Barr: اجرای قانون باید تسلط' خیابان ها اعتراض

توسط مایکل بالساموواشنگتن (AP) — مقامات ایالات متحده قول داد به "حداکثر رساندن فدرال اجرای قانون حضور" در پایت

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

توسط مایکل بالسامو

واشنگتن (AP) — مقامات ایالات متحده قول داد به "حداکثر رساندن فدرال اجرای قانون حضور" در پایتخت کشور دوشنبه شب پس از روز از تظاهرات خشونت آمیز منجر به آتش سوزی در سراسر واشنگتن و چپ نمرات کسب و کار با پنجره های شکسته و ده ها تن از افسران پلیس مجروح شدند.

در تماس با فرمانداران رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دادستان کل ویلیام Barr همچنین تشویق بیشتر اقدام تهاجمی علیه کسانی که باعث خشونت در جریان تظاهرات در سراسر این کشور پس از قتل جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا. تظاهرات تبدیل شده خشونت آمیز در چندین شهر با آتش مشتعل در پارک لافایت در سراسر از کاخ سفید است.

نظرات از مغلوب ساختن پیشی جستن بر و دیگر مقامات فدرال به نظر می رسد با هدف اجتناب از صحنه های مشابه شنبه شب هنگامی که معترضان شد و انتظار می رود برای جمع آوری دوباره. اما نیز وجود دارد سوال در مورد اینکه آیا با استفاده از تهاجمی تر اجرای قانون اقدامات علیه تظاهرکنندگان در اعتراض به خشونت پلیس خواهد تنها به افزایش تنش است.

Barr گفت: رهبران دولت که مقامات مجری قانون باید "باید نیروی کافی" و "پس از رفتن مشکل است."

"اجرای قانون پاسخ به کار نمی رود مگر اینکه ما تسلط خیابان" Barr گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "با در نظر گرفتن فوری ریاست جمهوری اقدام به توقف خشونت و بازگرداندن امنیت و ایمنی در امریکا است."

رئیس جمهور گفت فرمانداران برای اعزام گارد ملی که او با اعتبار کمک به آرام کردن اوضاع یکشنبه شب در مینیاپولیس و خواستار آن شدند که به طور مشابه اقدامات سخت گرفته شود و در شهرستانها نیز با تجربه اسپاسم خشونت از جمله نیویورک و فیلادلفیا و لس آنجلس.

"شهرداران و فرمانداران باید ایجاد قاطع اجرای قانون حضور تا خشونت شده است quelled," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اگر یک شهرستان و یا دولت حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از زندگی و اموال خود را از ساکنان آن من خواهد شد استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بر کارگردانی به "سرب فدرال اجرای قانون و تلاش برای کمک به احیای نظم به منطقه کلمبیا" وزارت دادگستری سخنگوی Kerri Kupec گفت.

دقیقه قبل از تهمت صحبت کرد دوشنبه شب در باغ گل رز کاخ سفید, پلیس و اعضای گارد ملی در زمان اقدام تهاجمی با استفاده از گاز اشک آور و فلش چتری به حرکت مسالمت آمیز معترضان بودند که در خارج از پارک لافایت در سراسر از کاخ سفید است.

مقامات اجرای قانون ساخته شده بود تصمیم اوایل روز دوشنبه که آنها نیاز به گسترش محیط امنیتی در اطراف کاخ سفید آتش سوزی پس از چند شکست در پارک لافایت شب قبل با توجه به اجرای قانون رسمی که علنا بحث در مورد پروتکل های امنیتی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

یک سخنگوی وزارت دادگستری کاهش یافته است به نظر وقتی پرسید که آیا بار بود که تصمیم به استفاده از گاز اشک آور معترضان در خارج از کاخ سفید است. ایالات متحده پارک یک سخنگوی پلیس بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

بین اعتراضات و پاسخ به coronavirus همه گیر گارد ملی اعزام شده است در بالاترین سطح خود در تاریخ اخیر بیش از تعداد نیروهای فرستاده شده به سواحل خلیج فارس در طول طوفان کاترینا در سال 2005. بیش از 66,700 سربازان و airman فعال شده اند — 45,000 برای کمک به با این بیماری همه گیر و بیش از 17,000 برای کمک به با تظاهرات.

اجرای قانون دیگر منابع نیز در حال بسیج.

وزارت دادگستری مستقر در ایالات متحده مارشال خدمات و عوامل از اداره مبارزه با مواد مخدر به مکمل سرباز گارد ملی در واشنگتن در روز یکشنبه. نیمه شب بار تا به حال به دستور FBI برای استقرار آن نجات گروگان تیم تاکتیکی نخبگان واحد به خیابان های پایتخت کشور یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی گفت.

بار نیز به کارگردانی اداره فدرال زندانها برای ارسال تیم از زندان شورش افسران را به گشت زنی در خیابان ها در میامی و واشنگتن, رسمی اضافه شده است. فدرال سیستم زندان بود نیز اجرا یک اقدام موقت بیشتر برای محدود کردن زندانی جنبش در زندانهای سراسر ایالات متحده "برای اطمینان از نظم و امنیت از ما موسسات و همچنین اطمینان از ایمنی کارکنان و زندانیان" اداره زندانها گفت.

بار سفر در اطراف واشنگتن روز دوشنبه شب به رعایت این تظاهرات با توجه به ارشد وزارت دادگستری رسمی که نمی خواهد بحث در مورد این موضوع علنا صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

ایالات متحده در پارک پلیس و سرویس مخفی را به حال ده ها تن از افسران را ضد شورش در واشنگتن برای چند شب در علاوه بر این به اداره پلیس شهری. ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی نیز ارسال افسران عوامل و هواپیما در سراسر کشور برای کمک به دیگر سازمان های اجرای قانون "مقابله با یاغی اقدامات تظاهر" آژانس گفت. افسران در حال مستقر شدند در چندین ایالت هر چند رسمی کاهش یافته است به ارائه جزئیات خاص با استناد به نگرانی های امنیتی.

چندین شهرهای بزرگ را تصویب کرده اند حکومت و منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser مجموعه 7 بعد از ظهر حکومت نظامی برای دوشنبه و سه شنبه. خشونت آمیز تظاهرکنندگان را نادیده 11 p. m. مقررات منع رفت و آمد شب قبل از آنها به عنوان مجموعه ای از ساختمان ها و سطل های زباله را به آتش و شکست را به فروشگاه به سرقت اقلام از قفسه.

بسیاری از معترضان مسالمت آمیز است و سعی در دلسرد کردن خشونت است. مغلوب ساختن پیشی جستن بر و دیگران سعی در سرزنش برخی از نا آرامی های مدنی در جناح چپ گروه های افراطی از جمله antifa و دیگر "آنارشیست ها." کوتاه برای ضد فاشیست, antifa چتر اصطلاح برای چپ متمایل به گروه های شبه نظامی است که مقاومت در برابر نئو نازی ها و سفید supremacists در تظاهرات.

اف بی آی با استفاده از شبکه خود را از منطقه ای مشترک با تروریسم نیروهای وظیفه به "شناسایی جنایی سازمان" و دادستان فدرال در سراسر کشور دستور داده شده است برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استفاده از فدرال شورش و آتش سوزی و یا ترور اساسنامه در برابر هر گونه "خشونت رادیکال آشوبگران" که اقدام به ربودن تظاهرات به علت تخریب.

وزارت دادگستری است که به درمان "خشونت تحریک و انجام شده توسط antifa و دیگر گروه های مشابه" را به عنوان تروریسم داخلی. اگر چه وجود ندارد خاص فدرال تروریسم داخلی اساسنامه دادستان می تواند به اتهام جرائم دیگر و به دنبال افزایش صدور حکم است.

اف بی آی در حال حاضر آغاز شده سوال تظاهر کنندگان که دستگیر شده بودند در شهرهای مختلف برای تعیین اینکه آیا آنها مرتکب هیچ فدرال جنایات ارشد وزارت دادگستری رسمی گفت. این یک جرم فدرال برای عبور از خطوط دولت به شرکت در شورش های خشونت آمیز.

بین 600 و 800 اعضای گارد ملی از پنج متحده — Delaware, New Jersey, New York, اوهایو و یوتا — در حال ارسال به دی سی به ارائه کمک های ارشد وزارت دفاع افغانستان ، کسانی که سرباز هستند یا در حال حاضر بر روی زمین و یا خواهد رسید نیمه شب.

علاوه بر این مقامات گفت که سربازان از فورت براگ در کارولینای شمالی و فورت درام نیویورک عنوان شد به سی و خواهد بود بر اساس خارج از شهرستان در مورد آنها مورد نیاز است. آنها خواهد بود آماده برای پاسخ اما مقامات گفتند که امیدوار هستند کسانی که نیروهای نیاز نمی شود. اگر آنها فرستاده شده در آنها نمی رود به انجام هر گونه اجرای قانون است. مقامات کاهش یافته است به می گویند که چگونه بسیاری از ترکیبات فعال و سربازان وظیفه بودند در مسیر.

علاوه بر این اعضای ارتش 3 هنگ پیاده نظام فعال-وظیفه واحد شناخته شده به عنوان گارد قدیمی ترین و قابل مشاهده به عنوان واحد است که می ایستد در آرامگاه سرباز گمنام اند نامیده شده است برای محافظت از قلعه مایر, ویرجینیا, ایالات متحده آمریکا ارتش پست مجاور به Arlington National Cemetery.

مقامات گفت: برخی از گارد ملی در سی مسلح خواهد شد و دیگران خواهد شد. مقامات صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث های جاری نظامی استقرار.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لولیتا C. Baldor, Kevin Freking و بن فاکس در واشنگتن; Alan Suderman در Richmond, Va.; جیمز لاپورتا در دلری بیچ فلوریدا.; و سارا بلیک مورگان در غرب, Jefferson, N. C. کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب