ملی مرغ سرخ شده در طول روز است در ژوئن 6 - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

هر کس نیاز به یک روحیه pick-me-up هنگام غوطه وری را به کار جهان پس از چهارم جولای آخر هفته. خوشبختانه دوشنبه م

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

هر کس نیاز به یک روحیه pick-me-up هنگام غوطه وری را به کار جهان پس از چهارم جولای آخر هفته.

خوشبختانه دوشنبه ملی است مرغ سرخ شده در طول روز. در سراسر کشور مردم را خوردن مرغ سرخ شده و با بهره گیری از آن را فقط یک کمی بیش از حد معمول است.

این ترد مرطوب و اعتیاد آور تهیه مرغ متکی بر یک دوز سنگین از خوبی چاشنی خمیر و چرب و سرخ کردن.

در حالی که ترجیح دستور العمل ها و روش های پخت و پز بستگی دارد که شما بخواهید (تابه عمیق و یا فشار سرخ کردن همه شمارش) به نتیجه مورد نظر همان است.

قبل از اینکه محبوبیت فست فود زنجیره ای مانند Popeyes و KFC, مرغ سرخ شده بود یاد جنوبی ظرف یک ترکیب از غرب آفریقا ضرب و جرح تکنیک ها و چربی اسکاتلند سرخ کردن.

برای این سال ملی, مرغ سرخ شده, روز, زیر نقاط محلی و رسانه های زنجیره ای در دسترس هستند برای برخی از انگشت زدن مواد غذایی:

مرغ-N-بیشتر

مرکز شهر مرغ-N-بیشتر از یک فانوس دریایی از جنوب مواد غذایی در شمال غربی. تاسیس توسط باب Hemphill – تگزاس تبدیل Spokanite – 28 سال پیش در این محل معامله واقعی است. مرغ سرخ شده را گفته است توسط بسیاری به عنوان بهترین و بقیه منو نمی خواهد نا امید. توقف توسط در 414 ½ W. Sprague Ave. برای بایگانی اطلاعات (به شدت تشویق) و یا ناهار خوردن در.

Ezell معروف مرغ

یک غربی جزء اصلی Ezell معروف مرغ شروع به عنوان یک کسب و کار خانوادگی در سیاتل. کسب و کار شده است یک موفقیت فوق العاده به علت در بخشی به خانواده تگزاس آشپزی ریشه و مرغ با کیفیت. چند نوآوری (جوجه های بزرگتر و بزرگتر تکه های مرغ, با کیفیت بالا طرف) نیز قرار داده Ezell را در بالای آن مرغ بازی. بایگانی اطلاعات در دسترس است در 4919 S. شاهوار سنت

عسل رستوران و اجتماعی باشگاه

کار د لین کمک به مرغ سوخاری عسل Eatery. اگر چه نمی اختصاصی رستوران مرغ سرخ شده و عسل را روی آن عسل دو مرغ سرخ شده (دو بار سرخ شده دو بار این ترد?), محبوب آیتم های منو. رستوران کامل است eatery از آشپز آدم Hegsted. عسل را در 317 E. شرمن Ave.

KFC

سرهنگ نمی خرد شدن. برای بیش از 70 سال KFC بوده است در خدمت مرغ سرخ شده در سراسر جهان است. از یک مرد و راز خود را مخلوطی از 11 ادویه جات ترشی جات و گیاهان یک حق رای دادن هزاران نفر از مکان رشد کرده است. و آیا شما می دانید وجود دارد یک دسته کوچک موسیقی جاز غذا با دونات ؟ وجود مکان های مختلف در اسپوکن منطقه و در اینجا سه: 2819 E. 29 سنت 1812 W. غرب بلوار. و به تازگی بازسازی محل در 9229 N. بخش سنت

Popeyesمنشاء آن در New Orleans, لوئیزیانا, Popeyes آشپزخانه رسید در محبوبیت به تازگی به دلیل ساندویچ مرغ که کاملا معتبر است راه برای جشن گرفتن مرغ سرخ شده در طول روز. Popeyes شده است در اطراف برای نزدیک به 50 سال پس از آن برخی از تجربه سرخ کردن مرغ. به علاوه بیسکویت جامد هستند راه را به همراه مرغ. نزدیکترین Popeyes متاسفانه در پست فالز در 767 N. Neufeld خط.

کارولین جنوبی آشپزخانه

چشمک زدن و شما از دست رفته این عمر کوتاه بایگانی اطلاعات خدمات از مونتویل رویداد مرکز در طول این بیماری همه گیر به نفع بینگ کرازبی تئاتر است. این یک شرم بیش از حد به دلیل ویژگی های ویرایشگر همین Chareunsy دستور داد از کارولین و raved در مورد سرخ شده, مرغ, فلفل هالوپینو پنیر چدار بلغور پخته رنگین کمان برگ چغندر و گوشت سینه فلفل قرمز. و وجود دارد باقی مانده برای روز از وعده غذایی خانواده . بیایید امیدواریم که صاحب جری Dicker ویژگی های برخی از این ظروف در رستوران جدید عقاب در روبی رودخانه هتل در 700 N. بخش سنت اگر او نیست در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب