Cut-outs را به MLB چند چهره در میان جمعیت

Gabby Adamo عاشق Chicago White Sox خیلی آن را تحت تاثیر قرار چگونه او لباس پوشیدن و حتی او چگونه مصرف نوشیدنی

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

Gabby Adamo عاشق Chicago White Sox خیلی آن را تحت تاثیر قرار چگونه او لباس پوشیدن و حتی او چگونه مصرف نوشیدنی های مورد علاقه خود را.

"او نمی نفرت طرفداران توله اما او نفرت چیزی برای انجام با قرمز و آبی" گفت: پدر وینس Adamo از فرانکفورت بیمار. "او نمی خواهد به پوشیدن چیزی برای انجام با رنگ قرمز و آبی در مورد مردم فکر می کردند او یک توله فن. از سن جوان او هرگز عینک های قرمز و آبی با هم. او هرگز برگزار چیزی قرمز و آبی. او نمی خواهد حتی نوشیدنی قرمز-و-آبی نی."

Gabby Adamo ریشه برای White Sox حتی در طول سه سال نبرد با سرطان است. اما او هرگز به حضور در یکی از روز افتتاحیه خود بازی.

هشت ماه پس از درگذشت او در سن 22, پدر و مادر او در حال انجام آنچه آنها می توانند برای اصلاح آن است. با هیچ تماشاگران مجاز در استادیوم به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, the White Sox در میان تیم های لیگ بیس بال دادن به طرفداران این فرصت برای پر کردن صندلی با عکس های خود را در cut-outs.

بنابراین زمانی که در شیکاگو باز جولای 24 برابر دوقلوها مینه سوتا یک برش شامل یک لبخند Gabby پوشیدن جوراب سفید نیوجرسی و کلاه را در می ایستد. "ما همیشه می خواهم به صحبت در مورد رفتن به باز کردن روز" پدر گفت. "او فقط همیشه صحبت در مورد او می خواهم به یک بازی است."

چینی حرفه ای بیس بال لیگ نیز قرار داده cut-outs در غرفه هنگامی که آن را شروع به بازی بازی بدون طرفداران در ماه آوریل است. اما به عنوان مثال MLB تیم ذکر شده به عنوان آنها ارائه این تبلیغ این است که یک فوتبال باشگاه قرار داده است که در حدود 13,000 فن cut-outs در غرفه زمانی که در بوندسلیگا بازی از سر گرفته است.

"ایده طنین انداز با ما" گفت: ریک شلسینگر ، Milwaukee Brewers' رئیس جمهور از عملیات کسب و کار.

تخمیر فروخته 500 مقوا برش outs در 90 دقیقه. آنها بی درنگ با قرار دادن یکی دیگر از 500 فروش. در حال حاضر آنها نیز برنامه ریزی "حیوانات خانگی در پارک" بخش برای برش outs شامل عکس از طرفداران سگ یا گربه است.

Cut-outs در Miller Park قرار داده خواهد شد در ردیف عقب را از روی سطح پشت صفحه اصلی که در آن وجود دارد همچنین یک مجسمه از باب Uecker.

این فرصت را ترغیب خواهد پیپر پنجم-معلم کلاس از مکوان ویسکانسین که به تماشای یک 2018 NL قهرمانی سری بازی از آن بخش با همسر خود. او به امید دیدن خود را در تلویزیون.

"من برنامه ریزی در ساخت آن را یک بازی است که می تواند مجازی 'لوله' — و امیدوارم برخی از دوستان و خانواده خود را به انجام این کار و همچنین" پیپر گفت.

تیم های دیگر مانند غول سان فرانسیسکو می خواهید مجازی طرفداران به اقدام نزدیک تر است. غول را قرار داده تا عکس از طرفداران در کنار cut-outs از منطقه خلیج مشاهیر مانند تونی بنت و جو مونتانا.

"من فکر می کنم این نوع از سرگرم کننده" غول مدیر گیب Kapler گفت.

برخی از تیم ها را جمع آوری پول برای امور خیریه در این فرآیند است.

اوکلند دو و میدانی و ارائه طیف گسترده ای از قیمت ها اما طرفداران که پرداخت 149 دلار خواهد شد که cut-outs از اشکال جسمانی خودت منع کن قرار داده شده بر روی اولین پایه سمت RingCentral سالن بزرگ و یک امضا عکس از outfielder Stephen Piscotty. درآمد حاصل از سود Piscotty بنیاد خانواده است که به دنبال یک درمان ALS, بیماری که به کشته شدن Piscotty مادر.

اگر ناپاک توپ اتفاق می افتد به آمار یک برش از مالک دریافت یک توپ بیس بال امضا شده توسط Piscotty.

"من در حال حاضر یک دسته از متون گفت:" آه من می خواهم یکی!'" گفت: Piscotty که نشان دهنده ارتقاء پدرش ایده. "بدیهی است که ما دوست دارم برای فروش که بخش کردن. است که می تواند واقعا سرد است."

MLB پارک به طور کلی نمی خواهد که به عنوان بسیاری از cut-outs در غرفه ای است که به عنوان, آلمانی, باشگاه فوتبال. چگونه اغلب cut-outs ظاهر خواهد شد بستگی دارد در این تیم است.

غول و متس نیویورک در حال ارائه cut-outs تمام فصل خود را-دارندگان بلیط بدون هیچ هزینه اضافی و انتظار می رود برای استفاده از آنها در همه بازی های خانگی است. غول نیز فروش cut-outs برای $99 برای هواداران بدون بلیط فصل. داجرز در حال شارژ 149 دلار به $299 بسته به جایی که cut-outs خواهد بود نشسته با تمام پول رفتن به لس آنجلس داجرز پایه و اساس است.

به جای رفتن با فرد cut-outs دوقلوها به دنبال ارسالی به صورت یک موزاییک شامل عکس از بیش از 3 ، 000 طرفداران در سمت چپ میدان می ایستد در هدف زمینه است.

جوراب سفید تنها برنامه ریزی برای استفاده از cut-outs برای خانه اول سری هر چند آنها با توجه به ارتقاء برای بازی های دیگر نیز هست. آنها فروخته شده خود سهم 1500 cut-outs که برای باز کردن سری با 49 دلار فروش با بهره گیری White Sox سازمان های خیریه.

"این احساسی خرید برای برخی از مردمی گفت:" کریستین o'reilly, the White Sox معاون رئیس جمهور از روابط اجتماعی و مدیر اجرایی White Sox سازمان های خیریه. "این یک بازی سرگرم کننده خرید برای برخی از مردمی است."

مایکل و مگان Izzo از اوس ویگو بیمار., می خواستم خود را به دو دختر ساله, آریا, به, او اولین White Sox بازی این سال است. زمانی که این بیماری همه گیر خراب است که طرح Izzos ساخته شده مطمئن شوید که دختر خود را در یک برش است که در نهایت می تواند تبدیل به یک خانواده یادگاری.

آنها انتخاب شده از یک تصویر با آریا برگزاری یک نشانه تحمل این پیام: "آریا اولین ساکس, بازی, خوبی, مرتب کردن بر اساس."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب