ویسکانسین موافقت گسترده پستی غایب برنامه

MADISON, Wis. — ویسکانسین کمیسیون انتخابات رای دادند روز شنبه به پست الکترونیکی absentee ballot برنامه های کار

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

MADISON, Wis. — ویسکانسین کمیسیون انتخابات رای دادند روز شنبه به پست الکترونیکی absentee ballot برنامه های کاربردی برای بسیاری از رای دهندگان در میدان نبرد دولت پیش از ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

رای درست یک هفته پس از پنل تقسیم 3-3 همراه حزبی خطوط اینکه به ایمیل این فرم را به تقریبا تمام رای دهندگان ثبت نام حتی اگر آنها تا به حال یک درخواست. دموکرات های مورد علاقه گسترده پستی در حالی که جمهوری خواهان مخالف بودند.

هر چند پنل رسیده به اتفاق آرا توافق روز شنبه در پستی به برخی از 2.7 میلیون ثبت نام رای دهندگان وجود دارد بالقوه معوق. پارتیزان باید رسیدن به توافق در جمله بندی از پستی که Milwaukee Journal Sentinel گزارش شده است.

دموکرات ها می خواهند کمیسیون کارکنان به کلمه نامه ای با این استدلال که تقسیم کمیسیون ممکن است بن بست در تعبیر. جمهوری خواهان گفت: اعضای کمیسیون می تواند کار کردن تفاوت در عبارت.

جمهوری خواه کمیسر باب Spindell متهم دموکرات در کمیسیون از بودن می ترسم که به دریافت کنندگان از راه های دیگر به رای از غایب.

مجله نگهبان گزارش داده است که عدم توافق در این نامه می تواند آن را نگه دارید از ارسال شد.

دموکرات ها در ویسکانسین و ملی باید حمایت برای ایمیل و بیشتر-در رای گیری به عنوان یک راه برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 از رای گیری در فرد است. جمهوریخواه مخالف گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به جلو و کمک های مالی از کشورهای است که باید نقل مکان کرد و به شدت به رای غیابی به همه رای دهندگان. مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرده بدون شواهد که پست الکترونیکی-در رای گیری منجر به "کل تقلب در انتخابات." خود را GOP متحدان در ضمن مبارزه کرده اند تغییرات به رای دادن در دادگاه و مخالف بودجه برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری در کنگره است.

جمهوریخواه اسکات فیتزجرالد های ویسکانسین آمریکا و رهبر اکثریت که در حال اجرا است برای کنگره در هفته گذشته همچنین صحبت کردن در برابر پستی غیابی به همه رای دهندگان.

پستی را ارسال absentee ballot فرم درخواست نه واقعی اند. برای دریافت رای گیری رای دهندگان باید با بازگشت به فرم تکمیل شده با یک کپی از خود را در ID عکس است. مقاله فرم ارسال به رای دهندگان می تواند بازگشت در پست الکترونیکی, اما آنها همچنین دریافت اطلاعات در مورد چگونه به درخواست رای گیری به صورت الکترونیکی از طریق دولت MyVote سایت.

رای گیری غایب رسید در ویسکانسین 7 آوریل ریاست جمهوری اولیه و بهار انتخابات با نزدیک به 1.2 میلیون رای غیابی بازیگران یا 74 ٪ از کل. نزدیک به یک میلیون نفر از مردم که رای غایب بازگشت خود را در برگه های رای توسط ایمیل و نه در فرد در یک منشی. مقامات دولتی تخمین می زنند که به عنوان بسیاری از 1.8 میلیون رای دهنده می تواند درخواست غیابی برای انتخابات ماه نوامبر بیشتر زور زدن دولت و انتخابات محلی مقامات.

دولت 3.4 میلیون ثبت نام رای دهندگان. در مورد 528,000 در حال حاضر درخواست نمیبینم و دولت معتقد است در مورد 158,000 منتقل شده اند پس از آنها گذشته رای دادند; که برگ حدود 2.7 میلیون نفر می شود از طریق پست غایب برنامه های کاربردی.

در تلاش برای آماده شدن برای که انتظار می رود افزایش در پست الکترونیکی-در رای گیری کمیسیون انتخابات هیات توصیه می شود با استفاده از 5.3 میلیون دلار در فدرال coronavirus امداد پول برای آماده سازی. حدود 2.1 میلیون می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارسال absentee ballot فرم درخواست به تقریبا تمام رای دهندگان ثبت شده.

این طرح همچنین خواستار ارسال اطلاعات در مورد رای گیری برای رای دهندگان و جبران پستی هزینه های متحمل شده توسط کارمندان محلی. کارکنان کمیسیون اصل توصیه می شود طراحی مجدد absentee ballot, پاکت, اما آنها روز چهارشنبه گفت که این تغییر باید به تاخیر افتاد تا در سال آینده با استناد به نگرانی از کارمندان. این کمیسیون در هفته گذشته تایید هزینه های $500,000 برای انتخابات محلی کارمندان برای خرید لوازم از جمله به عنوان ضد عفونی کننده دست برای انتخابات آینده.

پستی را ارسال absentee ballot فرم درخواست نه واقعی اند. برای دریافت رای گیری رای دهندگان باید با بازگشت به فرم تکمیل شده با یک کپی از خود را در ID عکس است. مقاله فرم ارسال به رای دهندگان می تواند بازگشت در پست الکترونیکی, اما آنها همچنین دریافت اطلاعات در مورد چگونه به درخواست رای گیری به صورت الکترونیکی از طریق دولت MyVote سایت.

گروه هایی که برای حمایت از معلولان و اقلیت واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال این ماه درخواست یک قاضی به سفارش کمیسیون برای ارسال absentee ballot برنامه های کاربردی برای تمام رای دهندگان پیش از ایالت اوت اولیه و نوامبر انتخابات ریاست جمهوری. وجود دارد حداقل 15 پرونده های حقوقی در سراسر کشور ثبت شده توسط دموکرات ها به دنبال نیروی متحده به گسترش خود غایب رای گیری برنامه های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب