داغترین قطب شمال ثبت دما به احتمال زیاد مجموعه با 100 درجه خواندن در سیبری - Mon, 22 Jun 2020 PST

یک شمال شرقی سیبری شهر است به احتمال زیاد به مجموعه ای از یک رکورد بالاترین درجه حرارت در مستند قطب شمال دایره

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

یک شمال شرقی سیبری شهر است به احتمال زیاد به مجموعه ای از یک رکورد بالاترین درجه حرارت در مستند قطب شمال دایره با خواندن 100.4 درجه فارنهایت ثبت شنبه در Verkhoyansk شمال دایره قطب شمال و حدود 3000 مایلی شرق مسکو. سوابق در آن محل نگه داشته شده است از سال 1885.

اگر تایید این امر می تواند شمالی 100-درجه خواندن تا کنون مشاهده شده و گرمترین دمای ثبت شده در قطب شمال, منطقه ای که در حال گرم شدن بیش از دو برابر نرخ بقیه جهان است.

روز یکشنبه در همان محل ثبت درجه حرارت بالا از 95.3 درجه, نشان دادن چهار شنبه خواندن بود نه یک اتفاق. متوسط ژوئن درجه حرارت بالا در Verkhoyansk فقط 68 درجه است.

Verkhoyansk واقع شده است در 67.5 درجه شمال عرض جغرافیایی در حالی که دایره قطب شمال آغاز می شود در 66.5 درجه است.

این شهر در حدود 1,300 واقع شده است دورتر در شمال از, Fairbanks, آلاسکا و شناخته شده است برای داشتن غیر منتظره ای دما محدوده. در طول زمستان Verkhoyansk یکی از سردترین نقاط جهان با درجه حرارت اغلب فرو بردن و زیر منهای 50 درجه است.

درجه حرارت در Chersky حدود 700 مایل به سمت شمال شرق Verkhoyansk رسیده 86 درجه در هفته گذشته که آن هم غیر عادی و ناشی از منطقه وسیعی از فشار یا گرما گنبد باقی می ماند که پارک شده بیش از آن است.

در سال 2020 سیبری بود تا به آن در بالا-درجه حرارت شدید است که شتاب ذوب برف و یخ; کمک به ذوب شدن پرمافراست که منجر به عمده نشت نفت; کردم و سیبری wildfire فصل به غیر منتظره ای زود و شدید شروع می شود.

نشت نفت در نوریلسک – بالای دایره قطب شمال در شمال-مرکزی روسیه – به بیرون درز حداقل 20000 تن سوخت دیزل به نزدیکی Ambarnaya رودخانه است و تصور می شود بدترین نشت نفت در قطب شمال ،

در حالی که برخی از سوالات باقی مانده در مورد دقت و صحت Verkhoyansk اندازه گیری دما داده ها از یک شنبه آب و هوا بالون راه اندازی در محل و پشتیبانی از 100 درجه خواندن. درجه حرارت پایین جو در حدود 5000 پا نیز غیر منتظره گرم در 70 درجه یک نشانه ای از گرمای شدید در سطح.

چنین خواندن باعث می شود رکورد "حتی بیشتر مشروع" هواشناس اتین Kapikian از هواشناسی و فرانسه گفت: در توییتر.

شیدا Cerveny استاد در دانشگاه ایالتی آریزونا که منجر سازمان جهانی هواشناسی آب و هوا و افراط و آب و هوا, تیم گفت: در یک ایمیل که سازمان ملل و آژانس است "مقدماتی پذیرش نظارت به عنوان یک جدید, افراطی, انتظار, بیشتر دقیق بررسی است."

اولیه پیدا کردن Cerveny گفت: بر اساس مشاهدات است که تقویت سطح اندازه گیری دما.

این WMO تایید جهانی متوسط سوابق هر چند آن را هنوز نمی شناسد مناطق قطبی به عنوان یک منطقه جداگانه برای WMO افراط و بایگانی.

در طول بهار خیره و وسیع مناطق فشار بالا پارک شده در منطقه منجر به قطعات سیبری ضبط درجه حرارت خروج از میانگین رسیده است که متناوب 18 درجه با توجه به کوپرنیک تغییر آب و هوا خدمات است که ابتکار عمل را از اتحادیه اروپا است.

در سیبری غربی به ویژه این که "تا کنون" گرمترین ممکن است در رکورد های کوپرنیک گزارش ویژه متحده است.

برای مثال در 22 مه شهر Khatanga سیبری واقع به خوبی شمال دایره قطب شمال ثبت دمای 78 درجه حدود 46 درجه بالاتر از حد نرمال است. معمولی حداکثر دما برای روز در آن محل است و 32 درجه. شهر محو رکورد قبلی خود برای تاریخ از 54 در حدود 24 درجه و ماهانه خود رکورد 68 حدود 10 درجه است.

با توجه به گزارش های اخیر در سیبری درجه حرارت تداوم گرم ناهنجاری های خارج از غرفه را از سابقه تاریخی.

روندهای اخیر هستند به احتمال زیاد برای ادامه هم با مدل های کامپیوتری نشان ادامه داد: شدید گرما در شمال سیبری در 10 روز آینده سرایت به بخش هایی از کانادا و اسکاندیناوی و در نهایت بسیاری از کمتر از 48 متحده است.

علاوه بر این ممکن است رکورد متوسط درجه حرارت در ماه دسامبر-ممکن است دوره بودند گرمترین ثبت دوستیابی, 1979.

توسط جفت شدن داده ها با ناسا سطح سوابق قصد بازگشت به سال 1880 کوپرنیک دانشمندان دریافتند که این اخیر شش ماه است که احتمالا بی سابقه ای حداقل از سال 1880.سیبری و قطب شمال مانند قطب شمال به عنوان یک کل است که دیدن به سرعت در حال افزایش درجه حرارت به عنوان یک نتیجه از انسان ناشی از گرمایش جهانی است. این است که در بخشی به دلیل شتاب حلقه های بازخورد بین ذوب برف و یخ و هوا و درجه حرارت زمین و همچنین به عنوان ویژگی های دیگر این منطقه است آب و هوا.

بزرگ آتش سوزی در حال تکثیر از سیبری به آلاسکا و اسکاندیناوی; ذوب پرمافراست که منتشر شده حتی بیشتر سیاره-گرم شدن گازهای گلخانه ای به اتمسفر و یخ دریا وسعت و ضخامت در حال سقوط,



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب