گرجستان دادستان که برای اولین بار به کار گرفته Ahmaud Arbery کشتن در حال حاضر تحت بررسی

توسط جف مارتین و RUSS به bynumآتلانتا (AP) — گرجستان دادستان که برای اولین بار به کار گرفته تیراندازی منجر به

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

توسط جف مارتین و RUSS به bynum

آتلانتا (AP) — گرجستان دادستان که برای اولین بار به کار گرفته تیراندازی منجر به مرگ یک مرد سیاه و سفید قبل از اتهامات عنوان شده علیه واصل شد بیش از دو ماه بعد بودند تحت بررسی قرار داده سهشنبه برای انجام آنها در این مورد است که سوخت یک اعتراض ملی و سوال در مورد اینکه آیا قتل شد نژادی با انگیزه است.

گرجستان دادستان کل کریس کار اعلام کرد که از او پرسید: گرجستان, اداره تحقیقات فدرال و مقامات به بررسی چگونگی دادستان محلی به کار گرفته کشتن 25 ساله Ahmaud Arbery بود که دنبال یک پدر و پسر قبل از اینکه به ضرب گلوله در خیابان های مسکونی فقط در خارج از شهرستان بندر Brunswick. Arbery بستگان باید گفت که او صرفا دویدن از طریق این زیربخش در آن زمان است.

گرگوری و تراویس McMichael نمی شد به اتهام قتل تا هفته گذشته پس از انتشار یک ویدیو از Feb. 23 تیر اندازی.

"متاسفانه بسیاری از سوالات و نگرانی های بوجود آمده اند" در مورد اقدامات منطقه وکلای Carr گفت: روز سه شنبه در بیانیه ای. به عنوان یک نتیجه از دادستان کل خواسته GBI به بررسی این موضوع "برای تعیین اینکه آیا این روند را تضعیف کرد و در هر راه است."

وزارت دادگستری سخنگوی Kerri Kupec گفت: دادستان فدرال خواسته اند Carr به اشتراک گذاشتن هر گونه نتایج. مقامات فدرال و نیز با توجه به اینکه جنایات نفرت اتهامات موجه.

گرگوری McMichael پلیس گفت که او و پسر رشد مسلح خود و به دنبال مرد جوان به خاطر آنها فکر می کردند او همسان شرح دزدی مشکوک.

نیوبرانزویک مدار دادستان منطقه Jackie Johnson دفاع از خود را دخالت است که او اصرار داشت حداقل بود چرا که سالمند McMichael کار می کرد برای او به عنوان یک محقق قبل از بازنشستگی یک سال پیش. که ارتباط مورد نیاز دفتر به گام به دور از این مورد است.

"من اعتماد به نفس یک تحقیق در حال رفتن به نشان می دهد دفتر من آنچه را که قرار بود آن را به نبود تخلف در بخشی از ما" جانسون گفت: آسوشیتد پرس در یک مصاحبه تلفنی روز سه شنبه.

جانسون گفت: Glynn پلیس شهرستان تماس گرفته و از او دستیار دادستان در بعد از تیراندازی به دنبال مشاوره حقوقی. او گفت: دستیاران او بلافاصله پاسخ داد که آنها نمی تواند درگیر به دلیل تضاد منافع.

پرسید: اگر کسی در دفتر او گفته پلیس را برای دستگیری McMichaels یا پیشنهاد تیراندازی ممکن است توجیه جانسون گفت: "البته که نه." او گفت: این پلیس بود که به ارمغان آورد تا در دفاع از خود در طول تماس خود را.

"پلیس نشان داده و آن را به عنوان یک مورد سرقت با دفاع از خود موضوع" جانسون گفت. پلیس به دنبال "راهنمایی در مورد چگونگی ادامه و در مورد اینکه آیا بازداشت. دفتر ما نمی تواند توصیه و یا کمک به آنها را به خاطر ما آشکار جنگ است."

جانسون گفت: او رسیده به همسایه ویکراس مدار دادستان منطقه جورج Barnhill, درخواست اگر دفتر خود می تواند توصیه Glynn پلیس شهرستان. چرا که آن را یک تیراندازی منجر به مرگ او گفت: "من نمی خواهم در این مورد به غرفه."

دادستان کل به پایان رسید تا انتصاب Barnhill به بیش on Feb. 27, چهار روز پس از تیراندازی. اما او در نامه دوشنبه درخواست GBI به بررسی سوء رفتار ممکن است توسط دادستان Carr گفت که او هرگز گفت که Barnhill در حال حاضر توصیه پلیس "که او را نمی بیند و زمینه را برای دستگیری هر یک از افراد درگیر در آقای Arbery مرگ است."

هفته پس از Carr او را منصوب به این مورد و فقط چند روز قبل از recusing خودش مارس 7, Barnhill نوشت که McMichaels "بودند زیر در 'تعقیب' دزدی مشکوک با جامد دست اول علت احتمالی در خود محله و درخواست/گفتن او را به متوقف شود."

"به نظر می رسد قصد خود را برای متوقف کردن و نگه داشتن این جنایتکار شک تا زمانی که اجرای قانون وارد شده است. تحت گرجستان قانون این است که کاملا قانونی" Barnhill توصیه می شود در این تاریخ نامه ای به Glynn پلیس شهرستان سروان. تام پرش. مقامات شهرستان منتشر شد نامه ای هفته گذشته است.

جانسون گفت که او نمی تواند به یاد بیاورید اگر او تا به حال گفت: کار را که او داوطلب خدمت سربازی Barnhill کمک قبل از recusing خودش. Barnhill تا به حال این مورد برای حدود یک ماه قبل از او از قدرت کناره تحت فشار به خاطر پسر خود را با این نسخهها کار برای جانسون به عنوان دستیار دادستان. تلفن در Barnhill در گاردن سیتی زنگ زد جواب داده نشده سه شنبه.

تام داردن دادستان منطقه در نزدیکی هینسویلل بعدی در زمان مورد بود و آن را برای بیش از سه هفته قبل از ویدئو تبدیل شد و به نام او در GBI. روز دوشنبه Carr را جایگزین او Cobb County District Attorney Joyette M. هلمز یکی از تنها هفت سیاه وکلای منطقه در گرجستان است.

او را در آتلانتا به دور از ساحلی جامعه که در آن تیراندازی اتفاق افتاده است و "محترم وکیل با تجربه هر دو به عنوان یک وکیل و قاضی" گفت: Carr یک جمهوری خواه است.

با توجه به گزارش پلیس گرگوری McMichael گفت Arbery حمله پسر خود را قبل از جوانتر McMichael او را به گلوله بست. کالبد شکافی نشان داد Arbery سیل در سه انفجار تفنگ ساچمهای. هر سه عکس شنیده می شود در تصویری که به وضوح نشان می دهد نهایی شات ضربه Arbery در نقطه ای خالی در محدوده قبل از او staggers می افتد و رو به پایین.

گرگوری McMichael, 64 و تراویس McMichael, 34, نیروهای داعش از روز پنج شنبه. نه به حال وکلا در اولین حضور در دادگاه. با دادگاه تا حد زیادی بسته به دلیل coronavirus یک هیئت منصفه نمی تواند به نام به شنیدن این مورد تا اواسط ماه ژوئن.

با توجه به پرسنل سوابق به دست آمده سهشنبه توسط آسوشیتد پرس بزرگتر McMichael کار کرده و جانسون را از نوامبر سال 1995 از طریق آوریل 2019. او به طور مداوم رو خوب بررسی عملکرد.

اما در سال 2014 صلح افسر استانداردها و آموزش شورای اطلاع دفتر دادستان منطقه است که در مدت پنج سال از سال 2005 گرگوری McMichael تا به حال هم موفق به انجام به اندازه کافی آموزش ساعت و یا موفق به گرفتن اجباری سلاح گرم و یا استفاده از نیروی مرگبار کلاس اسناد و مدارک نشان می دهد. نتیجه این بود که او از لحاظ فنی فاقد دستگیری قدرت پس Jan. 1, 2006 — یک وضعیت است که می تواند ساخته شده اند جانسون و دفتر او در قبال اقدامات نادرست توسط McMichael در آن زمان با توجه به یک یادداشت در فایل.

در ارائه آموزش چشم پوشی برای اصلاح این وضعیت McMichael گفت این بود: "خجالت بزرگ."

اسناد و مدارک در فایل را نشان می دهد او دوباره موفق به تکمیل آموزش اجباری در سال 2018 و واگذار صدور گواهینامه خود را خدمت را نهایی خود را چند ماه با دفتر دادستان منطقه به عنوان یک غیر سوگند رابط به سازمان های اجرای قانون در یکی از شهرستانهای قضایی مدار.

___

به bynum گزارش از ساوانا ، آسوشیتد پرس نویسنده کیت Brumback در آتلانتا کمک گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن