روح مشاغل: حلقه گل groomer رفع حیوانات خانگی' کرونا-کاهش - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس ا

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

مردان و زنان و کودکان نه تنها آنهایی که مضطرب شده به عقب بر گردیم به آرایشگر صندلی. بهترین دوست انسان است و نیاز به نظافت نیز هست و برخی از آنها را به دریافت شرم آور تاج-کاهش طول اقامت-صفحه اصلی سفارش.

Jayme پیتز, شرکت, صاحب Garland منطقه حیوان خانگی-نظافت فروشگاه پوست و برش گفت: برخی از مشتریان در واقع خواهش او را به انجام در خانه کاهش طول بسته شدن.

پیتز و مالک راشل نپر دیده می شود برخی از جالب کاهش از حیوان خانگی groomer بازگشایی فروشگاه. نگاهی بیسکویت برای مثال در آمد با یک faux hawk, پا خز که شبیه اندازه بل-پایین شلوار جین و یک اصلاح در همه جا دیگری است.

"مردم در آمده است و آنها می دانند که زمانی که آنها خانه کوتاه کردن مو" پیتز گفت. "آنها به ما هشدار می دهند بر روی تلفن معمولا اما سپس آنها را به آنها را و آنها مانند 'انجام آنچه شما باید انجام دهید چرا که به وضوح من آن را انجام نداده اند.'"

برخی از حیوانات خانگی که به فروشگاه در 626 W. حلقه گل Ave. تا به حال به ترتیب اولویت به دلیل نظافت خود را وضعیت وخیم تر مانند ختنه نشده ناخن که تحت پیچش یا حلقه زنی.

"ما سگ که در واقعا خشن شکل در حال حاضر است که برای انجام بلافاصله" پیتز گفت. "با حیوانات خود را, شما نمی توانید با نوازش آنها و یا انجام هر کاری اگر آنها اگر آنها بد بو و ناخالص."

گرفتن همه برنامه ریزی شده است یک کار بسیار دشوار و مغازه رزرو تا اواسط ماه اوت با صدها نفر از قرار ملاقات. پیتز فکر نمی کند که آنها را گرفتن تا تعطیلات به ویژه به دلیل قرار ملاقات باید مبهوت بنابراین وجود خواهد داشت نه چند نفر در لابی.

پوست و قطع کرده است و حتی حسرت شده است مجبور به نوبه خود به دور برخی از مشتریان جدید بالقوه است.

فروشگاه بسته شده در مارس 17 – در وسط آنچه که معمولا پوست و برش را شلوغ فصل – و بازگشایی مارس 22.

هنگامی که بسته شدن اتفاق افتاده پیتز و نپر کاربردی برای انجمن کسب و کار کوچک وام. اما نمی شنوند تا دو هفته پس از آنها را باز کرد و سپس آن حس را ندارد برای رفتن به بدهی. در حالی که بسته پوست و برش را تنها درآمد یک بخت ازمایی آن را برای مشتریان به طور منظم.

پوست و تیک استخدام فصلی کارکنان, اما تنها کارمند تمام وقت در حال صاحبان, به طوری که آنها نمی باید به غیر روحانی کردن هر کسی است .

زمانی که پیتز و Napier, خرید, فروشگاه, چهار سال پیش آنها نیز خریداری لیست مشتری های بسیاری از سگ ها شده اند به طور منظم برای بیش از یک دهه است.

پیتز گفت: سگ هیجان زده بودند به عقب به عنوان بسیاری از صاحبان آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن