جان کارلوس ایالات متحده ورزشکاران تماس در کمیته بین المللی المپیک به پایان المپیک در اعتراض به حکومت

دنور—جان کارلوس می خواهد برای لغو قانون ممنوعیت تظاهرات در المپیک است.مشهور المپیک از معترضان نوشته شده است یک

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

دنور—جان کارلوس می خواهد برای لغو قانون ممنوعیت تظاهرات در المپیک است.

مشهور المپیک از معترضان نوشته شده است یک نامه با یک گروه با نفوذ آمریکایی ورزشکاران دعوت کمیته بین المللی المپیک برای قرار دادن در محل یک سیاست جدید انجام می شود با همکاری ورزشکاران از سراسر جهان است.

کارلوس و Tommie Smith مطرح مشت خود را بر روی مدال ایستادن در سال 1968 مکزیکو سیتی بازی های المپیک در اعتراض به نابرابری نژادی در ایالات متحده است. آنها به خانه فرستاده شدند برای نقض قوانین است که بان کی مون چنین تظاهرات. این قوانین در محل باقی می ماند امروز هر چند در پی تظاهرات جهانی علیه نژادی و بی عدالتی کمیته بین المللی المپیک اخیرا ابراز تمایل به تجدید نظر در آنها.

"کارلوس و اسمیت در معرض خطر همه چیز را به ایستادگی برای حقوق بشر و آنچه آنها باور دارند و آنها همچنان برای الهام بخشیدن به نسل بعد از نسل به انجام همان" نامه است. "وقت آن است که برای المپیک و پارالمپیک جنبش به افتخار شجاعت خود را به جای محکوم کردن اقدامات خود را."

کارلوس پیوست رهبری ایالات متحده در المپیک و پارالمپیک کمیته ورزشکاران شورای مشورتی در ارسال نامه سرگشاده به بین المللی المپیک و پارالمپیک, کمیته در روز شنبه. این نامه گفت: AAC مورد بحث بود این موضوع را با کمیته بین المللی المپیک به ورزشکار کمیسیون.

این ماه با اعتراضات ناشی از قتل جورج فلوید گسترش در سراسر ایالات متحده, رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ گفت: گروه ورزشکار خواهد "کشف راه های مختلف" نظرات می تواند بیان شده در طول بازی — در حالی که هنوز هم "احترام به المپیک روح."

راب Koehler مدیر گروه حمایت جهانی ورزشکار گفت: "ورزش فکر می کند آنها می توانند تحت یک قانون جداگانه از قانون است. اما آنها نمی توانند. ورزشکاران در حال کار با هم به عنوان یک جمعی به این دلیل ورزش رهبران تبدیل شده اند بیش از حد از خود راضی."

همچنین در این هفته رئیس کارائیب انجمن ملی المپیک کمیته در حمایت از یک redrafting از قانون 50 استدلال که بارها ذکر شده IOC تصور که ورزش باید از سیاست واقع بینانه نیست.

"فکر می کنم از تلاش های قابل ستایش در مورد شمالی و کره جنوبی" برایان لوئیس نوشت. "فکر می کنم از هم ترازی با سازمان ملل متحد. ورزش را نمی, اما, انتخاب کنید را انتخاب کنید و فقط مسائل سیاسی و مبارزات آن ممکن است مانند."

این USOPC آمد تحت شرایط سخت ویژه در بخشی به دلیل آن قرار داده شده چکش پرتاب کننده گوئن بری در مشروط شدن در تابستان گذشته و پس از او مطرح مشت او در مدال ایستادن در تابه آمریکا بازی.

USOPC رهبران باید گفت که آنها در حال تلاش برای گسترش گفتگو در مورد نژادی و بی عدالتی و باز به فشار برای تغییرات در قانون 50 — کمیته بین المللی المپیک حکومت است که بارها تظاهرات در مدال ایستاده و دیگر در داخل خط سالن در بازی.

"ورزشکاران دیگر نمی خواهد سکوت" در این نامه گفت. "ما در حال حاضر در چهار راه. کمیته بین المللی المپیک و IPC نمی تواند ادامه مسیر از تنبیه و یا از بین بردن ورزشکاران که صحبت می کنند تا برای آنچه آنها باور دارند که در, به ویژه هنگامی که آن اعتقادات نمونه اهداف Olympism."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن