آخرین تیم NBA بیانیه جورج فلوید مرگ نیز ضعیف ترین

نیکس را شکست سکوت خود را در ناآرامی های اجتماعی است. مرتب کردن بر اساس.بدون ذکر جورج فلوید مرگ یا غالب موضوع خ

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

نیکس را شکست سکوت خود را در ناآرامی های اجتماعی است. مرتب کردن بر اساس.

بدون ذکر جورج فلوید مرگ یا غالب موضوع خشونت پلیس جیمز دولان تیم منتشر شد بیانیه چنان مبهم و مختصر شما تعجب می کنم که چه کرده اید می تواند احتمالا از آن گرفته شده است.

"هر یک از ما نقش بازی در ایجاد فقط و برابر جامعه ای که در آن وجود دارد و نژاد پرستی و تعصب و خشونت یا نفرت کردند." "ما ایستاده و با همه کسانی که قانون برای یک تغییر مثبت است."

این بیانیه به دنبال یک جریان نقد کارگردانی در نیکز گذشته تیم های NBA به صحبت در مورد مسائل اجتماعی آوردن کشور است. یک منبع تایید کرد که باغ میدان مدیسون کارکنان ناراحت بودند با سکوت باعث دولان برای ارسال یک داخلی یادداشت توضیح موضع خود را.

"به عنوان شرکت در کسب و کار ورزش و سرگرمی ما نیست هر واجد شرایط بیش از هر کس دیگری به ما ارائه نظر در مسائل اجتماعی" دولان نوشت.

مالک اقدام به روشن کردن در یک پیگیری به ایمیل داخلی به دست آمده توسط SportsNet نیویورک, توسط, توضیح داد که این شرکت actions speak louder. یک هفته بعد نیکز با ارسال بیانیه خود از طریق توییتر.

چندین سابق NBAers به حال محکوم نیکز برای سکوت خود از جمله کارون باتلر که در ضمنی که ورزشکاران نمی خواهید به بازی برای Dolan.

"و می گویند هیچ چیزی در یکی از بزرگترین لحظات من فکر می کنم در طول عمر ما است که ما توانسته ایم به تجربه و از همه اطراف و یک دست می شود و بخشی از, و به, وجود ندارد, در آن لحظه ؟ که فقط, که به شما می گوید زیادی" باتلر گفت HoopsHype. "و من می دانم که بسیاری از بازیکنان مانند" چگونه می تواند من را از طریق اجرای یک دیوار آجری برای این سازمان و درک و می دانم که حقوق من احتمالا واقعا مهم نیست به این فرد؟'"

روز قبل از نیکز' بیانیه سابق Cavs مرکز کندریک پرکینز توهین دولان در ESPN. هرگاه یک دوست و حامی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که اعزام گارد ملی برای رسیدگی به معترضان.

"هیچ چیز شگفتی من دیگر وقتی که می آید به جیمز 'کیک' Dolan" پرکینز گفت. "و اگر شما می خواهید به خوبی در مورد آن و تماس با او James L. دولان مطمئن شوید که 'L' مخفف از دست داد چرا که او را از دست داده و ... نیویورک نیکز در حال ضعیف ترین لینک در NBA. آنها نمی, نماینده, چه, NBA, همه چیز در مورد. NBA است که در مورد اخوان. NBA نشان دهنده رهبری است. و حدس بزنید چه ؟ جیمز دولان و نیویورک نیکز عدم در هر دو از این دسته است."

نیکز' بیانیه بود و یک تضاد به یک صادر شده در این هفته توسط شبکه صاحب جو Tsai که استقبال معترضان در خارج از مرکز بارکلیز.

"کسانی از ما که احتمالا تجربه شخصی درد و هتک ابرو از نژادپرستی نسبت به مردم احساس ناتوانی و نا امیدی و اضطراب و رسیدن به نقطه جوش. اما این به آن معنا نیست که ما بیکار نشسته," Tsai و گفت: اخبار روزانه' Kristian Winfield. "ما گفته اند که ما با استفاده از صدا و پلت فرم شبکه, آزادی و بارکلیز مرکز به منظور تسهیل همدلی و گفت و گو است. در بروکلین پلازا در Flatbush و اقیانوس اطلس تبدیل به یک محل برای افرادی که به جمع آوری و صدای خود را شنیده. اگر آن را همچنان به عنوان یک محل که در آن هر کس از جامعه ما — از ساکنان به کسب و کار به پلیس به طور یکسان — جمع آوری مسالمت آمیز به گوش دادن به یکدیگر و یافتن زمینه های مشترک و سپس آن را خوب با من."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن