Hitter وظیفه را پارک ؟ نگران مشت زن گالو می گوید تگزاس رنجرز در ورزشگاه نقش بزرگ به عنوان جهنم'

آرلینگتون تگزاس رنجرز تگزاس بازیکنان کار کردن در جهان زندگی زمینه آغاز شده گرفتن تمرین پنبه حلاجی شده در این ز

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

آرلینگتون تگزاس رنجرز تگزاس بازیکنان کار کردن در جهان زندگی زمینه آغاز شده گرفتن تمرین پنبه حلاجی شده در این زمینه و زود بازده ممکن است به عنوان یک شگفتی آمده.

به خصوص در نظر گرفته شده که گفت: از آن روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی با محلی ضرب و شتم نویسندگان.

"این بازی بزرگ به عنوان جهنم" حق fielder جوی گالو گفت.

گالو البته یکی از بازی قدرتمند ترین hitters. خود را در خانه اجرا می شود به طور معمول سفر بیشتر از 430 ، هیچ کس در خانه-اجرا ایوان در جهان زندگی پارک امن بود زمانی که او ضربه زد از جمله پاپ کورن فروشندگان.

بنابراین زمانی که گالو می گوید یک ورزشگاه در حال پخش است بزرگ حتی در پنبه حلاجی تمرین در طول coronavirus همه گیر مردم نیاز به گوش دادن.

"این قطعا برای رفتن به یک پارچ پارک" گالو گفت. "ما در حال تلاش برای به دست آوردن آن نرده ها نقل مکان کرد و در کمی. آن را کمی عمیق من قصد ندارم به دروغ. آن را کمی عمیق به مرکز. ما hitters در حال گرفتن یک کمی عصبی در مورد آن است."

گالو گفت که سقف بسته شده برای در زمینه هدف قرار دادن و او شگفتی اگر شرایط را به نفع hitters اگر سقف باز است. او نظرات متفاوت در خارج از فصل که بازیکن ضربه در یک رویداد رسانه ای و گفت: توپ پریدن بود.

جهان زندگی پارک بدنام hitter وظیفه را در بخشی به دلیل جریان جت است که به کمک حمل توپ به سمت راست میشه. صفحه اصلی در جهان زندگی زمینه چهره های مختلف جهت جنوب باد که کمک به ایجاد جت-جریان اثر ممکن است به عنوان یک عامل است.

جهان زندگی زمینه است که سه پا کوتاه تر پایین سمت چپ خط زمینه در جهان زندگی اما جهان زندگی زمینه خود دیوار است که تنها هشت پا بالا به عنوان مخالف به 14 برای خارج از شهر رتبه بندی در جهان زندگی پارک.

سمت چپ-زمینه برق کوچه 18 پا نزدیک تر به صفحه اصلی در جهان زندگی درست اما مرکز زمینه اقدامات 410 پا در عمیق ترین نقطه به عنوان مخالف به 407 در جهان زندگی پارک. و کوچه در سمت راست-مرکز هفت پا نزدیک تر است اما حق-میدان گوشه یکی پا عمیق تر.

مهم نیست.

گالو گفت که او جنرال منیجر جان دانیلز نرده ها نیاز به نقل مکان کرد. آن را سخت به بگویید که آیا Gallo شوخی بود یا جدی. "ما آن را گفته و امیدوارم شما هم از نوشتن در مورد آن و ما آنها را نقل مکان کرد. خواهیم دید" او گفت:.

گالو همچنین حق fielder و به او پیشنهاد بررسی بیحوصلگی حرف زدن برای شاو چمن های ورزشی سطح بازی. آن را به عنوان اسفنجی به عنوان چمن مصنوعی این شرکت طراحی شده برای تعقیب زمینه خانه آریزونا دایاموند که در آن رنجرز در آخرین بازی فصل.

او گفت: بازیکنان احساس درد در پشت و پاها پس از تنها دو بازی از سری بازی های. تا کنون او تا به حال هر گونه مسائل پس از در حال اجرا در جهان زندگی میشه.

"همه سخت شد در راه های مختلف و زمانی که ما شروع به گرفتن عصبی" گالو گفت. "من نمی دانم آنچه را که آنها متفاوت با ما چمن. این سخت تر است که خوب است. آن را احساس نمی کند همان است. ما احساس می کند به طور قابل توجهی بهتر است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

گالو گفت که این گروه کار کردن به صورت محلی باقی مانده است با تمرکز بر آماده شدن برای یک فصل و وجود اعتماد به نفس است که بازی برگزار خواهد شد. آخرین گزارش برنامه های تماس برای تیم در خانه خود ballparks. اگر تیم می تواند یاد بگیرند که چه Gallo گزارش روز دوشنبه.

"این قطعا بازی بزرگتر از ما ballpark را تا کنون" گالو گفت. "من عصبی. من یک صفحه اصلی hitter وظیفه اجرای. این چیزی است که من با تکیه بر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب