تمام در و: یک کنسرت برای COVID-19 امداد است موکول به صورت 24 ژوئن - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

تمام در و یک ایالت کنسرت به نفع سازمان یافته در پاسخ به COVID-19 منتشر شد بیانیه زیر را در این بعد از ظهر: "ب

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

تمام در و یک ایالت کنسرت به نفع سازمان یافته در پاسخ به COVID-19 منتشر شد بیانیه زیر را در این بعد از ظهر:

"با اتفاقاتی که صورت گرفته است بیش از گذشته چند روز ساخته شده بر روی نسل از تروما و خشونت سازمان از تمام در و تصمیم گرفته اند به reschedule تمام در و: یک کنسرت برای COVID-19 امداد رسانی به چهار شنبه, ژوئن 24.

"ما می دانیم درد و بی عدالتی های سیاه و آفریقایی جامعه با آن مواجه است یک بار دیگر و نیاز به احترام در جریان راهپیمایی ها و تظاهرات و سازماندهی.

"ما همچنین می خواهم به فضا را برای جامعه ما به تمرکز بر روی آنچه اهمیت ترین در لحظه; تصدیق و پرداختن سیستمیک نژادپرستی و خشونت که dehumanizes سیاه مردم و خانواده ها و در نظر گرفتن مراحل ساخت به یک واقعیت جدید است.

"ما می دانیم که برای بسیاری از افراد در جامعه ما و کشور, این غم و اندوه و تروما چیز جدیدی نیست و اثرات ترکیبات."

همه در WA: یک کنسرت برای COVID-19 امداد در اصل برنامه ریزی شده برای روز شنبه خواهد بود livestreamed در ژوئن 24 در 7 p. m. در آمازون موسیقی کانال Twitch (twitch.tv/amazonmusic) و از طریق allinwA.org و خواهد شد به صورت محلی بر روی KREM (CBS) و KSKN (CW).

صف از هنرمندان و مجریان شامل Chewelah آلن سنگ و سیاتل شهر مورد علاقه Dave Matthews, Pearl Jam, Macklemore Brandi Carlile راسل ویلسون و Ciara پیت کارول Death Cab for Cutie بن Gibbard آقا مخلوط-A-Lot, Joel McHale, سیاه تن و مری لمبرت.

پس از livestream کنسرت در دسترس خواهد بود برای جریان روز نخست تصویری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن