سام Thoresen, Gophers' 'دیگر' ستاره پارچ می پیوندد مکس مایر در جاده بزرگ-لیگ بیس بال

سام Thoresen مشغول به کار بود از هفته گذشته هنگامی که او بهترین جوانه مکس مایر کردم پیش نویس شماره 3 به طور کل

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

سام Thoresen مشغول به کار بود از هفته گذشته هنگامی که او بهترین جوانه مکس مایر کردم پیش نویس شماره 3 به طور کلی توسط Miami Marlins. آنها شد سریع دوستان در Gophers تیم بیس بال و در حالی که مایر ستاره تبادل چرخش Thoresen شد یک عضو کلیدی در حمایت از بازیگران.

"من فقط به حال بزرگترین لبخند بر روی صورت من هنگامی که او به پیش نویس," Thoresen گفت. "من خیلی خوشحال برای او."

به عنوان بعد از 24 ساعت عینک گرچه Thoresen به آرامی شروع به آمدن به مقابله با این واقعیت است که او ممکن است از شنیدن نام او نامیده می شود در پیش نویس است. با 2020 MLB پیش نویس کاهش به پنج دور به جای آن از حد معمول 40 با توجه به کروناویروس همه گیر Thoresen دانست و آن را بعید است که او می تواند در میان لیست 160 چشم انداز انتخاب شده است.

"این nerve-wracking" گفت: Toresen یک 6-پا-3, 210 پوند right-hander از میننتنکا. "من تا به حال یک زن و شوهر از تیم ها بودند که به من گفتن برای نگه داشتن گوشی من بر من و اگر سقوط یک راه خاص آنها ممکن است تماس بگیرید."

آنها هرگز.

به جای Thoresen تا به حال به صبر چند روز برای تلفن خود را به در نهایت روشن است که آن را بیش از آخر هفته. او صحبت را به چند تیم مختلف و در نهایت به یک توافق شفاهی با توله شیکاگو. او انتظار می رود که به امضای رسمی قرارداد در آینده نزدیک.

"این یک بد شانسی برای من نیست با شنیدن نام من به نام" Thoresen گفت. "اما من نمی تواند شادتر با نحوه این کار را در پایان."

او اعتراف کرد او تا به حال برخی از افکار بازگشت به U به جای رفتن pro. پس از همه سازمان ها تنها مجاز به ارائه رایگان undrafted عوامل حداکثر $20,000 در این سال سکه بر روی دلار نسبت به آنچه که بازیکنان باید برای امضا در گذشته بوده است. او همچنین به احتمال زیاد می توانست خود را مطرح و پیش نویس سهام اگر او را به مدرسه بازگشت.

"من فکر کردم در مورد آن برای مدت زمان طولانی" گفت: Thoresen که به پایان رسید یک کوتاه junior فصل در سال 2020 با 0-1 ضبط و 7.71 به دست آورده-اجرا به طور متوسط در پنج بازی و 9.2 نوبت. "این بهترین تصمیم برای زندگی حرفه ای من."

هر چند که آمار خط ممکن است تحت تاثیر قرار نمی, نگاه کمی عمیق تر و این جای تعجب نیست که سازمان مایل به گرفتن حال پرواز بر او.

او fastball نشسته در اواسط-90s و او را زده 118 مورد در سال 91 نوبت با Gophers. او همچنین ثابت می شود تقریبا مصون در برابر راست دست hitters در این سال به عنوان آنها موفق به شکاف یک ضربه در برابر او (0 16). بزرگترین مشکل همواره خود را کنترل کنید. او راه می رفت و 85 مورد در دانشگاهی حرفه ای.

"من می گویند من توانایی به دست بشکه و از دست خفاش ها همواره چیزی است که من بوده ام و در" Thoresen گفت. "در حال حاضر آن را در مورد به حداقل رساندن بزرگ نتواند و بیشتر سازگار در منطقه است."

او در حال حاضر به صحبت مربیان در توله سازمان که گذاشته یک طرح کشیده شده تا او برای رفع برخی از مسائل مربوط به کنترل. که رویکرد شخصی به توسعه خود را به معنای زیادی.

"این چیزی بود که واقعا شیفته من در مورد آنها" Thoresen گفت. "آنها واقعا فکر در مورد آنچه که من نیاز به بهبود و چگونه من می توانید در مورد انجام این کار."

این معلوم نیست چه بعد از چند ماه به نظر می رسد برای Thoresen یا هر چشم انداز. از شنبه بعد از ظهر MLB و MLBPA هنوز هم مجادله بر سر پول و تحریم به نظر می رسد مانند یک نتیجه ممکن در این نقطه است.

"ما واقعا نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد در حال حاضر" Thoresen گفت. "فقط صحبت کردن به توله اگر آنها واقعا به من نشان داد چگونه سازگار رفتن آنها می شود با هر نوع نتیجه. نه بیش از حد در مورد آن نگران. من احساس می کنم واقعا در دست خوب است."

در ضمن Thoresen رفتن به ادامه کار در حالی که نگه داشتن چشم خود را در بهترین جوانه مایر برای دیدن جایی که او به پایان می رسد. شاید برخی بعد پایین جاده آنها حتی ممکن است تبادل در برابر هر یک از دیگر در لیگ های بزرگ.

"شما نگاه کنید در هر تیم در لیگ های عمده ای وجود دارد و هزاران نفر از مسیرهای مختلف برای رسیدن به بالاترین سطح" Thoresen گفت. ""شما نمی رویایی در مورد پیش نویس. شما در مورد رویای بازی در لیگ های بزرگ. که همیشه هدف من. این فقط گام بعدی در این فرآیند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن