گرگور Chisholm: Blue Jays کیسه مراسلات پستی: Nate می توانید صبر کنید بود stirs گلدان و ولاد سوم به ارزش یک شات

جیز آبی کیسه مراسلات پستی باعث بازگشت آن در این هفته پس از تمدید نبود. آن را به کروناویروس و متعاقب آن به تعوی

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

جیز آبی کیسه مراسلات پستی باعث بازگشت آن در این هفته پس از تمدید نبود. آن را به کروناویروس و متعاقب آن به تعویق افتاد نجومی که در زمان دور مندی از انجام این کار هر هفته و اخیرا از آن من بود مرخصی که باعث از ویژگی های منظم باقی می ماند در خود نگه دارد.

اما بازگشت از بیس بال است فقط در اطراف گوشه با روز افتتاحیه مجموعه برای جولای 24. به طور معمول, من لذت بردن از ارائه طولانی پاسخ به یک گروه کوچک از سوالات با این حال من قصد دارم به مخلوط آن را تا این هفته. من تمدید غیبت در ترکیب با ورود تابستان اردوگاه به معنی وجود دارد بسیاری از مسائل به آدرس, بنابراین من می توانید به عنوان بسیاری از من می توانید در سریع آتش ،

مثل همیشه سوالات را می توان فرستاده شده توسط ایمیل خود را با نام و نام خانوادگی و محل سکونت به bluejaysmailbag@gmail.com یا با رسیدن به من در توییتر @GregorChisholm.

چگونه جیز رفتن به چرخش نداشتن Nate پیرسون در صف برای شروع فصل به خصوص در حال حاضر با تعقیب اندرسون صدمه دیده است ؟ من می خواهم او را در صف اما آن دیوانه برای سوزاندن یک سال از واجد شرایط بودن در زمانی که او فقط به دست یک هفته برای به دست آوردن اضافی که در سال.

— چاد, New Brunswick

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی جیز می تواند استفاده به عنوان بهانه ای برای نگه داشتن پیرسون را کمی طولانی تر است. در روش اول ظاهر اردوگاه او انداخت فقط 30 رزین. این باشگاه می تواند به راحتی می گویند او نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن کشیده شده است. آنها می تواند اشاره به یک خاموش-سرعت زمین است که باید بیشتر پالایش و یا آنها می گویند یکی دیگر از نامزد یکی از با تجربه بیشتر سزاوار ضربه اول. واقعیت این است پيرسون خوب است به اندازه کافی به تیم اما اگر من در حال اجرا بود سازمان, من می خواهم به انجام همه چیز ممکن است برای صرفه جویی در اضافی سال خدمات پس از آن را دشوار است به توان و حیاتی است. به نظر می رسد مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال به نگه داشتن او را کمی طولانی تر است.

ما بحث در مورد اینکه آیا جیز باید در تورنتو بوفالو یا Dunedin. گناه پرسیدن که من صادقانه نمی دانم اما مونترال بود تا کنون در نظر گرفته است ؟ یا این بود که یک وضعیت مشابه به تورنتو و تلاش برای رسیدن به و از ایالات متحده آمریکا?

— Darrell, Mississauga

جیز در انتظار تصویب از سوی دولت فدرال به طوری که این وضعیت خواهد بود که آیا آنها به دنبال بازی در کبک ، آلبرتا و یا در هر نقطه دیگری در کانادا است. این درست است که جیز نیاز دولت انتاریو و شهر تورنتو به در هیئت مدیره و همچنین, اما آن نبوده است, بزرگترین مسئله است. این تصمیم استوار در دست کانادا مقامات بهداشت عمومی و نگرانی های خود را خواهد بود بدون در نظر گرفتن که در آن بازی ها در حال پخش.

در چارچوب 60-بازی فصل, من فکر کردم که من به عنوان خوانده شده MLB این قدرت را داشت که انتقال تیم ها به عنوان مورد نیاز است. شده است وجود دارد هیچ فکر در مورد جابجایی های خارج از تمپا و میامی (جدید epicentre اگر این بیماری همه گیر)? من مطمئن هستم در راجرز مرکز حباب به نگه داشتن بازیکنان و امن اگر دولت کانادا تایید میکند اما به مراتب کمتر ایمان ایمنی از هر تیم سفر در ایالات متحده

— جاناتان کیچنر

نه که من اطلاع دارم. MLB اند که قدرت اما این امر نیاز به انجام شود در رابطه با اتحادیه بازیکنان شبیه به زمانی که جیز دریافت مجوز به آموزش در تورنتو برای تابستان اردوگاه. مقامات دولت محلی ممکن است مجبور به ثبت نام کردن و همچنین بسته به محل. در هر صورت من نمی انتظار هر گونه تغییر. فقط نگاه کنید که چگونه کثیف جیز' وضعیت شده است. اعطا تیم خواهد باید زمان آسان تر جابجایی در جنوب مرز, اما به اندازه کافی وجود دارد لجستیکی کابوس در اینجا است که این امر باید مورد بدترین سناریو برای لیگ را انتخاب کنید که مسیر و سپس آن را احتمالا خواهد شد که در حال حاضر شده است خیلی دیر به هر حال.

با دنی Jansen, ریس مک گوایر و Alejandro کرک همه به دنبال بازیکنان می خواهم که امیدوار کننده های آتی در مقابل آنها که می بینید برای ابتلا به جیز آبی در سال 2023?

— گریفین تورنتو

زمانی که مجبور به انتخاب من چسبیده با یانسن. 25 سال underperformed با خفاش فصل گذشته اما جرم همواره خود را بزرگترین دارایی و او را یک نامزد ایده آل برای یک bounceback سال است. مک گوایر مشاهده شده است بیشتر به عنوان یک صالح پشتیبان گیری است که به رغم برخی موفقیت اولیه ممکن است ضربه به اندازه کافی برای تضمین یک موقعیت تمام وقت. کرک سرگرم کننده ترین از سه به تماشای, و او نیز پروژه به علاوه خفاش وجود دارد سوال در مورد نوع بدن خود و چگونه به خوبی او را رسیدگی کامل حجم کار در پشت صفحه بیش از یک دوره طولانی.

به نظر می رسد مانند رایان Borucki است نادیده گرفته شده به عنوان یک چرخش گزینه است. من فکر می کنم اگر او سالم ما می توانیم '18 Borucki یا بهتر!

— Malachy, Pembroke

Borucki ممکن است نادیده گرفته شده اند رفتن به اردوی تابستانی اما نه دیگر. یک مایل آسیب به اندرسون ایجاد کرده است باز می باشد که به احتمال زیاد نمی تواند دست به پیرسون حداقل تا هفته دوم سال است. Borucki اولیه مورد علاقه برای این نقش در حالی که در مواجهه با رقابت از اجتناب یاماگوچی آنتونی کی و توماس هچ. در این مرحله Borucki من خواهد بود برای انتخاب نقطه نهایی و یک بار او را در عملکرد تعیین خواهد کرد که چگونه او را چوب.

چه COVID-19 تغییرات دائمی تبدیل خواهد شد? جهانی DH? تپه بازديد محدودیت ؟ فوق العاده-زمین باز یافته قانون ؟ تف?

— مایکل ادمونتون

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شما اید بسیاری از آنها را. MLB باز به نظر می رسد این ایده از اجرای جهانی DH و این چیزی است که اتحادیه می خواهد چرا که آن را ایجاد 15 نقاط استفاده می شود توسط برخی از پیری آن عضو است. تپه بازدیدکننده داشته است به احتمال زیاد نمی تواند به حذف به طور کامل اما لیگ را ادامه خواهد داد به کاهش تعداد. شروع فوق العاده نوبت با دوندگان در پایه صحبت شده است در مورد سال و یکی دیگر از تغییر حکومت است که به احتمال زیاد به چوب. یک چیز گم شده و از این لیست است گسترش برگشتی که همچنان یک اولویت برای لیگ خواهد شد و خطاب هنگامی که از سرگیری مذاکرات در آینده توافق جمعی.

چه نقشی را می بینید حاشیه بزرگ leaguers مانند Derek Fisher بازی در این سال ؟ هیچ جزئی-لیگ فصل و یک نیمکت بزرگتر نقش نفع خود را اما چگونه مفید است در جنوب .200 خفاش با میانگین سرعت در پایگاه های Charile Montoyo?

— اعطای D. پرت, Ont.

بسیار مفید است اما آبی جیز بدیهی است که معتقدند او قادر به بیشتر, در غیر این صورت آنها هرگز به دست آورد او در سال گذشته است. تورنتو خود به نظر می رسد مجموعه ای با لورد Gurriel جونیور در سمت چپ Randal Grichuk در مرکز و Teoscar هرناندز در سمت راست. که relegates فیشر به یک ذخیره, نقش, که بدان معنی است که بهترین شرط بندی برای بازی در زمان به سرقت در خفاش ها به دور از داد و بیداد کن Tellez در DH. انتظار Montoyo سوار داغ بت و هر کس می رود به رکود باقی خواهد ماند تایمر بخشی.

است ولادیمیر Guerrero جونیور موقعیت سوئیچ عمدتا با توجه به نوع بدن تحرک ؟ صادق باشد.

— جان هاروی

"صادقانه" پاسخ مثبت است. گرررو دفاعی مسائل در سوم و به طور کلی عدم پیشرفت در این موقعیت منجر به این حرکت. فقیر رفت و آمد مشکل بود و هنگامی که در ترکیب با تحرک مسائل و نوع بدن است که به احتمال زیاد نمی سن به خوبی در موقعیت موجود را برای تصمیم گیری آسان است. برای آنچه در آن ارزش, من فکر می کنم تلاش او در سوم ارزش یک شات. گرررو مواجه تقریبا هیچ سختی در جرم در افراد زیر سن قانونی تا جیز ایجاد برخی در دفاع. که سالم و درس Guerrero برداشت تا در طول راه اعمال خواهد شد به پایه اول به عنوان به خوبی. هیچ آسیبی هیچ ناپاک در اینجا.

وجود دارد حقیقت به شایعه در مورد مارکوس بود لگد زدن جزئی leaguers از اتاق وزن, زمانی که او هنوز یک جی ؟ شاید آن زمان برای رسانه ها بود که در اطراف او و تیم به پاپ حباب خود را اگر آن را موجه است. کسانی که در نوع خود مروج بستگی سکوت از کسانی که می دانند.

— @whyimsmrtthnyou

من فقط می توانم برای خودم صحبت می کنند اما اگر من شنیده ام در مورد حادثه به اتهام زمانی که آن اتفاق افتاده بود و قادر به آن را تایید, من می خواهم که گزارش آن. بر خلاف آنچه ممکن است برخی بر این باورند که رسانه ها را ندارد عادت مسواک زدن مسائل زیر فرش. گاهی اوقات وجود دارد ممکن است شخصی گوشت گاو و یا دو که نمی شود به گزارش دلیل آن هم مربوط نیست و یا تاثیر نمی کند اما لگد زدن جزئی leaguers از اتاق وزن — به عنوان ادعا Grichuk در توییتر ندیده می گیرند که بی گناه دسته. اما باید منصفانه رسانه ها را پوشش داده است مقدار زیادی از بود دشمنی در طول سال از جمله آنهایی که با خبرنگاران هم تیمی ها و بازیکنان مخالف. آن را نمی تواند تعجب آور باشد اگر یکی از تضعیف از طریق ترک اما با خبرنگاران در حال حاضر مجاز به فرد دسترسی به بازیکنان به دلیل COVID-19 آن را می سازد پس در یک داستان شبیه به این خیلی بیشتر به چالش کشیدن.

آیا شما می بینید جو Panik که این سال را به اریک Sogard?

— فلیکس تورنتو

من اما این بدان معنا نیست که او خواهد بود به عنوان موثر است. Sogard خودش می شود را تکرار اعداد او قرار داده تا در تورنتو, اما از نظر نقش آنها مشابه خواهد بود. Panik باید انتظار برای دیدن برخی از زمان در دوم shortstop پایه سوم و احتمالا حتی بیرون از محیط. Panik یک عمر .271 متوسط و .718 OPS, با وجود یک سال و فصل گذشته با غول سان فرانسیسکو و نیویورک متس. اگر جیز دریافت شماره های نزدیک به آن, آنها خوشحال خواهد شد.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن