گرفتن در ورزش: خنده دار, به عنوان, کالج, ورزشی, بخش مقابله با همه گیری ناشی از کمبود مالی آن را آسان تر به رها کردن ورزش از خلال عمیقا به فوتبال بودجه - Fri, 03 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • مطمئن شوید که شرایط را تغییر دهید. اما ضربه زدن چیزی قبل از آن واقعا یک فرصت برای شروع به نظر

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

گرفتن در ورزش • مطمئن شوید که شرایط را تغییر دهید. اما ضربه زدن چیزی قبل از آن واقعا یک فرصت برای شروع به نظر می رسد غیر منتظره ای بی رحمانه است. ما به دنبال در شما Boise State.

•••••••

• در تابستان سال 2008 پسر ارشد من به پایان رسید تا خود را در کالج تحصیل در دانشگاه سانتا باربارا. او آماده بود برای شروع زندگی خود را پوشش یک کار در یک خصوصی باشگاه گلف در ساکرامنتو یکی او امیدوار بود که منجر به یک حرفه ای در این زمینه است.

او در بر داشت یک محل برای زندگی بسته بندی شده ماشین خود را و پس از صحبت با رئیس جدید آخرین بار از شمال به رهبری. روشن و در اوایل صبح روز دوشنبه یکی او نشان داد تا برای روز اول خود را. و گفته شد با توجه به رکود مالی هیئت مدیره تصمیم گرفته بود قبل سهشنبه به موسسه استخدام یخ.

ببخشید کار شما برای اعمال کرده بود به دست آورده و به دنبال به جلو به دیگر وجود داشته است. بله ما تا به حال یک توافق اما دوباره ببخشید. بله, من می دانم که شما نقل مکان اما دوباره ببخشید.

من مربوط به نیمه داستان شخصی به دلیل آن ظهور به سر من دیروز وقتی که من خواندن Boise State تا به حال تصمیم به رها کردن بیس بال. دوباره. پس از یک های اخیر بازگشت از یک ورزش است که تا به حال در رقابت فقط در 14 بازی این فصل بهار است.

به نظر می رسد کمی ناعادلانه ناعادلانه و ناخواسته برای.

من درک می کنم مسائل مالی. تا به حال کسانی که خودم چند بار در طول سال. تا به حال به کاهش است. پیدا کردن راه هایی برای پایان می رسد دیدار. اما من مطمئن هستم که من تا به حال خریداری یک کامیون جدید پس از آن 14 کیلومتر بعد آن را در زمان به عقب چون من نمی تواند استطاعت پرداخت.

بهترین قیاس, مطمئن, اما تا حدودی مناسب است. به جز یک کامیون نیست مردم است. با احساسات. امید. افرادی که در زمان یک فرصت با یک برنامه جدید هنگامی که آن را آسان تر و امن تر به متعهد خود را در جای دیگر.

بله این بی سابقه است برابر با چالش های بی سابقه ای. شما می توانید استدلال می کنند هیچ کس نمی تواند دیده می شود این بیماری همه گیر در حال آمدن است و شما حق خواهد بود. وجود دارد و فقط ممکن است حتی بیشتر کاهش در بویزی امور خارجه و مدارس و مانند آن در آینده نزدیک. و هنوز هم به نظر می رسد به خصوص بی رحمانه به جلو و پلاگین در یک جوان پر جنب و جوش برنامه که 36 سال پیش بود لازم برای مدرسه در آینده است.

مدیر ورزشی کورت Apsey کاهش یافته است, مدرسه کشتی برنامه در سال 2017 با بیان هدف از راه اندازی مجدد بیس بال. آن هزینه های زیادی برای منحل کردن یک برنامه به عنوان NCAA نیروهای مدارس به افتخار بورسیه از هر ورزشکاری که می خواهد به ماندن در این نهاد است. اما بویزی امور خارجه آن را بیگانه با دولت کشتی جامعه در این فرآیند به دلیل آن بیان هدف استفاده از منابع به بیس بال. به نظر می رسید مهم در آن زمان بود. واقعا مهم است.

و در حال حاضر چند سال بعد بیس بال (همراه با شنا و غواصی) است که حذف به صرفه جویی در حدود 3 میلیون نفر است.

من این چشم انداز از Broncos' تصمیم گیرندگان کوبیدن در اطراف مانند یک شیطان پین بال دزد قوی کردن ضربه گیر هرگز دانستن که در آن برای رفتن به بعدی. از دست دادن بیس بال قرار داده خواهد شد این مدرسه در شش مرد ورزش حداقل برای NCAA Division من رتبه. اما واقعا فوتبال, بسکتبال و چهار رشته ورزشی (دو و میدانی کشور متقابل تنیس و گلف) است که می توان به قیمت ارزان. هک, عبور از کشور و پیگیری و زمینه اول عموزاده چه با هر کشور عبور دونده همچنین رقابت در بهار.

اگر منابع مالی سفت کردن هر بیشتر NCAA فقط ممکن است اجازه می دهد تا مدارس به زیر قطره شش نر ورزشی آستانه. سپس گلف و تنیس شروع بهتر است نگران کننده است. چرا که خدای ناکرده یک مدرسه نمی تواند کاهش در تصویری مدیران و یا متخصصان تغذیه و یا کنترل کیفیت مردمی برای فوتبال است. فقط به این دلیل که 14 سال پیش هیچ کس تا به حال آنها را در کارکنان است که هیچ دلیلی برای صرفه جویی در پول وجود دارد. به جای آن بهتر است به رها کردن بیس بال.

پس از 14 بازی.

• بیشتر اسپوکن لیگ این است که قصد بازگشت به آینده در پاییز. و کن VanSickle رانندگی DeLorean. بله, من می ترسم بیش از حد.

نه به خاطر VanSickle به مدت طولانی (و به تازگی بازنشسته) U-سلام مدیر ورزشی نیست واجد شرایط به اتهام لیگ. او است. اما یک مرد از سال رانندگی یک ماشین است که تا به 88 مایل در ساعت ؟ که ترسناک است.

ما بچه. این لیگ در حال رفتن به آن به اوایل قرن 21 پیکربندی این سقوط استقبال از بازگشت مدارس مانند East Valley, West Valley, چنی, پولمن و Clarkston.

VanSickle شده است جدولبندیشده برای اجرای 15-مدرسه لیگ (به زودی از 16 زمانی که Ridgeline باز می شود در یک سال). این یک انتخاب جامد.

اگر شما خواندن دیو نیکولز مصاحبه با VanSickle (برای اولین بار از دو بخش اجرا می شود امروز) شما شروع به درک چرا. تعداد بسیار کمی از مدیران مدارس در این زمینه باید بیشتر صمیمی دانش بیشتر اسپوکن لیگ (در آن بسیاری از تکرارها در طول سال) و دبیرستان دو و میدانی به طور کلی از VanSickle. و کمتر هنوز هم به عنوان مهربان و دوست داشتنی است.

وجود خواهد داشت چالش های که وجود دارد در سال های اولیه این قرن است. در آن زمان آنها در نهایت تبدیل شد قابل کنترل با 2A مدارس عنوان کردن به بزرگ لیگ شمال و GSL تبدیل به یک لیگ با دو بخش 3A و 4A. در حال حاضر تحت WIAA دستورالعمل وجود دارد بیشتر 2A مدارس در منطقه – Shadle پارک و راجرز حرکت به سطح است که در پاییز با چنی می زنیم تا به 3A رتبه – نیاز به چیزی جدید.

فرایند کردم که ما در اینجا طولانی بود و در زمان ستیز یکی. اما آن کار می کرد. و در پاییز خواهیم تغییرات (اگر همه گیر همکاری).

• ضمنا خوشحال 130 تولد آیداهو. هیچ ما نیست در اطراف هنگامی که شما وارد این اتحادیه در سال 1890 اما برخی از روزها ما احساس به عنوان اگر ما شد.

•••

Gonzaga: جیم Meehan چهار سال را صرف آشنا شدن با Killian Tillie. و او به او را می دانم همانطور که دیروز مجازی شمال غرب معابر فروم نشان داد. شما می توانید به خواندن جیم خلاصه ای از مکالمه تصویری و شما می توانید پخش را به عنوان به خوبی. انتخاب شما. هک, هر دو را انجام دهد. ... شاید روزی Tillie خواهد شد که یک نمایشگاه در به تازگی مرمت شده و آماده برای بازگشایی basketball Hall of Fame. ... از دمپایی هنوز هم متناسب " استیون Karr در زمان برخی از زمان به تازگی به بررسی سه دانشجوی سال اول رفتن به گو. ... یکی از Tillie سابق GU هم تیمی های ژاک کالینز آماده است تا به عقب بر گردیم در دادگاه برای تریل. ... باید سه نفر از Gonzaga بازیکنان بررسی گزینه های خود را ماندن در این پیش نویس ؟

WSU: زمانی که من پا به پایین به عنوان S-R را از دانشگاه ایالتی واشنگتن ضرب و شتم گزارشگر من ساخته شده یک پیشنهاد آنها فکر کردم باید جای من. ممکنه مسیحی Caple استخدام شد. با عرض پوزش در مورد آن مسیحی است. شوخی کردم. مسیحی هنوز هم نگه می دارد تا با اعمال در پولمن تا آنجا که او می تواند اما او را پوشش می دهد UW برای ورزشی. دیروز او با لری ویر برای آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... مسیحی نیز دارای یک داستان در واشنگتن بزرگترین فوتبال استخدام در کلاس که شامل مقدار به دنیس اریکسون را وغصه چنی بالا را استیو Emtman. ... سابق WSU دفاعی هماهنگ کننده Roc Bellantoni یافت جدید استخدام روز گذشته در ایالتی یوتا. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, لری اسکات مطمئن است این کنفرانس آماده است بدون توجه به آنچه COVID-19 نیروها بر آن مربوط به فوتبال است. بیایید امیدوار باشیم ، ... ایالتی اورگان آمده است یک راه طولانی به سوی بهبود آن جلو دفاعی دارد اما کار بیشتری باید انجام شود. ... اورگان اعلام کرد 2020 سالن از شهرت کلاس. ... کلرادو ایمنی آماده برای فصل ارشد. ... استنفورد دعوت کرده است بازیکنان فوتبال بازگشت به دانشگاه. ... USC تغییر ذهن خود و گفت: دانش آموزان خود بسیاری از آنها را نمی توان در پردیس در پاییز.

Bloomsday: از آن بوده است مدت زمان طولانی از آنجایی که من راه می رفت Bloomsday البته با 50000 تا از نزدیک ترین دوستان من. فکر نمی کنم وجود دارد هر فرصتی در این سال خواهد شکست که رگه نیست با چه خبر است. اما امروز چه من به عنوان خوانده شده زمانی که من باز کردن S-R ورزشی بخش ؟ من می توانید آن را عملا. من رسما شیفته. من تقریبا که دور هر روز پس اساسا به نظر می رسد مانند من خواهد بود سرمایه گذاری 25 دلار در یک موسسه محلی و سرد T-پیراهن در بازگشت. اگر آنها XXXL من در. اطلاعات بیشتری می خواهید ؟ همین حالا دیو نیکولز' داستان.

Preps: همانطور که ما در مورد بالا دیو است که برای اولین بار بخشی از مصاحبه خود با جدید بیشتری اسپوکن لیگ مدیر کن ون داس. ... و ما نیز تحت پوشش مرگ Boise State بیس بال و تأثير آن در این منطقه و رایان داستان در مورد دو.

Seahawks: با افزایش coronavirus اعداد لری سنگ شگفتی اگر بازگشت به ورزش واقعا کار درست را انجام دهد.

Mariners: سه متر و مربیان خواهد کار از راه دور در این تابستان. زوم ضربه جلسه ؟ من حدس می زنم آن می تواند کار کند.

رونالدینیو: این تیم برنامه ریزی شده است برای پرواز به اورلاندو امروز حتی به عنوان مورد تعداد افزایش یابد.

•••

• هر یک از چهارم جولای پس از من بازنشسته کیم و من یک پیاده روی طولانی در جایی در این نزدیکی هست. ما پیاده به بالای تپه در شمال آیداهو – ما اولین تاخت و تاز کردن پس از رانندگی به سنت های مری به صورت افسانه ای میلک شیک – و جنوب Spokane. ما راه می رفت توسط رودخانه ها و نهرها. ما عکس حیات وحش و ایجاد چند آفتاب سوختگی. آن را تبدیل به یک سنت یکی از ما را به لذت بردن از فردا دوباره. این طرح به افزایش اولیه دریافت این ویژگی به پایان رسید و سر ضرب و شتم جمعیت به دنباله ما هرگز قبل از کاوش (کیم می یابد یکی را امتحان کنید و من خر خر کردن من تایید). ما پس از آن دوباره چرت زدن یک کباب پز و نزدیک خانه محکم بنابراین آتش بازی نیست روح بزرگ او-اما-حساس Doberdane. که یکی دیگر از چهارم جولای سنت است. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن