فاکس نیوز: سیاه مرگ و میر در بازار سهام گرافیک بود حساس

لس آنجلس (AP) — فاکس نیوز عذرخواهی شنبه برای نحوه نمایش یک نمودار مرتبط بازار سهام با عملکرد پس از مرگ جورج فل

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

لس آنجلس (AP) — فاکس نیوز عذرخواهی شنبه برای نحوه نمایش یک نمودار مرتبط بازار سهام با عملکرد پس از مرگ جورج فلوید, مارتین لوتر کینگ جونیور و مایکل براون.

گرافیک که پخش جمعه به نشان دادن عکس العمل بازار به تاریخی دوره ناآرامی های مدنی "باید هرگز پخش در تلویزیون بدون کامل بافت. ما عذر خواهی برای کوردلی تصویر و این موضوع را به طور جدی" کابل کانال در بیانیه ای گفت.

نمودار گنجانده شده در "گزارش ویژه با Bret Baier" مصور سود ساخته شده توسط S&P 500 شاخص پس از کینگ ترور در سال 1968; فرگوسن میسوری تیراندازی پلیس از 18 سال مایکل براون در سال 2014 و مارس 25 مرگ فلوید در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. آن را نیز اندازه گیری مالی معیار برابر 1991 تبرئه لس آنجلس افسران پلیس در ضرب و شتم رادنی کینگ.

نشان داده شد به عنوان بخشی از یک بخش با فاکس نیوز و فاکس کسب و کار خبرنگار سوزان لی, تمرکز بر بازار تجمع که به دنبال به طور غیر منتظره ای کاهش تعداد مدعیان بیکاری.

کسب و کار دیگر نشریات و کانال های تلویزیون در روزهای اخیر نسبت به بازار عملکرد به زمان و تاریخی تحولات اجتماعی اما با پس زمینه قابل توجه و توضیح.

تشکر. بابی راش D-ایلینوی توییتی که گرافیک آن را روشن می سازد که فاکس نیوز "نمی مراقبت در مورد سیاه و سفید زندگی می کند" در حالی که مایکل استیل سابق جمهوری خواه کمیته ملی صندلی و یک MSNBC تحلیلگر سیاسی, ارسال شده "این است که چگونه آنها سوگواری از دست دادن مردان سیاه پوست در #FoxNews – چقدر بازار سهام بالا می رود."

Baier ترجمه فاکس عذرخواهی بدون نظر بیشتر.

بعد از آن روز شنبه در فاکس "در امریکا اخبار HQ" برنامه تلویزیونی لنگر و خبرنگار ارشد Eric Shawn گفت: گرافیک باید استفاده نشده است.

"تاریخ و زمان آخرین شب, Fox News Channel پخش infographic تلاش برای نشان می دهد بازار سهام در مناسبت زمین به دست آورد و در میان آشوب جنگ داخلی و حتی تراژدی" شاون گفت. "در تلاش برای ایجاد آن نقطه برنامه 'گزارش ویژه' موفق به توضیح زمینه زمان ما زندگی می کنند و نباید مورد استفاده قرار گیرد که گرافیک."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب