دادگاه ورزش مجموعه نوامبر خرما به شنیدن دوپینگ در مورد

ژنو—روسیه رسوایی دوپینگ را بازگشت به ورزش بالاترین دادگاه در ماه نوامبر زمانی که ملت چهره چهار سال ممنوعیت از

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

ژنو—روسیه رسوایی دوپینگ را بازگشت به ورزش بالاترین دادگاه در ماه نوامبر زمانی که ملت چهره چهار سال ممنوعیت از پرچم خود را سرود و رنگ از بازی های المپیک و قهرمانی جهان.

دادگاه داوری ورزشی گفت: آن قضاوت پنل را بشنود شواهد در Nov. 2-5 در آخرین مورد بررسی اتهامات از دولت حمایت دوپینگ و پوشش تا شواهد.

هیچ جدول زمانی برای داده شد و انتظار می رود حکم در یک مورد که باید شنیده شود در دادگاه ستاد در المپیک سرمایه از لوزان سوئیس.

تحریم اثر را زمانی که CAS پانل از سه قاضی به حکم آن.

قانونی است که سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ معرفی چهار سال تخته سنگ از مجازات برای ورزش و ورزشکاران در ماه دسامبر گذشته و اعلام ملی مبارزه با دوپینگ آژانس غیر سازگار.

WADA محققان داده ها را از مسکو به تست های آزمایشگاهی مربوط به صدها نفر از ورزشکاران با دستکاری شده است قبل از اینکه بیش از سال گذشته است.

روسیه تیم ها و ورزشکاران خواهد بود محروم از هویت خود را توسط WADA تحریم پیشنهاد و مجبور به رقابت به عنوان خنثی در رویدادهای مهم از جمله بازی های المپیک توکیو و پکن 2022 بازی های زمستانی.

روسیه نیز مسدود شده از مناقصه برای میزبانی مسابقات بزرگ و در معرض خطر بودن محروم از حوادث آن در حال حاضر با توجه به میزبان.

جلسه لازم بود پس از روسیه آژانس ضد دوپینگ شناخته شده به عنوان RUSADA, مورد مناقشه این حکم توسط WADA کمیته اجرایی در خواست از مقامات دولتی از جمله رئیس جمهور ولادیمیر پوتین.

WADA درخواست برای CAS شنوایی برگزار می شود, در عموم باز دادگاه رد شد چرا که همه طرف های درگیر مورد نیاز به رضایت.

این مورد شامل کمیته بین المللی المپیک و بین المللی پارالمپیک, کمیته به علاوه روسیه و بدن هر دو سازمان و هاکی روی یخ را در بدن حاکم دادگاه گفت: در ماه فوریه است. برخی از ورزشکاران روسی نیز خواسته بود بخشی از روند قانونی.

داده ها از آزمایشگاه توقیف توسط WADA در سال 2015 و مهر و موم شده توسط سازمان های امنیتی بود و خواستار مبارزه با دوپینگ ناظر در ازای به رسمیت شناختن RUSADA وضعیت دوباره در ماه سپتامبر سال 2018 است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

روسیه تحویل داده بایگانی در ژانویه 2019 شد به منظور کمک به حل و فصل رسوایی است که آلوده به بازی های المپیک از سال 2008 و به ویژه در سال 2014 بازی های زمستانی در سوچی.

اما WADA محققان شواهد روسیه ویرایش داده ها در هفته قبل از تحویل به حذف نشانه های شکست خورده تست مواد مخدر و دقیق یک تلاش آشکار برای اسمير سابق آزمایشگاه مدیر گریگوری Rodchenkov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب