MLB بهار آموزش سایت های نزدیک میان coronavirus نگرانی منبع می گوید

هر تیم در لیگ اصلی بیس بال بسته خواهد شد آن بهار اردوگاه آموزشی بیش از نگرانی در مورد بیماری همه گیر کوروناویر

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

هر تیم در لیگ اصلی بیس بال بسته خواهد شد آن بهار اردوگاه آموزشی بیش از نگرانی در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس یک حرکت آمد که در پی فیلادلفیا فیلیز اعلام جمعه پنج بازیکن تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

این بسته آمده است در حالی که MLB صاحبان و بازیکنان سعی کنید به مذاکره یک معامله به شروع فصل و افزایش احتمال شیوع ویروس می تواند فرضا تمام تلاش در شروع این سال است.

یک فرد آشنا با این تصمیم گفت: آسوشیتد پرس بهار مجتمع در فلوریدا و آریزونا را به طور موقت نزدیک به دلیل وقایع اخیر است. این فرد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به دلیل نبود یک بیانیه رسمی.

امکانات را تحت عمیق تمیز کردن و ضد عفونی. هیچ کس مجاز خواهد بود به عقب در داخل بدون منفی آزمون برای ویروس.

به زودی پس از فیلیز شد این تیم را تحت تاثیر قرار شیوع تورنتو توقیف آن سایت در Dunedin, Fla., حدود هشت کیلومتر از فیلادلفیا اردوگاه در ویکی. جیز آبی گفت: یک بازیکن نشان داد نشانه های سازگار با این ویروس.

سان Francisco Giants' تسهیلات در اسکاتسدیل, Ariz., بسته شد و پس از یک کسی که تا به حال شده به این سایت و یکی از اعضای خانواده به نمایش گذاشته علائم پنج شنبه. تگزاس بسته آن اردوگاه حدود 50 متر دور در تعجب گفت: هیچ کس تا به حال آزمایش مثبت اما که آن را می خواستم به گسترش و تست پروتکل های.

همچنین Houston Astros گفت: یک بازیکن کار خود را در بهار اردوگاه در غرب پالم بیچ فلوریدا., آزمایش مثبت چند روز پیش و دوره نقاهت بود. آستروس گفت آنها "به اجرا در همه سلامت و پروتکل های ایمنی" اما نمی گویند کمپ بسته شد.

گیر در یک مبارزه تلخ بیش از پول صاحبان و این اتحادیه امیدوار بود به بازیکنان شروع آزمایش سه شنبه و پس از آن شروع دور دوم بهار آموزش آخر هفته آینده. اکثر تیم ها پیش بینی کرده بود برگزاری این تمرینات در خانه خود ballparks به جای در بهار اردوگاه در فلوریدا و آریزونا.

در اوایل این هفته معاون کمیسر دن Halem نوشت: در نامه ای به اتحادیه بازیکنان کننده ارشد بروس مایر که "گسترش COVID-19 شیوع بیماری در سراسر کشور در طول هفته گذشته و این واقعیت که ما در حال حاضر می دانم چندین 40-مرد فهرستی از بازیکنان و کارکنان که آزمایش مثبت افزایش یافته است خطرات مرتبط با شروع بهار آموزش در چند هفته آینده."

با توجه به پیامدهای شیوع بیماری در فصل فیلیز گفت: "خیلی زود است که به می دانم."

فیلیز گفت: سه نفر از کارکنان در این اردوگاه نیز آزمایش مثبت است. تیم نیست شناسایی هر یک از کسانی که تحت تاثیر قرار است.

فلوریدا را تجربه کرده است افزایش حوادث از موارد جدید و نرخ آن آزمایش مثبت برای COVID-19. بیش از دو هفته گذشته نورد متوسط تعداد روزانه موارد جدید در فلوریدا افزایش یافته 1,422.7 یا 144.4 درصد است.

آریزونا نیز تا به حال یک مکالمه در مورد هدف قرار دادن یک رکورد جدید روزانه موارد است.

فیلیز گفت: اولین مورد تایید شده شنبه رخ داده است. این باشگاه گفت: هشت کارکنان آزمایش منفی برای این ویروس در حالی که 12 کارکنان و 20 بازیکن — عمده leaguers و جزئی leaguers — زندگی در ویکی منطقه در حال آزمایش هستند.

فیلیز بسته تسهیلات خود را در ماه مارس زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل ورزشی. بازیکنان از بازگشت از صدمات اجازه داده شد تا برای ادامه نوتوانی پس از این تاسیسات بود و کاملا تمیز. چند تیم ورزشی مربیان و کارکنان باقی مانده برای نظارت بر ایمنی و اقدامات احتیاطی گرفته شد.

چند بازیکن بیشتر شروع به کار در این مرکز بیش از چند هفته گذشته اما, اندازه گروه محدود شد.

در بیانیه مدیریت شریک جان میدلتون گفت: "فیلیز متعهد به سلامت و رفاه ما بازیکنان و مربیان و کارکنان به عنوان بالاترین اولویت ما است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"به عنوان یک نتیجه از این تایید تست تمام امکانات در ویکی بسته شده اند و به طور نامحدود به تمام بازیکنان و مربیان و کارکنان و بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که مقامات پزشکی اعتماد به نفس است که این ویروس را تحت کنترل است و ما امکانات ضد عفونی," او گفت:.

جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن که نمی بازگشایی بهار اردوگاه آنها را به اشتراک با هوستون پس از بسته شدن سهم خود را در اواسط ماه مارس گفت: آنها می خواهم تا به حال یک جزئی لیگ بازیکن تست مثبت در جمهوری دومینیکن. این تیم گفت: این بازیکن نمی شد در مرکز خود را.

—AP بیس بال نویسنده رونالد Blum, AP هاکی نویسندگان جان Wawrow و استفان stefanie marie و AP ورزشی نویسنده راب Maaddi کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب