سرعت بالا چیس به پایان می رسد در بازداشت هشت فقره - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

یک شنبه توقف ترافیک را تشدید کرد به شکار کردن با سرعت بالا که به پایان رسید که یک K9 ردیابی و بیت یک مرد که مظ

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

یک شنبه توقف ترافیک را تشدید کرد به شکار کردن با سرعت بالا که به پایان رسید که یک K9 ردیابی و بیت یک مرد که مظنون به جرائم متعدد و که داشت پنهان شده در باغ.

ترافیک توقف در شرق Sprague خیابان شروع به باز کردن زمانی که اسناد دادگاه می گویند شین هاپکینز 39 حاضر به شناسایی خود را به معاون جسیکا Basken.

"من حق را به سفر و من نمی نیاز به یک گواهینامه" هاپکینز گفت: با توجه به Basken گزارش. "این است که یک موتور خودرو این است که من خصوصی انتقال و من نمی نیاز به یک گواهینامه رانندگی."

هاپکینز سپس نورد خود را پنجره ها و توپ رو دور پیشرو Basken در 85 مایل در ساعت در 35 مایل در هر ساعت از منطقه با توجه به اسناد دادگاه. او بافته شده در داخل و خارج از خط سمت چپ و منفجر طریق حداقل شش چراغ قرمز بدون از دست دادن سرعت به عنوان اتومبیل های منتقل شده از راه خود را برای جلوگیری از برخورد اسناد دادگاه می گویند.

پس از سقوط هاپکینز در حدود یک چهارم مایل Basken خال خال هاپکینز' نقره Pontiac Sunfire متوقف شد و در وسط ترافیک که در آن آن را به حال آمار محدود در تقاطع شمال سنبه جاده و شرق Valleyway خیابان. او در بر داشت درب سمت راننده چرخش باز و کلید هنوز هم در احتراق.

در این مرحله او به نام برای واحد های دیگر برای راه اندازی یک محیط.

حدود نیم ساعت پس از اولیه توقف ترافیک یک K9 آهنگ در بر داشت هاپکینز در tarp چادر در حیاط. سگ بیت هاپکینز' در اطراف خود را به سمت چپ ماشین آلات کشاورزی و Basken همراهی او را به Spokane Valley Hospital.

چهار ساعت پس از مبارزه باغبان در بر داشت یک هفت تیر با یک گلدان گل در حیاط. این Ruger هفت تیر لود شد با شماره سریال و خش کردن.

هاپکینز چهره هشت اتهامات از جمله بودند eluding پلیس در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم, تغییر, شناسایی علائم در یک اسلحه گرم و جنایی خاطی.

Basken قصد دارد به دنبال یک حکم جستجو برای Sunfire.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب