راه اندازی مجدد ورزش زمان مناسب برای پایان دادن به سرود ملی مراسم قبل از بازی

بدون طرفداران خود را برای راه اندازی مجدد در اورلاندو لیگ برتر فوتبال را تایید کرد آن را نمی خواهد بازی سرود م

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

بدون طرفداران خود را برای راه اندازی مجدد در اورلاندو لیگ برتر فوتبال را تایید کرد آن را نمی خواهد بازی سرود ملی قبل از بازی.

ما در حال حدس زدن NBA همان را انجام خواهد داد. باز کردن حباب به سرود خوانندگان فقط حس را ندارد.

آنچه در این آزمایش پس از آن می تواند تبدیل به یک فرصت در نهایت به انجام دور با احمقانه مراسم. به طور دائم. فراموش نکنید که برای یک لحظه بازیکن تظاهرات در طول سرود است که می افزاید: یک لایه دیگر به این استدلال (که بعدا بیشتر). دلایل انجام این آهنگ قبل از هر بازی فقط احمقانه و آنها ایجاد یک غلط هم ارزی بین میهن پرستی و ورزشی. یکی است و هیچ ربطی به دیگر.

برای طرفداران ورزش ها, سرگرمی, حوادث. به شما پرداخت برای عملکرد. با همان فیلم است. یا برادوی را نشان می دهد. و یا باشگاه های کمدی. اما ما نمی شنیدن سرود ملی قبل از نمایش "گربه." دور از "فرار از اتاق" با دوستان خود نیاز ندارد شما را به ایستادگی و کلاه خود را حذف تا زمانی که 'Hooooome شجاع' کامل است.

همه در استادیوم یانکی می داند که آنها در امریکا است. این ها نمی رویدادهای بین المللی. و تیراندازی یک توپ بسکتبال به حلقه است که به سختی شبیه به رفتن به جنگ. لحظاتی وجود دارد در زمان به طور مستقیم پس از 9/11 زمانی که آن را احساس بیشتر مناسب است. این سرود نیز اتصالات در المپیک یا جام جهانی. اما واقعا وجود دارد هیچ ارتباط بین ستاره پرستاره بنر و دو تیم فوتبال بازی از فیلادلفیا و رادرفورد شرقی.

ورزشی آمریکایی دارای سابقه ای طولانی مجبور به میهن پرستی و نظامی ما گلو.

جت های جنگنده و B-52 بمب افکن ها و سلاح, جنگ, پرواز فوق استادیوم در طول pregame مراسم. تیم بیس بال استفاده و فروش, ارتش, استتار لباس. به نظر می رسد هر لیگ رابطه با نظامی و یک نظامی قدردانی شب.

با توجه به گزارش دولت در سال 2015 وزارت دفاع صرف حداقل 53 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان در حداقل 50 تیم به مرحله نظامی-حوادث مضمون. هدف آنها این است که برای الهام بخشیدن به پتانسیل استخدام در می ایستد و یا تماشای تلویزیون. (مثلا ویسکانسین ارتش گارد ملی پرداخت حذفی $49,000 (ایالات متحده) به بازی "God Bless America" در بازی در سال 2014 در هفتم زمین باز یافته کشش). به عبارت دیگر میهن پرستی در, رویدادهای ورزشی, پرداخت است تجاری با anthem رایگان گرم کردن عمل می کنند. (و در دوم فکر, من نمیفهمد اتصال — پول).

Khezri ممنوع شد ظاهرا برای بی احترامی به این. او به نام ضد آمریکایی و یک بخش از طرفداران خریداری شده به آن به دلیل این ریشه دوانده و معیوب ارتباط بین نظامی و ورزشی. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن pounced و مشتعل خشم خود را پایه. در حال حاضر ما در حال انتظار برای آینده جنجال به ظهور به دلیل نابجا مراسم. فقط خلاص شدن از شر آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب