FDA می گوید 75 مارک های ضد عفونی کننده دست ممکن است سمی - Fri, 24 Jul 2020 PST

واشنگتن - تنظیم کننده فدرال را به یاد می آورد ده ها تن از دست عفونی - بسیاری از به طور گسترده ای در دسترس از ط

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

واشنگتن - تنظیم کننده فدرال را به یاد می آورد ده ها تن از دست عفونی - بسیاری از به طور گسترده ای در دسترس از طریق خارج شده و دیگر خرده فروشان ملی - از آنجا که آنها حاوی خطرناک و بالقوه کشنده سطح الکل چوب.

ضد عفونی کننده دست و تقاضا سر به فلک کشید در طی این بیماری همه گیر به عنوان آمریکایی ها خواست برای شستن دست های خود را اغلب برای محافظت در برابر coronavirus. که موجب کشت و مارک های جدید و با عجله به بازار است. اما غذا و دارو شناسایی کرده حداقل 77 مارک های که می گویند آنها حاوی اتانول (همچنین به عنوان شناخته شده است اتیل الکل) بر روی برچسب آنها اما بعد نشان داده شده است شامل متانول یا الکل چوب.

متانول می تواند سمی باشد و در هنگام جذب از طریق پوست در آژانس گفت: در یک مشورتی و می تواند باعث کوری شود. آن می تواند کشنده باشد اگر مصرف.

زیرا محصولات برچسب های تقلبی هستند و مصرف کنندگان نخواهد بود قادر به بگویید که دست عفونی در واقع حاوی متانول. FDA را نگه می دارد در حال اجرا چوب خط حساب کردن از یاد می آورد محصولات در وب سایت است.

به یاد می آورد محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف همه در مکزیک انجام شده است از جمله توسط خرده فروشان به عنوان ضربه فیلم های پورنو کار را عمده فروشی باشگاه, Costco و خارج شده است. FDA شامل انواع مختلفی از Blumen نام تجاری ضد عفونی کننده دست در فراخوان لیست و گفت: واردات هشدار بود متصل به آنها در اوایل این ماه به جلوگیری از آنها را از ورود به کشور.

در شروع ایالات متحده شیوع آمریکایی ها لود می شود تا در دست عفونی ضد عفونی کننده و تمیز کردن لوازم خانگی دیگر برای مبارزه با ویروس. در بسیاری از شرکت ها منتقل تولید خود را تلاش برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از جمله مشروب چرخد که به ساخت ضد عفونی کننده دست به جای استفاده از نوشیدنی های الکلی. اما اجرا بر روی ضد عفونی کننده دست نیز به خود جلب تولید کنندگان که موفق به حصول اطمینان از دقیق محصول با کیفیت.

پس ممکن است حداقل هفت نفر کشته شده اند و ده ها بستری شده اند در آریزونا و نیومکزیکو بعد از خوردن ضد عفونی کننده دست حاوی متانول به گفته مقامات بهداشتی دولت. حداقل در برخی از موارد مرتبط با اعتیاد به الکل, مقامات گفت. هر چند ضد عفونی کننده دست نباید مصرف برخی از مردم کشیده شده است به آن الکل بالا.

FDA همچنین توصیه آمریکایی ها باید با احتیاط از محصولات که ادعا می شود "FDA تایید شده" را به عنوان هیچ کدام وجود دارد و یا می گویند که آنها برای حفاظت از "تا 24 ساعت."

آژانس را تشویق می کند بهداشت حرفه ای و مصرف کنندگان به گزارش نامطلوب بر کیفیت محصول یا مسائل را با دست عفونی در وب سایت خود را.

بهداشت حرفه ای را به نام مکرر دست شویی به عنوان یک کلید دفاع در برابر covid-19. اگر صابون و آب به راحتی در دسترس هستند, مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند افراد با استفاده از یک مبتنی بر الکل ضد عفونی کننده دست با حداقل 60 درصد اتانول است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن