McMorris راجرز لایحه با سرعت سد صدور مجوز تعیین آبی به عنوان 'تجدید پذیر' - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

واشنگتن – یک لایحه جدید از Rep. کتی McMorris راجرز می تواند سرعت بخشیدن به روند صدور مجوز برای سد برق آبی و اج

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

واشنگتن – یک لایحه جدید از Rep. کتی McMorris راجرز می تواند سرعت بخشیدن به روند صدور مجوز برای سد برق آبی و اجازه دهید یک آژانس فدرال چشم پوشیدن از الزامات صدور مجوز برای پروژه های کوچک به عنوان اسپوکن جمهوری در ادامه تلاش های او به آبی بزرگتر از این کشور در حال تحول شبکه انرژی.

قانون معرفی ژوئن 29 و لقب "آبی انرژی پاک در آینده عمل می کنند" همچنین خواستار فدرال انرژی کمیسیون تنظیم مقررات به ارائه گزارش به کنگره در کاهش موانع توسعه جدید پروژه های برق آبی و تعیین آبی به عنوان یک منبع تجدید پذیر انرژی نیاز دولت فدرال برای خرید آن تحت قوانین موجود.

"آبی است که امریکا یکی از برترین منابع انرژی تجدید پذیر و حدود 70 درصد از انرژی پاک در ایالت واشنگتن" McMorris راجرز در بیانیه ای گفت. "ساختمان یک انرژی پاک در آینده اتفاق نمی افتد و بدون اولویت دادن به توسعه مداوم از انرژی برق آبی منابع است."

McMorris راجرز عضو کمیسیون انرژی مجلس و تجارت کمیته دفاع و پشتیبانی یک لایحه مشابه در سال 2017 نیز به دنبال FERC فدرال تنظیم کننده در حال حاضر متهم با صدور مجوز برای سد برق آبی سرب آژانس به تعیین مهلت و هماهنگ با محیط زیست بررسی است که می تواند سال برای تکمیل. که لایحه به تصویب مجلس و سپس تحت کنترل جمهوری خواهان اما درگذشت قبل از اخذ رای در سنا است.

بخشی از آن قبلی لایحه ارائه اجازه می دهد سدها برای دریافت شروع به سر در re-صدور مجوز ساخت زیرساخت های بهبود قانون تبدیل شد در یک بزرگتر زیرساخت های آب بسته بندی در سال 2018 است. این اقدامات که ساخته شده راه خود را به لایحه جدید اما با یک شیب صعود در خانه, در حال حاضر تحت کنترل دموکرات ها بیشتر از آنها رای دادند در برابر 2017 لایحه.

با کنگره اشغال بیشتر با اولویت های فوری – نمایندگان مجلس انتظار می رود به صرف مقدار از ژوئیه چکش یکی دیگر از COVID-19 بسته امداد – و نه حزب به احتمال زیاد علاقه مند در سازش پیش از انتخابات نوامبر این لایحه به نظر می رسد بعید است به تصویب قبل از یک جلسه جدید کنگره آغاز می شود در ماه ژانویه است.

همکار ایران تشکر. دن Newhouse که نشان دهنده مرکزی واشنگتن اعلام کرد حمایت خود را از لایحه دوشنبه خواستار آبی "نیروی حیاتی از شمال غربی اقیانوس آرام."

سد برق آبی اپراتورهای مورد ستایش قرار داد لایحه جدید معرفی می کند. Steve Wright, مدیر کل Chelan County Public Utility منطقه که 40 سال مجوز برای سنگ جزیره سد در نزدیکی Wenatchee منقضی می شود در 2029, ابراز حمایت خود را در یک بیانیه است.

"ما درک کتی McMorris راجرز تلاش برای اطمینان حاصل شود آبی است درمان نسبتا به عنوان منابع تجدید پذیر" رایت گفت. "آخرین قانون یک گام مهم در بهبود فرآیند صدور مجوز."

کارشناسان محیط زیست می گویند "تجدید پذیر" انرژی لزوما به معنای "پاک کردن." جری سفید, مدیر اجرایی اسپوکن ice watch ltd گفت: تماس با این قانون یک انرژی پاک بیل "است که نیمی از حقیقت است."

"ما آموخته زیادی در مورد اثرات برق آبی بیش از 50 سال گذشته" گفت: "آنچه که ما آموخته است که برق آبی است که قدرت تمیز. آن می آید با عواقب زیادی برای اکوسیستم های آبی. ما صرف میلیاردها دلار تلاش برای کاهش اثرات زیست محیطی در ماهی است."

این "نسل بعدی" پروژه های برق آبی این لایحه به دنبال پرورش شامل "ماهی پسند" توربین که وعده آسیب کمتر به ماهی اجرا می شود و همچنین کوچکتر تاسیسات در برخی از 97 درصد از سدهای ایالات متحده است که در حال حاضر نمی, تولید برق با توجه به بخش انرژی است. یک سال 2016 گزارش از بخش پیش بینی شده است که ایالات متحده آبی نسل می تواند به رشد نزدیک به 50 درصد تا سال 2050 از طریق ترکیبی از زیرساخت های جدید و ارتقاء در امکانات موجود.

اما سفید هشدار داد که عجله برای مقیاس کردن زیرساخت های برق آبی می تواند بار محلی اکوسیستم و جوامع آنها حمایت به نفع ratepayers در شهرستانها و شرکت هایی که فروش آنها برق است.

"آنچه که من می گویند به بقیه کشور است:: سازمان دیده بان آنچه شما به فروش می رسد در شرایط آبی پروژه های چون شما توان پرداخت هزینه های واقعی برای نسل" سفید گفت.

به عنوان امریکا نیازهای انرژی ادامه خواهد داد به رشد به دلیل افزایش نگرانی در مورد تغییر آب و هوا کنگره نیاز به تصمیم می گیرید چگونه یک قسمت آبی را در یک شبکه انرژی که کمتر متکی بر سوخت های فسیلی است.

این کنگره است که اغلب در تقابل با محیط زیست سود 4 درصد عمر نمره از لیگ حفاظت از رای دهندگان. او نیز یک شکاک در مورد انسان نقش زنان در تغییرات آب و هوایی در گذشته گفتن سخنگوی-نقد و بررسی در سال 2012 "علمی گزارش مجمل در بهترین حالت در انسان مجرمیت برای گرمایش جهانی."

اما در معرفی این لایحه McMorris راجرز آن را روشن ساخته است او را می بیند باز برای آبی نقش مهمی در انرژی کشور در آینده است.

"راه ما حل بحران آب و هوا را از طریق بازار آزاد نوآوری در فن آوری" او گفت:, "و, در علاوه بر این به گسترش منابع آبی این قانون پشتیبانی از توسعه نسل بعدی آبی فن آوری است که می تواند افزایش انرژی پاک تولید بیشتر و کاهش اثرات زیست محیطی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب