رد گریزلی طرح جلوگیری نمی کند خرس طرفداران - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

در حالی که چشم انداز بازگشت خرس گریزلی به شمال آبشار برداشت بخار در سال های اخیر با حمایت از رایان Zinke سابق

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

در حالی که چشم انداز بازگشت خرس گریزلی به شمال آبشار برداشت بخار در سال های اخیر با حمایت از رایان Zinke سابق وزیر وزارت کشور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شگفت زده خاکستری طرفداران و محققان هفته گذشته با ناگهانی ختم این پروژه است.

طرفداران و محققان می گویند این دولت منطقی برای حرکت مگس در صورت علم و احساسات عمومی.

"ما حذف خرس گریزلی از 97 درصد از محدوده خود را در کمتر از 48 متحده و در بسیاری از این مناطق غیر ممکن است برای گریزلیز برای همیشه در آنجا زندگی می کنند بار دیگر به دلیل اثرات انسان" گفت: دانشگاه مونتانا دکتر کریس Servheen که در خدمت به عنوان خدمات شیلات و حیات وحش را grizzly bear بازیابی هماهنگ کننده برای 35 سال است. "شمال آبشار یکی از معدود مکان هایی که در آن وجود دارد کافی است زیستگاه و فضا برای سالم خاکستری جمعیت به بازگشت."

امید از دست رفته نیست برای این شکارچیان راس که در خدمت بحرانی عملکرد اکوسیستم و نگه جایگاه مهمی در محلی قبیله ای ملت فرهنگ است. اما آنچه در آینده خاکستری طرفداران است تا در هوا.

تعقیب Gunnell, ارتباطات, مدیر حفاظت از محیط زیست شمال غرب گفت: این سازمان است که مرتب سازی بر از طریق آنچه فسخ سفارش معنی تحت ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند و چگونه است که مربع با گونه های در معرض خطر عمل دستور برای بازیابی خرس گریزلی در اکوسیستم های که در آن آنها در حال حاضر و در معرض تهدید است. با توجه به این که خرس نیست بازیافت در شمال آبشار را در خود بیش از سه دهه گذشته گونه های در معرض خطر عمل فراهم می کند زمینه های قانونی برای کمک. اما "در حال حاضر آن را اساسا یک توقف دائمی-سفارش کار و این واقعا ناامید کننده به ما" Gunnell گفت.

"این قطعا ما را در موضع دفاعی به جای حمایت از آنچه که بود خوب و مثبت پروژه و گام به جلو" اضافه شده Andrea Santarsiere ارشد وکیل با مرکز تنوع زیستی است که مشغول به کار در grizzly مسائل برای نزدیک به یک دهه.

در جولای 7 جلسه جامعه در Omak در Okanogan County, زمان وزیر کشور David L. برنارد اعلام کرد که گروه او نمی خواهد ادامه از سرگیری روند با استناد به محلی مخالف است.

برنارد ادعا کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی که دولت اوباما زیست محیطی فرآیند بررسی برای به روز رسانی طرح مرمت انجام شد "بدون جامع مشارکت عمومی و تعامل" و بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن اداره جلسات و اظهار نظر در دوره به همراه داشت "قریب به اتفاق مخالف است."

بدون فسخ اداره می شده اند مورد نیاز برای تکمیل یک بیانیه اثرات زیست محیطی ارزیابی بهترین راه برای معرفی در خارج از کشور گریزلیز به واشنگتن 9,800-مایل مربع شمالی آبشار اکوسیستم است که دانشمندان می گویند می تواند حمایت از 250 به 300 خرس. دانشمندان تخمین می زنند وجود دارد کمتر از 10 گریزلیز در شمال آبشار و آنها ممکن است عملکرد منقرض شده; اگر هر یک خرس گریزلی باقی می ماند و آنها هر دو بیش از حد حذف شده و ژنتیکی جدا از همسایه خاکستری جمعیت به بهبود خود را. تجزیه و تحلیل علمی تعیین کرده است که جابجایی گریزلیز را از خارج از دولت لازم است برای بازگرداندن جمعیت.

"این (بیانیه اثرات زیست محیطی) فرایند است که شامل عمومی در چگونه برای بازگرداندن گریزلیز به شمال آبشار به تصمیم می گیرید اگر خرس گریزلی باید بهبود" Servheen گفت. "تصمیم های ساخته شده توسط وزیر امور داخلی خالص است, سیاست و اشتباه است."

Gunnell گفت: طولانی شده است قوی ایالت حمایت خاکستری دوباره از جمله در مرکز واشنگتن است. حفاظت از شمال غربی به دست آمده نسخه از تمام 143,000 بیانیه اثرات زیست محیطی نظرات عمومی در سال 2019 از خدمات پارک های ملی نشان داد که حداقل 90% مورد علاقه خاکستری مرمت.

"ما درک می کنیم ... نیاز به قرار دادن یک اولویت در امنیت عمومی اما امیدواریم که مردم نیز دیدن ارزش حفاظت از این موجودات با شکوه تاریخی خود را در محدوده" اسکات, Schuyler, منابع طبیعی مدیر از بالا, Skagit, قبیله هندی گفت: از طریق ایمیل. "بالا Skagit مردم باید مورد احترام و coexisted با همه موجودات بزرگ و کوچک ساکن در بالا Skagit دره از جمله خرس گریزلی و گرگ نزدیک به 10000 سال precontact. این ارزش فرهنگی برای چشم انداز و ساکنان آن چیزی است که ما امیدواریم که مردم درک کنند و در آغوش."

در حالی که برنارد گفت: گریزلیز به "در خطر انقراض" آنها ذکر شده به عنوان در معرض خطر در واشنگتن از سال 1980 و دولت جدید ترین نقد و بررسی توصیه می شود که حفظ وضعیت. شمال آبشار اکوسیستم شامل شش گریزلیز در بریتیش کلمبیا اما هیچ کدام تایید در واشنگتن است. تنها تایید گریزلیز در دولت هستند در Selkirk بازیابی منطقه در مرز با واشنگتن و بریتیش کلمبیا و آیداهو. حدود 50 تا 60 حیوانات حدود 12 اقامت در واشنگتن است. این خرس نیز در صورت تهدید از انسان و همچنین جمعیت کم تعداد.

"برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای قرار دادن یخ در این ... و سپس پرهیاهو و دروغ در بیانیه ای که وجود دارد نه حمایت عمومی و ... به انجام آن تحت پوشش جهانی همه گیر و ناآرامی های اجتماعی با توجه به حتی آژانس دانشمندان ایم که رهبری این روند اجازه دهید به تنهایی اياد مثل خودم آن را واقعا یک پانچ در روده" Gunnell گفت.

شمال آبشار خرس آخرین گونه های بومی هنوز هم گم شده و از شمال آبشار اکوسیستم.

"هر زمان که شما یک قطعه از سیستم از دست رفته آن است آبشاری اثرات ... و آنها که گم شده است در حالی که گفت:" هانا اندرسون از واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش که در خدمت بین المللی خرس خاکستری کمیته اجرایی کمیته.

باز شمال آبشار به گریزلیز خواهد دو موجود طیف وسیعی از خرس در کمتر از 48 متحده است. با مقایسه تعداد کمی از بازدید کنندگان دوباره تلاش خواهد بود آسان تر از مکان های محبوب مانند یلو یا یخچال های طبیعی پارک ملی.

"فدرال خرس خاکستری بازیابی برنامه های در حال روشن است که شما نمی توانید فقط با قرار دادن تمام تخم مرغ ها را در سبد شمالی رشته کوه های راکی" Gunnell گفت. "(آن را) ندارد تحمل در شمال آبشار."

این اولین خاکستری بازیابی پروژه به غرفه ، این Selway-Bitterroot طرح بازیابی متوقف و در سال 2001 پس از مواجهه محلی مقاومت مواجه. اما هرگز رسمی فسخ اطلاع – داخل اداره به سادگی متوقف شد اقدام است.

"این روند نیز متوقف کوته بینانه تصمیم سیاسی درست مثل آنچه اتفاق افتاده فقط در شمال آبشار" Servheen گفت.

حفاظت از طرفداران می گویند آنها نمی دادن تا در grizzly دوباره.

"آنچه در گام بعدی این است برای رفتن به چه قانونی سیاسی و یا در غیر این صورت مشخص نیست در این نقطه, اما قطعا وجود دارد راه های در دسترس" Gunnell گفت.

بسیاری از قبایل سازمان ملل را به تصویب قطعنامه ها و پیش نویس نامه به نفع خاکستری مرمت – از جمله تلاش های Okanagan ملت داد ، Yakama ملت اسناکوالمی قبیله و دیگران.

طرفداران نیز با تمرکز بر تقویت شهروند پشتیبانی می کند. حفاظت از محیط زیست شمال غرب گفت: آن را ادامه خواهد داد تعامل با recreationists و دامداران در سراسر شمال آبشار در پشت سر هم با همکاران در بریتیش کلمبیا از طریق برنامه های توسعه است که آموزش همزیستی و شیوه های ایمنی.

Coronavirus بحران محدود چه کمکی می تواند انجام شود در فرد است.

بدون در نظر گرفتن Gunnell در حال برگزاری است از امید.

"ما نمی بینیم این قطار به عنوان به طور کامل متوقف شد اما با تاخیر" Gunnell گفت. "ما با اعتماد به نفس است که خطر انقراض گونه عمل خواهد شد. اما واضح است که این یک شکست بزرگ است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن