نقد و بررسی کتاب: جنیفر وینر 'Big تابستان شادی جیغ وداد بازی کردن از طریق آنلاین و تاثیر گذار فرهنگ - Sat, 09 May 2020 PST

پوشش جنیفر وینر جدید رمان بزرگ "تابستان" است که در حال حاضر دوست داشتنی: پاشیده از فیروزه ای و بنفش و آبی گل گ

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

پوشش جنیفر وینر جدید رمان بزرگ "تابستان" است که در حال حاضر دوست داشتنی: پاشیده از فیروزه ای و بنفش و آبی گل گندم. اما تصور کنید که چقدر بیشتر از آن خواهد پاپ با یک Instagram فیلتر مانند Mayfair یا Lo-Fi آبی تر شدن, برق, بنفش, به عنوان آبدار به عنوان يك ripe بری. که خواهد بود اما یک سراب است. به عنوان وینر آرامی به یاد همه ما کمتر براق از ما قهوه ای رنگی عکس های سلفی.

در "بزرگ تابستان" دافنه برگ نیست بنابراین با نفوذ به علاوه اندازه تاثیر گذار, برقرار با او جدا سابق بهترین دوست Drue لاتروپ Cavanaugh. اگر شما بر میگردین گذشته Drue در Instagram شما می شود خیره شدن: به نظر می رسد خوب, گران, لباس, لبخند اغوا کننده. اما دروغ از حذف هستند, روش عملیاتی استاندارد آنلاین – و آن را آسان برای براق عیوب به خصوص نامرئی نوع که چرک در داخل.

رمان وینر را 14th در اصل مجموعه برای انتشار در مارس 19, اما زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار, Simon & Schuster ضربه تا انتشار دو هفته. هر چه زودتر خوانندگان به حال این دوز از تابستان سرگرم کننده را در دست خود بهتر است و آن ارائه می شود. وینر طول می کشد یک شادی جیغ وداد بازی کردن از طریق آنلاین و تاثیر گذار فرهنگ و سیما یک "I see you" زل زل نگاه کردن در Instagram جعلی-آن-تا-شما-را-آن جمعیت است. آن را خوشمزه و سرگرم کننده: کف سرگرمی با عمق شگفت آور.

سال پیش Drue – آشنا دبیرستان معنی دختر – humiliated, دافنه در یک نوار فریب او را به یک راه اندازی با یک مرد که به سختی می تواند پنهان انزجار خود را. پس از احضار نادر شات از شجاعت دافنه ایستاده بود تا برای خودش و تحویل جایزه اسکار شایسته بگویید که بعدها به ویروسی. سپس او فرار از صحنه به عنوان Drue screeched "شما یک مرد کوچک هیچ کس. ... شما خوش شانس هستید من تا به حال حتی به شما صحبت!"

آن شب دافنه "تصمیم به متوقف کردن یک دختر در یک رژیم غذایی درست کنید که یک دختر است." اول اگر چه او می خواهم رها "یک صد و هفده بی فایده پوند" با تعهد به هرگز Drue لاتروپ Cavanaugh دوباره. شش سال بعد دافنه به تکامل #fiercefatgirl: 20-چیزی Instagram تاثیر گذار که کشت زیر از طریق پذیرش بدن هشتگهای مانند #mybodyisnotanapology.

وینر می شود خوانندگان سرمایه گذاری در این جفت ارز رابطه – که مغناطیسی است اما ناسالم از طریق آشکار فلش بک. زمانی که Drue دوباره وارد تصویر التماس بخشش و ادعا او را تغییر داد و آن را با یک درخواست: او ازدواج کرده و نیاز به یک لباس عروس که چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما را به یک سرگرمی از صدمه زدن به مردم است. خواهد دافنه بود او ندیمه ؟

به زودی این جفت ارز در منظره کیپ Cod برای جامعه عروسی از تابستان است. Drue ازدواج Stuart Lowe که ستاره دار در "همه Single Ladies" – خنده دار کلاه برداری از "کارشناسی است." زن و شوهر outdid خود درخواست حامیان مالی که می خواستم به پرداخت به ویژه در عروسی های مربوط به رسانه های اجتماعی پست (hashtagged #drueandstu).

در شام تمرین در ساحل, برای مثال, مهمان می تواند تكيه بر اندازه تخت پادشاه مجهز selfie sticks – و هشتگهای برای شرکت تشک و ملافه تامین کننده. از وجود طرح careens به کمی بیش از حد بالا whodunit خاک با ترشح تحریک عاشقانه. وینر ارزیابی Instagram فرهنگ ما تثبیت با امثال و پیروان طنین انداز خواهد شد.

حتی به عنوان دافنه برخوردار از قدرت پردازش تاثیر گذار وضعیت – پوشاک از هیپ مارک های یک جامعه از زنانی که او احساس دیده می شود – او را هشدار به مشکلات آن است. "در فضا هیچ کس می تواند شما را بشنود فریاد; در اینترنت هیچ کس می تواند بگوید اگر شما دروغ" او muses, و اضافه کرد که او اعتماد به نفس و عزت, عشق, نیست, کاملا جعلی برای Instagram – فقط "قابل ملاحظه ای تقویت شده." "حتی اگر همه چیز را دریافت کنید بهتر نیست شما همیشه می توانید آنها را نگاه خوب در اینترنت" او مشاوره یک دوست جوان است که به عنوان 2020 به عنوان توصیه می شود.

البته وینر نیست اولین بار بود که با الهام از ما تثبيت با رسانه های اجتماعی. اما او خارج از غرفه به عنوان به طور ضمنی آن را گرفتن. زن دوستی همواره پیچیده در راه تکرار و تشدید آنلاین فشار. هنگامی که خود را 60,000 Instagram followers فکر می کنم شما خوش شانس ترین دختر جهان, این چیزی است که شما کانال در اینترنت و خاموش. هنگامی که شما در پرورش شخصیت و پخش آن را به مخاطبان آن چوب. سر خوردن انگشت شست بیش از یک عکس; درخواست یک فیلتر; تبدیل نجس. این نژاد یک چرخه از حسادت و مقایسه استاندارد غیر ممکن است.

حتی با یک طرف از عشق و رمز و راز این داستان در مورد دوستی و آسیب ما هنگامی که ما در حال معتبر با خودمان و هر یک از دیگر. بزرگ "تابستان" است و سپس برخی از. آن را توانمند سازی و تعجب آور – یک یادآوری برای قرار دادن گوشی و لذت بردن از هر لحظه برای آنچه در آن است و نه از آنچه در آن می تواند مانند نگاه در Instagram.

و این پیر بدون فیلتر را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن