رهبران اروپایی محروم آمریکایی از پذیرش مسافران - Thu, 26 Jun 2020 PST

بروکسل - دیپلمات های اروپایی در حال آماده کردن خود برای تصویب توافق نامه ای که در آن مسافران خارجی آنها می خوا

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

بروکسل - دیپلمات های اروپایی در حال آماده کردن خود برای تصویب توافق نامه ای که در آن مسافران خارجی آنها می خواهند به استقبال شروع در تاریخ 1 ژوئیه به عنوان اتحادیه اروپا بازگشایی مرزهای خارجی آن برای اولین بار از ماه مارس اما با کروناویروس هنوز هم مواج در ایالات متحده این امکان اجازه می دهد گردشگران آمریکایی حتی نمیفهمد به بحث با توجه به شش دیپلمات های آشنا با مذاکرات.

در اروپا پیش نویس در-و-از لیست خود نشان دهنده ارزیابی چگونه به خوبی دیگر کشورها موفق به کنترل شیوع بیماری خود را. کشورهای عضو اتحادیه اروپا در میان سخت ترین برخورد با این بیماری همه گیر در این بهار اما بیشتر در حال حاضر این ویروس را تحت کنترل بوده و مایل به در نظر گرفتن باز کردن مرزهای خود را به کشورهای دیگر که در آن covid-19 مشابه در چک.

چین است که در میان 15 کشور مجموعه ای را برش اتحادیه اروپا با وجود شک و تردید در مورد چگونه شفاف شده است در مورد آن شیوع. بازدید کنندگان از چین خواهد بود اجازه ورود به اروپا تنها در صورتی پکن قطره اقدامات اتحادیه اروپا به مسافران است.

همچنین انتظار می رود به تصویب رسید: الجزایر و استرالیا و کانادا و گرجستان و ژاپن و مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه.

لیست منوط به تصویب نهایی در روز شنبه اما دیپلمات گفت که بعید است به تغییر.

بقیه جهان ادامه خواهد داد به خارج نگهداری می شود به صورت غیر ضروری سفر.

تصمیم بر این درک است که در اینجا در ایالات متحده شکست خورده است و در آن coronavirus پاسخ. رهبران اروپایی و کارشناسان بهداشت و درمان را تماشا کرده اند با ناخرسندی به عنوان بسیاری از ایالات آمریکا اصرار بر بازگشایی حتی به عنوان عفونت سنبله در بسیاری از نقاط کشور است.

اعضای اتحادیه اروپا باید دیده خوشه از عفونت پس از آنها شروع آرامش خود محدودیت. آلمان و اسپانیا و پرتغال در میان کسانی که reimposed موضعی مستندات. اما برای این بلوک به عنوان یک کل تشخیص کاهش به 16 مورد در هر 100000 نفر جمعیت بیش از دو هفته گذشته اصلی اندازه گیری اروپا استفاده برای تعیین اینکه آیا کشور را کاهش دهد.

ایالات متحده در مقابل می ایستد در 122 مورد در هر 100000 نفر جمعیت و بدتر شده است. فلوریدا سوابق گذشته 19 روز در یک ردیف.

با احتیاط از کشیده شدن به یک نزاع و جدال دیپلماتیک با هر کشوری که در ادامه به حذف رهبران اروپایی را تیره و تار به خود را نگه داخلی بحث متمرکز دقت در مسائل علم و اپیدمیولوژی.

"اتحادیه اروپا دارای یک فرآیند داخلی برای تعیین اینکه از کدام کشورها این امر می تواند امن برای پذیرش مسافران" اریک Mamer سخنگوی کمیسیون اروپا به خبرنگاران گفت: روز پنج شنبه به عنوان بحث بودند در جریان است. "ما فرآیند داخلی مرتبط است, بدیهی است, به ملاحظات بر اساس معیارهای سلامت."

اما روشن وجود دارد فشارهای سیاسی.

ادامه داد: محدودیت در سفر از ایالات متحده خواهد سویه های مهم اروپا ژئوپولیتیک رابطه, حتی اگر آن را رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نقل مکان کرد که برای اولین بار به بلوک مسافران اروپایی در ماه مارس است. ادامه ممنوعیت سفر با روسیه را به تشدید تنش ها در حال حاضر فرار همسایه.

اتحادیه اروپا قصد دارد به بررسی فهرست خود را از مورد قبول کشورهای هر دو هفته.

لیست یک, توصیه, نمی, نیاز, چرا که هر یک از اتحادیه اروپا و کشور را حفظ حاکمیت کنترل بر مرزهای خود است. اما اعضای اتحادیه اروپا باید انگیزه های قوی به همراه این تصمیم پس اگر آنها نمی روند تدریجی از بازگرداندن border-سفر رایگان در اروپا می تواند قرار داده شده در خود نگه دارد و یا معکوس, دیپلمات گفت.

دیپلمات مذاکره برای ساعت ها در جلسات متعدد در روزهای اخیر. اگرچه تنش بین فقیر توریستی وابسته به غرب کشورهای اروپایی و غنی تر و محتاط تر در شمال آنهایی که به اندازه کافی در کشور به نفع برای اطمینان از تصمیم گیری دیپلمات گفت.

این blandly تکنوکرات بحث های انجام شده در فرد توسط اتحادیه اروپا 27 سفیران در یک اتاق کنفرانس در بروکسل - نقاب انسان درام ناشی از سفر اختلالات. زوج گیر شده است در مقابل طرف اقیانوس اطلس برای ماه می باشد. مذاکرات کسب و کار در انتظار هستند. طولانی-خواب-از تعطیلات به تعویق افتاده اند. اروپا در فرودگاه هنگامی که شلوغ اتصالات برای جهان شده است به طرز مرموزی آرام. در بروکسل فرودگاه معمولا 300 پرواز در روز است. این انتظار 435 برای همه در هفته آینده, به گفته یک سخنگوی.

و ایالات متحده - که در آن محدودیت های مسافرتی در اروپا باقی می ماند در محل - اروپا تصمیم گیری شد یک نقطه خالی است که ارزیابی یک گذرنامه یک بار یکی از قدرتمند ترین در جهان در حال حاضر حمل یک علامت سیاه و سفید از بیماری است.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo در روز پنج شنبه اذعان کرد که تمایل واشنگتن برای باز کردن جهان برای سفر دوباره.

"ما همه مصرف به طور جدی نیاز به کشف کردن چگونه می توانید از این باز است. ما نیاز به اقتصاد جهانی ما عقب رفتن دوباره گفت:" یک بحث آنلاین برگزار شده توسط German Marshall Fund از ایالات متحده است. "ما از نزدیک کار با دوستان اروپایی ما به طور گسترده آنجا که من می دانم وجود دارد, دیدگاه های مختلف, دوباره, داخل اتحادیه اروپا است." او اشاره کرد "یک دوجین یا بیشتر" کشورهایی که علاقه مند بودند باز به آمریکایی ها بدون نام بردن از هر یک از آنها.

در اتحادیه اروپا بحث و گفتگو وجود داشته است, قضاوت تماس. برخی از کشورها مانند چین گزارش عفونت ارقام است که برخی از مقامات بهداشت عمومی نمی به طور کامل اعتماد. کشورهای دیگر می روند بدتر حتی اگر خود را به طور کلی عفونت سطح باقی می ماند نسبتا مناسب و معقول. و - به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره کرده است بارها و بارها در روزهای اخیر - اگر یک کشور نیست و انجام بسیاری از آزمایش های آن را پیدا کند به عنوان بسیاری از عفونت. اتحادیه اروپا قصد دارد برای مشورت با آن هیئت بر روی زمین برای تصمیم گیری چقدر اعتماد به قرار دادن در هر کشور آمار رسمی.

اروپا کاهش یافت و به دو اردوگاه در طول بحث: گردشگری-دنبال کشور و هر کس دیگری با توجه به دیپلمات ها صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد بسته-درب مذاکرات است. نقاط توریستی - رهبری یونان و پرتغال - مورد علاقه اجازه می دهد بیشتر مردم به مراجعه به امید نجات حداقل یک قراضه خود را سریع کاهش فصل تابستان است. کشورهای دیگر به خصوص در chillier غنی تر شمال می خواستم برای ادامه بیشتر با احتیاط.

این مذاکرات نیز پیچیده توسط این واقعیت است که اروپا caseloads طور گسترده ای متفاوت است. سوئد بدترین در اروپا گزارش شده 155 مورد در هر 100,000 ساکنان بیش از دو هفته گذشته. پرتغال دوم-بدترین بود در 44. بریتانیا است که دیگر هیچ یک از اعضای اتحادیه اروپا است اما تا پایان سال منوط به بسیاری از اتحادیه اروپا تصمیم گیری در مقام سوم در 24.

و پس از آن وجود دارد کشورهایی که نزدیک به اندازه کافی در خود caseload به اروپا است که می تواند آنها اجازه داده شده و یا حذف بسته به جایی که دقیقا خط کشیده شده بود. ترکیه و کانادا و مصر همه حامیان و مخالفان این دیپلمات گفت: از آنجایی که آنها کمی بدتر عفونت نرخ از اتحادیه اروپا است. اوکراین در این فهرست پس از آن کاهش یافته است. کوچک گرجستان یک کشور از 3.7 میلیون نفر صبورانه باقی مانده است. وجود گسترده بود و عقب مورد چین است که گزارش کاهش میزان عفونت از اتحادیه اروپا و نیز اعمال محدودیت های مسافرتی در برخی از E. U. کشورها و نه دیگران.

آخرین مطالب