از پزشکان: وازکتومی آسان روش سرپایی - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , و الیزابت Ko. M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: پس از سه برنامه ریزی شده کودکان

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , و الیزابت Ko. M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: پس از سه برنامه ریزی شده کودکان و غیر منتظره (اما بسیار دوست داشتنی) ورود به جهنم همسر من, و من فکر می کنم وازکتومی یک ایده خوب است. چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ چگونه دائمی است وازکتومی?

خواننده عزیز: وازکتومی ایمن و موثر نوع از کنترل تولد است که با این نسخهها کار با اخلال در مسیر که حامل اسپرم مرد. این که انجام شده است از طریق یک روش ساده عمل جراحی است که در آن vas deferens که دو لوله هایی که اسپرم را از بیضه به مجرای ادرار قطع و یا مسدود شده است. این روش که معمولا توسط یک اورولوژیست است نزدیک به 100% موثر فقط با یک یا دو حاملگی در هر 1000 روش. عمل جراحی می تواند معکوس شود اما میزان موفقیت آینده حاملگی متفاوت است.

وازکتومی انجام می شود در صورت سرپایی یا در اورولوژیست یا مرکز جراحی. این احتمال وجود دارد که پزشک از شما خواهد خواست برای جلوگیری از نازک شدن خون داروها در هفته منجر به عمل جراحی است. این شامل غیر استروئیدی داروهای ضد التهابی (NSAIDs) مانند آسپیرین و ایبوپروفن و همچنین ممکن است شامل داروهای تجویزی مانند وارفارین و apixaban. این انجام شده است به منظور محدود کردن خونریزی حین عمل. این مهم است به یاد داشته باشید که شما هرگز نباید متوقف نسخه رقیق کننده های خون بدون مشورت با دکتر خود.

این روش به خودی خود انجام می شود و تحت بی حسی موضعی به طوری که بیمار بیدار است. در روش سنتی جراح با استفاده از یک چاقوی کوچک جراحی به یک یا دو برش در بیضه به منظور رسیدن به vas deferens. یک بخش از هر رابطه است بریده و به پایان می رسد باز مهر و موم شده بسته یا میکرودرم ابریشن یا با بخیه. برش در بیضه نیز بسته شد.

یک نوع جدیدتر از وازکتومی شناخته شده به عنوان "no-scalpel" روش با استفاده از یک سوراخ کوچک برای دسترسی به vas deferens. مطالعات نشان می دهد که no-scalpel روش نتایج در درد کمتر و کمتر پست-عوارض جراحی شامل عفونت و لخته شدن خون. عوارض اضافی می تواند شامل درد و تورم و کبودی و خون در مایع منی است. تاخیر عوارض می تواند شامل پست-وازکتومی سندرم درد یا PVPS. این است که طولانی مدت پس از جراحی احساس ناراحتی و یا درد و رخ می دهد در 1 ٪ تا 2 ٪ از موارد.

پس از عمل جراحی شما خواسته می شود برای پوشیدن حمایت پوشاک از جمله به عنوان یک سوار کار ماهر, بند یا تنگ, لباس زیر, برای یک یا دو روز. یخ بسته استفاده می شود برای کاهش تورم و پزشک به شما توصیه خواهد کرد در هر درد meds شما ممکن است نیاز. این مهم است برای استراحت برای یک یا دو روز پس از عمل جراحی و پس از آن برای محدود کردن فعالیت هایی مانند ورزش و یا بلند کردن اجسام سنگین برای حداقل یک هفته فراتر از آن. اگر در هر زمان شما تجربه علائم عفونت تماس با دکتر خود را بلافاصله. این خدمات عبارتند از تب و قرمزی و تورم یا ترشح در محل جراحی است که به بهبود نیست.

اسپرم همچنان در حال حاضر پس از وازکتومی. که به معنی آن مهم است که به نگه داشتن با استفاده از کنترل تولد تا پیگیری آنالیز انجام شده شش تا 12 هفته پس از عمل به شما می دهد همه روشن است. و به یاد داشته باشید اگر چه وازکتومی جلوگیری از بارداری, آن را نمی کند, محافظت در برابر بیماری های مقاربتی است. هر کسی که در خارج از یک رابطه تک همسری باید همچنان به محافظت از خود با کاندوم.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب