Stillwater هیئت مدیره مدرسه قطعات راه با سرپرست Pontrelli دریافت حدود 300K حل و فصل

حامیان Stillwater سرپرست دنیس Pontrelli عاشقانه استدلال از جانب خود دوشنبه شب گفت که او رهبری مورد نیاز است در

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

حامیان Stillwater سرپرست دنیس Pontrelli عاشقانه استدلال از جانب خود دوشنبه شب گفت که او رهبری مورد نیاز است در طول این زمان از همه گیر و نژادی ناآرامی.

اما Stillwater, منطقه, مدرسه, مدیره رای دادند 5-2 به قطع روابط با Pontrelli; آخرین روز خواهد بود 1 جولای.

تحت شرایط جدایی توافق Pontrelli دریافت خواهد کرد او 2020-2021 حقوق و دستمزد $195,826 و $29,165 تعلق مرخصی استفاده نشده را ترک کنند. او همچنین دریافت $64,312 برای انتشار هر گونه ادعای حقوقی او ممکن است در برابر منطقه مدرسه. منطقه نیز کمک خواهد کرد $5,500 به او 403(b) مالیات پناه سالیانه طرح و $4,500 به سلامت-بازپرداخت حساب و او را مجاز به ماندن در منطقه بهداشت و دندانپزشکی طرح در منطقه مدرسه هزینه می شود.

دنیس Pontrelli

عضو هیئت مدیره شلی پیرسون گفت: خرید Pontrelli قرارداد حق تماس با وجود "مشکل از جدایی در طول یک بیماری همه گیر و نیاز به حقوق صاحبان سهام بیشتر کار ما در مدارس است."

"من 100 درصد خاصی است که ما می توانیم نگه داشتن رفتن مثل این, گفت:" پیرسون اعلام کرد که استعفای او در پایان این نشست است. "شده اند وجود دارد بسیاری از فرصت ها را تغییر دهید اما آن را ادامه داده است به بدتر به جای بهتر. ... بچه های ما در حال صدمه زدن و جامعه ما را جریحه دار است و ما فقط نمی تواند ادامه دهد و در این راه. آن را سالم برای هر یک از ما. همه ما باید در یک محل است که سالم است برای همه ما."

این رای پس از غلیان احساسات عمومی و حمایت از این هفته برای Pontrelli که رهبری تقریبا 8,600-دانش آموز منطقه از سال 2015. به عنوان روز پنج بیش از 2800 نفر با امضای یک طومار از جانب خود. علاوه بر این بیش از 80 درصد از 583 معلمان در منطقه امضا نامه ای از حمایت و به اتفاق آرا نامه حمایت فرستاده شد به هیئت مدیره از منطقه اصول.

عضو هیئت مدیره علامت سوختگی گفت: خرید Pontrelli قرارداد بود "از لحاظ مالی مسئولانه" به خصوص در زمانی که هیئت مدیره مواجه است "محدودیت های مالی در استخدام با توجه به عدم قطعیت از COVID-19."

او همچنین گفت: این تصمیم را "عملیاتی غیر مسئولانه" با توجه به این که رابرت مک داول که تا به حال به عنوان دستیار سرپرست به تازگی در سمت چپ به منطقه جدید سرپرست در هیستینگز. علاوه بر این, منطقه, مدیر امور مالی, کریستن Hoheisel ماه گذشته شکایت مدرسه منطقه و رئیس هیئت مدیره مدرسه به اتهام نقض دولت باز-جلسه, قوانین, خلاف کاران اساسنامه و داده ها شیوه های عمل; Hoheisel شده است در مرخصی اداری پس از 30 مارس.

"برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده ممکن است چالش برانگیز ترین در حافظه" سوختگی گفت. "ما به عنوان یک منطقه نیاز هر انسانی منابع در دسترس به طور موثر برنامه ریزی و اجرای تحویل آموزش و پرورش به دانش آموزان ما. ... من در مخالفت با آن به سادگی دلیل آن لطمه می زند و ما دانش آموزان و در نهایت این چیزی است که تصمیم گیری های ما باید بر اساس: آیا این کمک به دانش آموزان ما? من آن را باور نمی کند. من اعتقاد دارم که آن لطمه می زند و دانش آموزان ما."

فارغ التحصیلان و دانش آموزان از رنگ در استیلوتر منطقه دبیرستان در روز سه شنبه نوشت: در نامه ای سرگشاده به هیئت مدیره مدرسه, دعوت از آنها برای نگه داشتن Pontrelli در نقش خود به عنوان سرپرست. آنها گفتند: از بین بردن او را برای حرکت در این منطقه در "جهت اشتباه."

پانزده نفر مجاز به صحبت در جلسه که برگزار شد بیش از زوم و به صورت زنده در یوتیوب. وکیل جف اندرسون خواست هیئت مدیره به چوب با Pontrelli او گفت: "به صدای به جوامع رنگ."

"به عنوان یک حقوق مدنی وکیل از 45 سال من آگاه از مسائل ارائه شده به همه ما در این زمان بحرانی و در زمان های گذشته گفت:" اندرسون زندگی می کند که در استیلوتر. "این یک زمان برای این هیئت مدیره و این جامعه به التیام بخش و شامل و حمایت از کسانی که صحبت می کنند در حمایت از جوامع از رنگ. سرپرست انجام داده است."

Josiah هیل یک معلم انگلیسی در استیلوتر منطقه دبیرستان و سر از Stillwater معلمان اتحادیه گفت: حمایت Pontrelli تا به حال از ناحیه معلمان بود "فراتر از نادر آن را بی سابقه است."

"ما در مواجهه با بیماری های همه گیر دو با هم در زمان واقعی: نژادپرستی سیستماتیک و COVID-19" او گفت:. "این بزرگترین چالش ما با آن مواجه شده اند و من عمیقا مشکل است که هیئت مدیره است که به دنبال جدا از ما سرپرست در طول این زمان آشفته. ... روشن تغییر در رهبری در میان این دو به یاد ماندنی چالش های ما آسیب برساند دانش آموزان منطقه ما و جامعه ما برای سال ها بیش از حد بالا است. ریسک بیش از حد بالا است."

اما دیگران گفت: جدا از Pontrelli لازم بود.

"شکاف در جامعه ما ایجاد شده تحت دولت فعلی دیده بان گفت:" کریستی ماک. "منطقه ما باید دولت را در جایی که می داند و ارزش پاسخگویی. شما آن را مدیون بچه های ما و کارکنان ما و جامعه ما است. تنظیم مجدد مانند این را به برخی از مقدار فضای مورد نیاز برای تمام احزاب به توقف و شروع به تجسم آنچه در آن است که آنها واقعا می خواهید برای منطقه ما."

Pontrelli شده است تمرکز از خشم بسیاری از والدین و رهبران جامعه از مدرسه مدیره رای دادند 5-2 در مارس 2016 به سه, مدارس ابتدایی — Faithfully و دریایی در شمال روستایی بیشتر بخشی از منطقه همراه با اوک پارک ابتدایی در استیلوتر. ایده این بود که به تحکیم دانش آموزان به کمتر ساختمان و استفاده از منابع محدود موثر تر و عادلانه.

پدر و مادر از دانش آموزان در مدارس مشخص شده برای بسته شدن اعتراض و ناموفق شکایت کرد منطقه به نگه داشتن آنها را باز; جدید اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

"این منطقه نیاز به پاسخگویی گفت:" جولی Gruendemann از Stillwater خواست که هیئت مدیره به تصویب جدایی توافق. "این منطقه نیاز به پاسخگویی. از آن زمان به قطع روابط و سعی کنید و پیدا کردن کسی که می تواند نشان می دهد مثبت رهبری و نه دستکاری و دسیسه."

گفت: ملانی Zeller Stillwater: "او از نظر مالی اخلاقی و عاطفی ورشکسته این منطقه مدرسه. او باعث شده است که شکاف بین خانواده ها و دوستان و همسایگان است که ممکن است هرگز درمان. اگر ما به تلاش برای التیام این منطقه ما باید خلاص شدن از شر او در حال حاضر."

Pontrelli نمی دیدگاهها برای جدایی توافق دیگر نسبت به موضوع را با رئیس هیئت مدیره سارا Stivland استفاده از کلمه "دوستانه" توصیف کرد.

هیئت مدیره و Pontrelli آیا توافق بر سر یک بیانیه مشترک که Stivland خوانده شده در جلسه:

"سرپرست Pontrelli آرزوها برای گسترش قدردانی خود را به دانش آموزان ، کارکنان و جامعه خود را برای همکاری برای ایجاد بهبود یادگیری سیستم برای همه است. منطقه ابراز قدردانی خود را به او و رهبری بیش از پنج سال گذشته است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن