NHL بازیکنان نیاز به دنبال قرنطینه قبل از شروع فصل می تواند رزومه ترودو می گوید

NHL می تواند مانع دیگری اگر لیگ تصمیم می گیرد برای ادامه 2019-20 نجومی در آینده نزدیک — شدن غیر ساکن کانادا با

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

NHL می تواند مانع دیگری اگر لیگ تصمیم می گیرد برای ادامه 2019-20 نجومی در آینده نزدیک — شدن غیر ساکن کانادا بازیکنان در سراسر مرز برای پیوستن به تیم مربوطه می باشند.

نخست وزیر جاستین ترودو گفت: بازیکنان را — حداقل — باید به دنبال پروتکل قرنطینه اگر آنها به کانادا می رسید در حالی که مرز باقی می ماند بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من فکر می کنم این سوال ما باید به نگاه به" ترودو گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "قطعا در سخت حداقل هر کسی که می رسد از یک کشور دیگر را به پیروی از تمام قوانین قرنطینه در یک شیوه ای بسیار سخت اما ما هنوز در بحث های ما با NHL."

"ما می دانیم که این یک احتمال است اما آن بستگی دارد مقدار زیادی از چیزهایی که من نمی خواهم به حدس و گمان بر این تا زمانی که وجود دارد بیشتر بحث است."

آسوشیتد پرس گزارش داد اوایل این هفته که ادمونتون و تورنتو می شد نگاه کرد که ممکن است "هاکی غلاف" شهرستانها است که می تواند میزبان باقی مانده از فصل NHL در طول ماه های تابستان. بازی می تواند در تهویه مطبوع عرصه بدون فن.

یک فرد آشنا با مباحث آسوشیتدپرس گفت که تهاجمی ترین جدول زمانی را که باید بازیکنان از بازگشت به خانه خود را در میدان به عنوان اوایل به عنوان ممکن است 15 دنبال یک اردوگاه آموزشی و ممکن است در نمایشگاه بازی در ماه ژوئن.

در زیر جدول زمانی که فصل به طور منظم خواهد رزومه در ماه جولای با جام استنلی نهایی به احتمال زیاد کشش به سپتامبر.

لیگ و بازیکنان NHL' Association باید با تشکیل یک کمیته مشترک برای تعیین یک مسیر رو به جلو است که می تواند بازی برگشت روی یخ مدتی در ماه جولای بدون طرفداران در حضور.

این کمیته روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که آنها "ساخته شده است هر گونه تصمیم گیری و یا تعیین یک جدول زمانی برای بازگشت احتمالی به بازی حالات" اما همچنان امیدوار است که بازیکنان جوان را به تیم خود را برای "گروه فعالیت های" اواسط تا اواخر ماه مه.

NHL کمیسر گری Bettman اخیرا گفته است که هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند و اشاره کرد که دولت و مقامات پزشکی در نهایت ایجاد تماس تلفنی در زمانی که ورزش می تواند بازگشت.

فصل بود متوقف شده در مارس 12, یک روز پس از سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی COVID-19 گسترش به عنوان یک بیماری همه گیر و یک روز پس از NBA به حالت تعلیق در آن فصل پس از مثبت رمان coronavirus آزمون در یوتا جاز بازیکن.

همانطور که از اوایل ماه آوریل هشت NHL بازیکنان حال آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله پنج بازیکن در سناتورهای اتاوا.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هر تیم تا به حال بین 10 و 14 بازی باقی مانده در آن به طور منظم فصل برنامه در زمان تعلیق.

چهار تیم کانادا — تورنتو ادمونتون و کلگری و Winnipeg — کليه حذفی موقعیت از مارس 12 با ونکوور در حباب.

— با فایل های از آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب