لیکرز' دوایت هاوارد نگران NBA بازگشت ممکن است منحرف کردن اذهان از مسائل مهم تر

لس آنجلس—به عنوان NBA تلاش برای راه اندازی مجدد آن فصل در میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرس

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

لس آنجلس—به عنوان NBA تلاش برای راه اندازی مجدد آن فصل در میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی برخی از بازیکنان ابراز نگرانی کرده اند که بسکتبال می تواند به اثبات می شود یک حواس پرتی.

یکی از کسانی که لس آنجلس لیکرز مرکز دوایت هاوارد.

"بسکتبال و یا سرگرمی و دوره مورد نیاز نیست در این لحظه و فقط یک حواس پرتی" هوارد گفت: در یک بیانیه ارائه شده به سی ان ان. "مطمئن شوید که آن را نمی ممکن است منحرف کردن اذهان ما بازیکنان اما ما باید منابع در دست اکثریت جامعه ما ندارد. و کوچکترین حواس پرتی برای آنها می توانید شروع به یک اثر trickle-down که ممکن است هرگز متوقف شود.

"به خصوص با آب و هوا است در حال حاضر. من دوست دارم چیزی بیش از پیروزی از اولین قهرمانی NBA. اما وحدت مردم من خواهد بود حتی بزرگتر قهرمانی که فقط بیش از حد زیبا به تصویب است. چه زمانی بهتر از اکنون برای ما به تمرکز بر خانواده های ما؟"

Brooklyn Nets گارد Kyrie Irving رهبری یک کنفرانس تلفنی هفته گذشته با گروهی از بازیکنان است که در آن او ابراز نگرانی در مورد لیگ برنامه به راه اندازی مجدد. این آمد و پس از ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط توافق به چارچوب ارائه شده توسط NBA برای از سرگیری بازی در دیزنی ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در ماه جولای در انتظار مذاکرات بیشتر.

چند لیکرز را اعلام کرد تمایل خود را برای ادامه فصل از جمله LeBron James, Kyle Kuzma و این تیم بازیکن نمایندگان دنی سبز و جرد دادلی که باید تاکید کرد عواقب مالی بازیکنان عدم موافقت خود را از سر گرفت. آن می تواند خود را در زمان توافق دسته جمعی به باطل منجر به ضرر و زیان مالی قابل توجهی برای بازیکنان است. لیکرز نیز امیدوار به پایان یک فصل است که در آن آنها به نظر می رسید آماده را به یک حذفی اجرا و تا به حال قهرمانی آرمان.

"برخی از ما می خواهید به حلقه و رقابت نمی کنید که پیچ خورده" Kuzma روز جمعه گفت در توییتر.

در اوایل هفته بعد از لیگ تعطیل به دلیل شیوع کروناویروس جیمز ابراز تمایل برای از سرگیری این فصل است. جیمز هر چند ساخته شده است هر گونه اظهارات در مورد از سرگیری فصل در ماه. از اواسط ماه مارس همه پست خود در توییتر شده اند مورد خواستار عدالت برای مردم سیاه و علیه خشونت پلیس.

لس آنجلس کلیپرز گارد لو ویلیامز مشترک نگرانی ها در مورد اثر بسکتبال می تواند در این تظاهرات هر چند او توضیح داد که او نه می گویند او نمی خواهد بازی.

"اگر ما تا به حال بازی امروز و تو را ترک اعتراض به تماشای آن. که یک حواس پرتی" گفت: ویلیامز در توییتر. "هر گونه سؤال ؟ ... سرد بود. حفظ بشنوی."

جلب توجه و دور از تظاهرات است یکی از نگرانی های بازیکنان ابراز کرده اند. دیگران شامل زمان دور از عزیزان خود را, بسیاری از آنها نمی قادر خواهد بود برای پیوستن به آنها و یا حضور در بازی های خود را در فلوریدا و نگرانی های بهداشتی مربوط به COVID-19.

هاوارد معتقد است زمان خود را بهتر خواهد بود صرف با خانواده خود را. او صرف سه ماه گذشته در آتلانتا-منطقه خانه با کودکان خود.

"این یک فرصت نادر است که من معتقدم ما به عنوان یک جامعه باید با در نظر گرفتن استفاده کامل از" هوارد بیانیه بخوانید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"هنگامی که ما تا به حال این مقدار از زمان را به نشستن و خانواده های ما؟" هوارد گفت. "این جایی است که ما وحدت شروع می شود. در خانه! با خانواده!! استعمار اروپا محروم ما تاریخ غنی و ما هنوز برای نشستن و کشف ما ،

"کمتر حواس او را پرت بیشتر ما می توانید اقدام به قرار دادن به کشف خودمان. سازمان ملل آمده از خانواده ها است. سیاه و سفید/آمریکایی آفریقایی تبار است که یک ملت یا ملیت. از آن زمان خانواده های ما شد خود به خود ملت. هیچ بسکتبال تا ما همه چیز حل شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب