رفتار خانم 7/6 - Mon, 06 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من پست شده در رسانه ه

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من پست شده در رسانه های اجتماعی بود که من هیجان زده به دریافت یک محرک را بررسی کنید. یک نظر بر روی پست من گفت که دیگران خود را با دادن چک برای کسانی که بیشتر نیاز به "شاید حتی اعضای خانواده است."

نظر بود, از همسر و پسر عموی من است. او به وضوح ضمنی که من باید در نظر دادن بودجه به شوهرش که با او شده است از هم جداو از آنها او را از نظر مالی مستقل. (شوهرش خراش و بر خلاف ما منفی بود تحت تاثیر مستندات.)

من و همسرم اختلاف نظر در مورد ادب و نزاکت از نظر. یکی از ما فکر می کند مردم درخواست عبور از خط. دیگر فکر می کند نظر قرار داده و از شهرت در خطر ابتلا به نفع دیگری و بنابراین در واقع ستوده است. افکار خود را?

آرام خواننده: خواستار آن است که مردم دست بیش از پول خود را و یا آنها را دریافت صدمه دیده که در آن تهدید به آسیب شهرت خود را به جای بدن خود اجتماعی است معادل یک جرم و جنایت است. چگونه پول است و سپس با استفاده از توجیه نمی کند این به معنی آن.

رفتار خانم متوجه می شود که او توصیف کرده است جمع آوری کمک تکنیک است که توسط بسیاری از سازمان های خیریه. زمانی که او می شنود عبارت "اما آن را برای یک علت خوب است" او است که متاسفانه آگاه باشید که "اما" به این معنی است که خشونت در رفتار است که ذکر شده به عنوان یک فضیلت است.

همچنین, آن است که هرگز یک ایده خوب برای پست در مورد منافع مالی خود.

سلام خانم منش: من بدست برخی از ناخواسته مشاوره در مورد چگونه یک نوشیدنی چای و در حال حاضر من نگران هستم که از آن خواهد شد سرد قبل از من کشف کردن که چگونه به آن را بنوشید. شاید شما می تواند نوع به اندازه کافی برای پاسخ به چند سوال.

یک دور آشنایی به من گفت که زمانی که شما هم بزنید شکر را در چای شما قرار نیست به اجازه قاشق ضربه کنار فنجان و ایجاد سر و صدا. آیا این درست است ؟ چگونه بر روی زمین است که آن را انجام شده است ؟

این آشنایی نیز به من گفت که شیر و شکر باید برای رفتن به جام جهانی برای اولین بار و یا من آن را انجام می دهند اشتباه است. اما آیا واقعا یک پروتکل برای آن نوع از چیزی است ؟ چگونه یکی می کند آیا این درست است ؟

زمانی که من در نوشیدن چای و خوردن یک کوکی در همان زمان ممکن است من با قرار دادن شیرینی در بشقاب کنار فنجان یا آن را سزاوار خود را در بشقاب جداگانه?

گذشته از همه ممکن است من غوطه دادن کوکی در چای و یا این است که مرتب کردن بر اساس چیزی که نه مجاز است ؟ گمان می کنم این سوال را از یک شوت در نور از سه قبل از آن است.

آرام خواننده: قبل از اینکه شما blithely شکستن کوکی ها با این افراد شما باید متوجه است که شما را وارد یک گرم اختلاف است.

این ماده از MIFs (شیر در اولین ها) در مقابل TIFs (چای در اولین ها) بسیار عاطفی نگرانی برای افرادی که هیچ چیز بهتر به انجام. استدلال علمی در مورد نوشیدنی متوسط ذکر شده است. کلاس تفاوتدر مورد اینکه آیا چای خدمت در چین خوب یا سفال لیوان ساخته شده است.

خانم رفتار طرف با TIFsاگر فقط به این دلیل که آنها قادر به ایجاد ویرانگر تر خصوصیات مخالفان خود را.

اما مطمئنا او می تواند اعتماد شما را به هم بزنید و در وسط جام خود را بدون clanking و به شیب کوکی های خود را در حالی که هیچ کس به دنبال.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب