک به 27 سال از سرگرم مهمانان و میزبانی وب گانگستر تورهای این Wabasha خیابان غارها بسته خواهد شد در پ

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

پس از نزدیک به 27 سال از سرگرم مهمانان و میزبانی وب گانگستر تورهای این Wabasha خیابان غارها بسته خواهد شد در پایان ماه نوامبر.

سه غار پیچیده در Wabasha خیابان در خیابان شده است بسیاری از چیزهایی که در تاریخ طولانی خود, اما برای چند دهه اخیر شده است متعلق به استیو و دانا برمر از Fairbault هر دو در حال حاضر در دهه هفتاد خود را که تبدیل به ماسه سنگ غارها به پر رونق مقصد برای مردم محلی و گردشگران است.

"ما بسته شده اند پس مارس 18 و با ترس از COVID-19 بسیاری از تورهای ما و حوادث برای سال 2020 باید لغو" دونا, Bremer, در نوشته های اخیر ایمیل به مشتریان و فروشندگان با عنوان "سخت ترین حرف من تا کنون نوشته شده است."

"ما انتظار دارند همان درست خواهد بود و برای این تابستان مکان تاریخی غار تورهای' و 'سنت پل گانگستر تورهای پس با پشیمانی و تعداد زیادی از اشک ما در حال رفتن به بسته شدن" او گفت:.

این Bremers خریداری شده از این محل در سال 1994 بازسازی 12,000 فوت مربع فضا با دیوارهای آجری و گچ سقف یک فرش فضای ناهار خوری صندلی که در 200 تئاتری مرحله یک چوب جنگلی کف رقص و 60 فوت نوار.

این Wabasha غارها میزبانی چندین مضمون حوادث مانند "نوسان" شب و رمز و راز قتل شام با تریک بازیگران به نام "تامی تفنگ مشکل است."

علاوه بر یک جلسه و محل حزب غارها نیز به میزبانی "تاریخ" تورهای که ارائه های مختلف تاریخی تم مانند گانگستر ارواح و عصر ویکتوریا.

غارها بودند و معوج به شیب bluffs توسط سیلیس معدن در اواسط 1800s. زمانی که کارگران در سمت چپ وجود دارد هفت اینتر متصل غارها گسترش حداقل 150 پا به پرتگاه در امتداد رودخانه می سی سی پی. این غارها استفاده شد برای قارچ در حال رشد برای سال های بسیاری است.

در سال 1933, William F. لمان و خانواده اش که متعلق به غار تبدیل سه غارها به قلعه سلطنتی کلوپ شبانه که برجسته مسخره Tudor نما در سراسر ورودی.

کلوپ شبانه بود یک پاتوق برای ممنوعیت دوران گانگستر بودند که سرگرم نوازندگان از قبیل Cab Calloway, هری جیمز و دورسی برادران Band.

قلعه سلطنتی بسته در سال 1940 و فضای استفاده شده برای ذخیره سازی برای سال های بسیاری است. در سال 1977 صاحبان جدید صرف $500,000 نصب یک هنر دکو موتیف و یک بار دیگر قلعه سلطنتی در کسب و کار.

اما پنج سال بعد مشکلات مالی مجبور به آن نزدیک است. این بازگشایی در سال 1987 به عنوان کتابخانه غیر الکلی یک کلوپ شبانه برای نوجوانان, اما بسته یک زمان کوتاه بعد.

این Bremers گفت: آنها افتخار هر تورهای خصوصی و امیدواریم که به ارائه برخی از مکان تورهای در طول تابستان و پاییز.

"آخرین 27 سال بوده است یک ماجراجویی برای خانواده ما" دانا برمر گفت. "ما شده اند با برکت بزرگترین کارکنان که مانند خانواده به ما! ما احساس تاسف ما باید برای پایان دادن به این طول زمان از عدم قطعیت است."

برای به روز رسانی وب سایت در www.wabashastreetcaves.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن