سازمان حفاظت محیط زیست می گوید آن شروع خواهد شد آزبست PCB پاکسازی سابق قیصر تال در میاد این هفته - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

فدرال محیط زیست تنظیم کننده شروع به کار این هفته برای تمیز کردن آزبست و بالقوه سرطان زا مواد شیمیایی در رها آل

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

فدرال محیط زیست تنظیم کننده شروع به کار این هفته برای تمیز کردن آزبست و بالقوه سرطان زا مواد شیمیایی در رها آلومینیوم ذوب سایت قبلا توسط Kaiser در شمال Spokane.

این کار به طول انجامد بقیه 2020 و لازم است چرا که مردم همچنان به وارد وسیع و 500 هکتار-به علاوه ترکیب شمال Hawthorne جاده گفت: لایحه دانبار عمومی امور متخصص با سازمان حفاظت محیط زیست در سیاتل.

"افرادی که در این سایت به معرض بسیار خطرناک چیزهای" دانبار گفت.

که شامل قبلا محبوب مواد عایق آزبست شده است که مربوط به انواع خاصی از سرطان ریه است. سازمان حفاظت محیط زیست تنظیم کننده بازدید از سایت در ماه مه سال 2019 و کشف مقادیر زیادی از این مواد در جانبداری مورد استفاده در ساختمان ها که در تاریخ به جنگ جهانی دوم است. این تال در اصل ساخته شده توسط دولت فدرال در سال 1942 به عرضه فلزی برای جنگ تلاش و خریداری شد و در سال 1946 توسط قیصر آلومینیوم & Chemical Co. که در عمل این نیروگاه تا سال 2000. در سال 2004 یک سنت لوئیس مبتنی بر شرکت و خرید ملک و محروم این سایت از مس و دیگر فلزات برای فروش در بازار قراضه.

این مرکز بعدها فروخته شده به املاک و مستغلات سرمایه گذاری شرکت های علاقه مند در redeveloping زمین اما اموال فروخته شد دوباره به کانادا بر اساس شرکت در سال 2014 برای 1 میلیون دلار با توجه به املاک ثبت شده. قیصر هنوز هم صاحب یک توسعه نیافته بسته به شمال سایت کارخانه که در آن دو نگهداری حوضچه های جمع آوری رواناب است که آلوده به هر دو توسط آزبست و polychlorinated biphenyls یا pcb ها و leeching به نزدیکی Deadman Creek, با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست و تحلیل.

آلودگی جدا از سیانید و فلوراید plume در آب های زیرزمینی است که کشف شد و در سال 1978. قیصر و وزارت محیط زیست موافقت کرده اند به یک طرح است که شامل پمپاژ است که آب آلوده و درمان آن را در سطح.

PCB سطح در حوضچه تست شده توسط مقامات دولتی در سال 2018 نشان داد غلظت سطوح نزدیک به 34000 برابر استاندارد سلامت برای PCBs در اصل تصویب شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست برای اسپوکن رودخانه. Deadman نهر انشعاب از کمی اسپوکن رودخانه که به نوبه خود تغذیه به Spokane رودخانه. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده آن را تبدیل به یک کمتر سختگیرانه استاندارد برای PCB تخلیه به Spokane, رودخانه, اما آلودگی در حفظ و نگهداری استخر در قیصر, سایت باقی می ماند هزاران بار فراتر از آنچه مجاز است.

آژانس فدرال می گوید هر دو اسپوکن بازیافت شرکت ، این شرکت که صاحب سایت کارخانه و قیصر ممکن است مسئول برای پاکسازی از سایت انتظار می رود به هزینه بیش از $2 میلیون نفر است.

در یک بیانیه قیصر گفت: این کار با محیط زیست رگولاتور به منظور توسعه پاکسازی برنامه ای برای برکه و اما اشاره کرد که این تاسیسات شده است یا متعلق به اداره شده توسط شرکت آلومینیوم برای 16 سال گذشته.

"در حالی که از آن شده است و در ادامه به مسئولیت های مختلف صاحبان تال ملک از سال 2004 به کار گیرند و از همه مهمتر حفظ و برکه و ما توافق کرده اند که به فعالانه حذف ساخته شده است تا آلوده رسوب به آدرس نگرانی های ابراز شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست و واشنگتن وزارت محیط زیست و کاهش خطر بالقوه تخلیه به سازمان حفاظت محیط زیست با وزارت محیط زیست و صاحب تال به آدرس بلندمدت مسائل" این شرکت در بیانیه ای گفت.

دانبار گفت: سازمان حفاظت محیط زیست است هل دادن به جلو با آن کار برای اولین بار در ساختمان های متعلق به Spokane بازیافت و حرکت خواهد کرد به تلاش های پاکسازی در حوضچه بعد از این سال. حدود 1,700 متر مکعب از خاک در حل و فصل حوضچه اعتقاد بر این است آلوده شود و همچنین در مورد 432,000 گالن آب در حوضچه ها با توجه به اسناد و مدارک تهیه شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست.

"قیصر است که در نهایت مسئول پاکسازی از خواص اما سازمان حفاظت محیط زیست است که با استفاده از آن اورژانس قدرت برای به دست آوردن زمان بحرانی طبیعت کار انجام می شود بلافاصله" دانبار گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن