GTHL منتشر ناخالص سوء اطلاعات برنامه های تاون هال برای بحث در مورد مسائل و یا نژادپرستی و تعصب

اسکات Oakman می داند که زمان برای تغییر در حال حاضر.تورنتو هاکی لیگ, مدیر اجرایی آغاز شده است یک "سر" روش برای

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

اسکات Oakman می داند که زمان برای تغییر در حال حاضر.

تورنتو هاکی لیگ, مدیر اجرایی آغاز شده است یک "سر" روش برای پاک کردن حوادث نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس زبان در کانادا بزرگترین هاکی جوانان لیگ.

"حوادث اخیر مطرح این موضوع و تجارب افراد آمده اند و آنها را مایل به صحبت می کنند به طوری که ما می خواستیم برای تسریع ما رویکرد" Oakman گفت: در یک مصاحبه تلفنی جمعه پس از GTHL اعلام کرد آینده تاون هال در حالی که انتشار داده های ردیابی ناخالص مجازات برای سوء رفتار نامناسب زبان استفاده شده توسط بازیکنان در طول GTHL بازی گذشته سه فصل است.

Oakman بود در پاسخ به این تظاهرات که به دنبال مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. GTHL بازیکنان فعلی و سابق رو به جلو آمده اند نیز با حساب های نژادپرستانه زبان از بازیکنان و پدر و مادر و مربیان است.

داده ها در تولید ناخالص سوء مجازات های منتشر شده توسط سازمان لیگ روز جمعه نشان داد که در 2019-20 فصل وجود دارد یک سوء برای زبان اشاره با دین و پنج مربوط به مسابقه 16 برای نظرات در مورد گرایش جنسی 172 مربوط به جنسيت و یک مورد از کار افتادگی. مجموع 195 ناخالص گریبانگیر مشخص شده افزایش از دو فصل گذشته زمانی که بالغ برای پنج دسته در آمد در 51 (2018-19) و 49 (2017-18).

Oakman گفت: GTHL می بیند یک فرصت برای مقابله با مسائل با انتشار داده هایی را که قبلا توقیف ، لیگ گفت: در بیانیه سابق خود را از سیاست بود و برای جلوگیری از انتشار "اطلاعات اتصال به شناسایی فردی بازیکنان (رویکرد) مطابق با سیاست های مدرسه تخته و کانادا با جوانان در سیستم عدالت کیفری."

"ما تا به حال این سیاست در محل" Oakman گفت: "اما ما شنیده از بازیکنان گذشته و حال حاضر و ما گوش. ما شنیده ام از پدر و مادر در گذشته و حال و ما گوش. آن زمان برای دریافت این اطلاعات و قرار دادن آن در حوزه عمومی است.

"ما می خواهیم مردم بدانند که ما در حال گوش دادن و برخورد با این است که ما نیاز به آدرس یک راه برای پدر و مادر و بازیکنان ... خود را به نگرانی ها و مسائل رو به جلو و نه در صورت عکس العمل حرکت رو به جلو.

"وجود دارد به این معنا که برای بازیکنان آنها نباید منحرف کردن اذهان از تیم, تیم-اولین ذهنیت است. که باعث ایجاد مسائل که در آن ما در حال برخورد با مسائل نژادپرستانه در حال حاضر به دلیل یک بازیکن ممکن است احساس آنها به دور از تیم مفهوم ... ما می خواهیم برای پیدا کردن یک راه به آنها را احساس آنها می تواند به جلو آمده و صحبت در مورد (مسائل) و ما به عنوان یک سازمان و به عنوان مردم را گوش دهید و بهتر است."

Oakman گفت: لیگ انتخاب دو نفر برای شرکت در صندلی خود تاون هال. آنها در حال حاضر در حال گرفتن تاییدیه از کارفرمایان خود را به فرض و موقعیت خود را. شرکت صندلی و تاریخ این شهر اعلام خواهد شد در هفته های آینده.

"ما می خواهیم آنها را به کشف تعدادی از مسائل و آنچه که ما به عنوان یک سازمان می تواند انجام دهد بهتر ... چگونه ما را در مقابله با نژاد پرستی و چگونه ما می توانید انجام دهید بهتر" Oakman گفت.

این GTHL که صحنه یک نشست در فرهنگ تنوع و فراگیر در نوامبر سال 2019 نیز به نقد و بررسی آن سوء مجازات رویکرد به استفاده از زبان نامناسب. قبلی مجازات در بازه زمانی از پنج به هشت بازی به طور متوسط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این شامل بسیاری از مکالمات سخت اما کسانی که مکالمات ما باید در جهت تغییر چه خبر" Oakman گفت.

"ما لازم نیست که تمام پاسخ ما را درک نمی کنند و زندگی دیگر مردم ما باید نقاط کور بنابراین ما نیاز به گوش دادن به (دیگران) بنابراین ما می تواند درک آنچه که باید در جای خود و ما چگونه می تواند به مقابله بهتر با این سر در است."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن