جان کاس: می تواند رئیس جمهور جو بایدن عقب نگه سمت چپ ؟ شماره

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن بزرگ قدرت سیاسی خود را مورد مطالعه سر.او می آید و مثل یک سالمند دایی در تل

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن بزرگ قدرت سیاسی خود را مورد مطالعه سر.

او می آید و مثل یک سالمند دایی در تلویزیون طنزهای — تمام دندان های سفید و نرم ژاکت — genially افزایش از چرم تاشو برای پایان دادن به این همه malarkey, یک بار و برای همه است.

رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن? او loudmouthed اجنبی که انتخاب شد برای ضربه زدن به واشنگتن, سیاسی در بخش خصوصی ، و او را نگه خواهم تویت خود را دیوانه اغلب حساس و آتش زا توییتهایی و لگد زدن تا پای خود را خاموش می افتد. و استقرار است و لگد زدن به او را به عقب سخت تر است.

"هنگامی که مردم به شما نشان می دهد که آنها باور آنها اولین بار گفت:" مایا آنجلو.

بایدن می خواهد به ما نشان دهد که او کاپیتان خوب ضد مغلوب ساختن پیشی جستن, پیر مرد که عاشق بستنی و می گوید داستان های خود را در مورد نجات غریق heroics و کسانی که مو های خود را که به نوبه خود لب در خورشید است. او به نظر نمی رسد تهدید هنگام رسیدن به تمام کسانی که در حومه زنان رای دهندگان با نفرت خود را-به-هیچ-خانه-در اینجا نشانه هایی که آنها امید را دفع انصراف از فرهنگ می آید برای شوهران خود و فرزندان.

بایدن آنها را ارائه می دهد صلح و حتی به عنوان او باب به چپ مانند یک چوب پنبه شناور بر دریا (اسکندریه Ocasio) کورتز. در عین حال این است که مبارزات انتخاباتی خود را وعده ضمنی به آمریکا:

فقط انتخاب بایدن رئیس جمهور و دموکرات ها اجازه می دهد برای کنترل خانه و قانون سنا و همه ما را به بازگشت به حالت عادی هر چه که بود به قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن زمان. معامله است که اگر بایدن انتخاب شده است شاید بی اوباش را خرد شدن و نمی خواهد پاره کردن تاریخ آمریکا defacing Lincoln, سرنگونی, Jefferson, گرانت و اطناب. روشن, من را پشتیبانی نمی کند مؤتلفه مجسمه در مکان های افتخار. تعلق آنها در موزه ها. اما لغو جورج واشنگتن ؟

این بایدن وعده داده است که در صورت انتخاب هیستریک جیغ بیش از سه سال گذشته به پایان خواهد رسید. این انصراف از فرهنگ نمی آیند برای بچه های خود و یا برای شما. این خرابکاری از کلیساها را متوقف خواهد کرد. امریکا را به دوستان با چین دوباره. خشونت در شهرهای ما فروکش خواهد کرد. آنها حتی ممکن است هم Mount Rushmore اگر ما خوب است.

و مهم نیست که چگونه شما قصد دارید در رای گیری از خود بپرسید عادلانه سوال: اگر رئيس جمهور منتخب خواهد بایدن قادر به نگه کردن متحدان خود را از سمت چپ به عنوان آنها به دنبال قدرت بیشتر ؟

هیچ.

او نمی تواند. حتی اگر او بودند تا مایل, که او را, این مرد فقط به اندازه کافی قوی نیست. او محو به سرعت. امریکا می بیند او نازک و نازک تر شدن همین دلیل است که او گرداننده امن نگه داشتن او در زیرزمین چرا که بایدن این است که فقط کمی بیش از حد کره گسترش بیش از حد نان.

اما بایدن دموکرات ها و رسانه های خود را به handmaidens نمی خواهم به بحث در مورد هر یک از این. آنها می خواهند انتخابات به یک رفراندوم در مغلوب ساختن پیشی جستن و coronavirus. و این که هوشمند است سیاست است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است بد و سنن و پیام خود را بر روی ویروس ابلهانه مباهات اوایل که این امر می تواند به راحتی انجام می شود. آن نبود. او به نظر می رسید از دست داده و عصبانی پارانوئید و در نهایت قرار دادن بر روی یک ماسک روز دیگر. اگر یک دموکرات شد, جمهور, جمهوری خواهان خواهد بود چکش این و آن می دانند. دموکرات ها باید نیویورک تایمز و واشنگتن پست. و بنابراین آنها را با چکش سخت و بی وقفه.

اما این فریم. که بایدن کمپین ارائه به امریکا است.

پیشنهاد این است که اگر ما انتخاب بایدن ما نمی خواهد خسته نمی طاقت فرسا پس از رای دهندگان است چه سیاست شده است در مورد این سه سال به علاوه. رسانه ها و بیدار جهان را متوقف خواهد کرد ، ما را در رسیدن به نوعی از حالت عادی. اگر بایدن انتخاب شده است, ما به احتمال زیاد دیدن اخبار در مورد کوروناویروس متفاوت, مثبت, نور, به ما گفتن که جو در تلاش است که جو در حال انجام آنچه که او می تواند و ما نباید خودخواه و جو کمک.

این است که انتخابات ماه نوامبر در مورد تهمت و بایدن و یا آن را چیزی بزرگتر در حال حاضر ؟

هر انسان نشانه ای از مسائل بزرگتر. مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد به دلیل استقرار جمهوری خواه که تحت فشار قرار دادند و جنگ بی پایان و خشک طبقه متوسط از مشاغل حمل, خارج از کشور, سقوط خود را فاسد وزن است. دموکراتیک استقرار سقوط از فشار سخت در سمت چپ و در حال حاضر در سمت چپ است که مسئول است و ارائه می دهد جو شور و شوق و انرژی او فاقد آن است.

بایدن امید سوار بر این به کاخ سفید است. و سمت چپ با استفاده از Ocasio-کورتز و باند خود را از چهار به عنوان symbiotes طرح در بازسازی امریکا در راه است که باراک اوباما تنها از خواب انجام می دهند.

آنها در حال حاضر به ما نشان داد که آنها می خواهند برای از بین بردن سرمایه داری. آنها نشان دادند که ما آنها را "reimagine" (یعنی پال خواستار قطع بودجه دولت) پلیس در خشونت شهرستانها اجرا شده توسط دموکراتیک شهرداران. ثروتمند شهری دموکراتیک نخبگان لازم نیست که نگران باشید. آنها فقط می خواهید استخدام محافظان امنیتی خصوصی مانند آنها خصوصی استخدام معلم در مدارس خصوصی برای بچه های خود را.

اگر بایدن انتخاب چپ متوقف نخواهد شد با استفاده از انصراف از فرهنگ به سکوت مخالفان به دلیل آن کار می کند. تنوع از نظر آنها را تهدید می کند. تاریخ به ما می گوید چپ است همه چیز در مورد کنترل و استفاده از دولت زور وادار به انطباق. شرکت رهبران وحشت زده بودن لغو شد. دانشگاه ها ادامه خواهد داد به غار. تخریب تاریخ آمریکا را ادامه خواهد داد و پس از به افراطیون این مجسمه بت هستند و آنها را سرنگون است استعاره برای شکل دهی مجدد تاریخ است.

"مردم را به انجام آنچه آنها" شانه ای بالا انداخت مجلس نانسی پلوسی کالیفرنیا از حزب دموکرات که در مورد اراذل و اوباش و مجسمه.

و جو بایدن را به انجام آنچه او می کند و برخی رئیس جمهور با دکمه سمت چپ تماس با عکس.

هنگامی که مردم به شما نشان می دهد که آنها باور آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب