منطقه مدرسه نا امید پس از دولت می گوید: دبیرستان فارغ التحصیلی تنها می تواند رخ دهد به صورت آنلاین و یا در اتومبیل – با ویندوز نورد - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

آن را در حال حاضر مجازی یقین که کلاس مدرسه بالا از سال 2020 را امن و سالم در روز فارغ التحصیلی. اما آن را نمی

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

آن را در حال حاضر مجازی یقین که کلاس مدرسه بالا از سال 2020 را امن و سالم در روز فارغ التحصیلی.

اما آن را نمی ممکن است بسیار سرگرم کننده است.

زیر امور خارجه, وزارت بهداشت, قوانین صادر کرد بعد از ظهر پنجشنبه, هوای آزاد, مراسم فارغ التحصیلی را احساس بیشتر شبیه به یک درایو در فیلم به جز که شما احتمالا نمی خواهد اجازه داده می شود برای باز کردن ویندوز.

و سعی کنید برای رفتن به حمام.

پنجشنبه حکم – که در سمت چپ محلی مربیان شگفت زده و نا امید – برگ ولسوالی با دو گزینه: یک درایو در ماشین خانواده و یا برخی از نوع مجازی مراسم است.

دو ماه به COVID-19 همه گیر و اجتماعی-فاصله مورد نیاز کلاس 2020 از انتظار نیست که دولت اجازه می دهد تا گروه آغوش در کف owsley.

اما آنها قطعا انتظار نیست این.

"ما شده است و امیدواریم که ما می تواند چیزی معنی دار برای سالمندان ما اما من فقط فکر نمی کنم رانندگی در یک ماشین و تکان دادن انجام است که گفت:" غرب دره سرپرست ژن Sementi.

"این قطعا نیست بسیار دلگرم کننده گفت:" Sementi انعکاس ناامیدی از مقامات منطقه ای در سراسر Spokane County است. "ما دانش آموزان و پدر و مادر به شدت می خواستم به نوعی از مراسم."

که درست بود در اکثر مناطق بسیاری که به برنامه ریزی و حتی به عنوان آنها در انتظار راهنمایی از دولت است. در حال حاضر با روز فارغ التحصیلی تنها چهار هفته به دور آنها باید دوباره.

این سازماندهی در حال حاضر آغاز شده در اسپوکن مدارس عمومی که گفته شد در روز سه شنبه که رژیم صهیونیستی. جی Inslee حاضر در منطقه درخواست برای برگزاری مراسم در البی ورزشگاه.

در حال حاضر آن را در حال حرکت به سمت برخی از نسخه مجازی,مراسم

"این چیزی است که ما را ترک کرده اند" گفت: Shawn اردن منطقه است مدیر آموزش و پرورش متوسطه.

برخی از مناطق در حال بازگشت به تخته رسم برای بار سوم.

چنی و پزشکی دریاچه مناطق به طور معمول برگزاری جشن فارغ التحصیلی در back-to-back شب در ریس دادگاه در پردیس شرقی دانشگاه.

با این گزینه رد گیر Plan B بود برای برگزاری مراسم در فضای باز بیشتر در وسایل نقلیه در پارکینگ پشت EWU استادیوم فوتبال.

اما EWU مجبور شد برای کاهش ترک دبيرستان به دنبال طرح C: درایو-در مراسم در یکی دیگر از پارکینگ که شامل چند سخنرانی و ارائه دیپلم با ماسک و اجتماعی فاصله پروتکل های.

دانش آموزان می شده اند قادر به تماشای از اتومبیل های خود را با ویندوز پایین بدون در نظر گرفتن آب و هوا ،

در حال حاضر این گزینه نیز از پنجره به بیرون.

پس از روز شنبه را سفارش چنی و پزشکی دریاچه به دنبال چه مقدار به طرح D.

"من واقعا فکر می کنیم می تواند انجام این کار با خود ویندوز نورد پایین گفت:" ایمز که کارکنان مشغول به کار بود در رانندگی-در مدل "سه تا چهار هفته است."

در ضمن پزشکی دریاچه فرستاده بود پیشنهاد خود را به دفتر والی ماه گذشته بدون پاسخ تا روز پنج شنبه در این ایالت سفارش.

"ما بود که نا امیدی" ایمز گفت. "ما در حال رفتن به به عنوان خوانده شده به طور کامل از طریق این."

پنج شنبه دستورالعمل که فرستاده شد به همه 295 مناطق در دولت آغاز شد و با یک بیانیه از وزارت بهداشت توضیح داد که این قوانین هستند "مطابق با فرماندار (جی) Inslee اضطراری اعلام ممنوع است که اجتماعات بزرگ با استفاده از امن شروع واشنگتن رویکرد است."

سند برگ گیری برای میزبانی "امن و اجتماعی فاصله مراسم فارغ التحصیلی در اختیار مدرسه محلی تخته و superintendents به عنوان طولانی به عنوان آنها را به نقض فرماندار ممنوعیت برگزاری تجمعات در هر یک از زمان فاز در امن شروع طرح است."

برای Spokane County, فرض بر این است که آن را به حرکت به حداقل فاز 2 ماه آینده. اگر نه "ما بهتر است به دنبال یکی دیگر از برنامه پشتیبان گیری" چنی سرپرست رابرت Roettger گفت.

این همان داستان در دره مرکزی که حاوی برنامه ای برای محدود-حضور زنده مراسم در منطقه دو استادیوم های فوتبال.

"ما در حال ارزیابی این دستورالعمل در رابطه با برنامه های ما تا به حال مشخص شده با خانواده های ما" مدیر ارتباطات مارلا Nunberg گفت. "ما تعامل بیشتر با خانواده ما به عنوان ما نهایی و فارغ التحصیلی طرح است."

Superintendents در مید شرق دره فریمن و کنار رودخانه یا نه پاسخ به درخواست برای نظرات و یا در دسترس نیست.

فرض Spokane County می رسد فاز 2, دولت, دستورالعمل آدرس هفت گزینه های بدون تمايز به اندازه هر ناحیه:

    مجازی مراسم: شروع سخنرانان و جوایز قدردانی می توان از فارغ التحصیلان' خانه.

    تصویری: فارغ التحصیلان را ضبط و ارسال فیلم های فردی و یا تصاویر با پیام های کوتاه خود را فارغ التحصیل همکلاسی. این می تواند در ترکیب به فارغ التحصیلی تصویری.

    رسانه های اجتماعی برجسته: فارغ التحصیلان افتخار خواهد بود در رسانه های اجتماعی با هشتگهای خاص است که اجازه می دهد تا برای خانواده و دوستان و اعضای جامعه برای تبریک فردی دانش آموزان باید از آنها موافقت خود را با شرکت.

    گالری درایو: مدارس یا مناطق ممکن است چاپ و پست حیاط بزرگ نشانه ها با تصاویر و اسامی فارغ التحصیلان در یک مکان مشخص و اجازه می دهد مردم را به درایو توسط این علائم به آرامی در را و یا در زمان مشخص شده. همه مردم از جمله دانش آموزان باید باقی می ماند در اتومبیل های خود را.

    درایو-از طریق: دانش آموزان و فوری اعضای خانواده که در خانه ماندن هم می رسند در امواج و پس از ترک های فردی خود را شناخت. دانش آموزان باید در ماشین باقی می ماند و باید در صندلی مسافر. مدرسه ممکن است به ترتیب به تماس نام دانشجو بیش از, هوای آزاد, سیستم های صوتی و/یا عکس گرفته شده از دانش آموزان به عنوان آنها بروید.

    Drive-in: تنها و تنها خود را فوری اعضای خانواده که در خانه ماندن و با هم هستند که بیمار باید در همان خودرو و باقی می ماند در داخل برای کل مراسم است. ویندوز sunroofs و تبدیل تاپ باید بسته باقی می ماند در طول مراسم مگر این که خودرو پارک شده است بیش از شش فوت از هر وسیله نقلیه دیگر. اما برای بزرگتر مدارس آن ممکن است غیر ممکن است برای پیدا کردن یک پارکینگ بزرگ به اندازه کافی برای نگه داشتن وسایل نقلیه حداقل 6 فوت از هم جدا. شرکت کنندگان باید استفاده از دستشویی به جز در مواقع اضطراری است.

    ثبت و یا livestreamed فردی مراسم در مدرسه: فردی دانش آموزان ممکن است آمدن به مدرسه در prearranged بار به راه رفتن در سراسر یک مرحله از کلاه و لباس و عکس/ویدئو گرفته شده است. این نیز ممکن است هماهنگ با زمان برای دانش آموزان به انتخاب کنید تا هر گونه وسایل شخصی در مدرسه. برای مراسم در مدارس, دانش آموزان باید در یک مرحله و یا منطقه و مطرح برای یک تصویر به صورت جداگانه. بیش از 5 دانش آموزان ممکن است انتظار در همان منطقه در هر زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن