'ناامیدی علم" کاهش می یابد و به شکار برای coronavirus مواد مخدر

از جان گذشته برای حل معمای مرگبار از COVID-19 جهان تقاضاهای مصرانه برای سریع پاسخ ها و راه حل های از پژوهش سیس

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

از جان گذشته برای حل معمای مرگبار از COVID-19 جهان تقاضاهای مصرانه برای سریع پاسخ ها و راه حل های از پژوهش سیستم ساخته شده است و نه برای عجله.

مضحک و شاید غم انگیز نتیجه: علمی, کلید های میانبر آهسته درک از بیماری و تاخیر توانایی برای پیدا کردن که مواد مخدر کمک به صدمه دیده و یا هیچ اثر در همه.

به عنوان مرگ و میر ناشی از کوروناویروس خستگی ناپذیر نصب شده به صدها نفر از هزاران و ده ها هزار نفر از پزشکان و بیماران با عجله به استفاده از مواد مخدر قبل از آنها می تواند ثابت های بی خطر و موثر است. کشت کم کیفیت مطالعات تیره تصویر و حتی بیشتر.

"مردم تا به حال یک بیماری همه گیر در مقابل آنها و آماده شد صبر کنید," دکتر گفت: Derek آنگوس مراقبت ويژه ارشد در دانشگاه پیتسبورگ مرکز پزشکی. "ما ساخته شده سنتی تحقیقات بالینی نگاه خیلی آهسته و دست و پا گیر."

آن را تا اواسط ماه ژوئن — نزدیک به شش ماه در زمانی که اولین شواهد آمد که مواد مخدر می تواند به بهبود بقا. محققان در انگلستان موفق به ثبت نام یکی از هر شش بستری COVID-19 بيمار به یک مطالعه بزرگ که ارزان استروئید به نام دگزامتازون کمک می کند و که به طور گسترده ای استفاده می شود مالاریا مواد مخدر نیست. مطالعه تغییر تمرین شبانه حتی اگر نتایج به حال منتشر نشده است و یا بررسی توسط دانشمندان دیگر.

در ایالات متحده آمریکا یکی کوچکتر اما مطالعه دقیق یافت مختلف مواد مخدر می تواند به کوتاه شدن زمان بهبودی برای بیماران به طور جدی بیمار اما پرسش های بسیاری باقی می ماند در مورد بهترین استفاده از آن.

پزشکان هنوز هم دیوانه وار برای رسیدن به هر چیز دیگری که ممکن است به مبارزه با بسیاری از ویروس می توانید انجام دهید آسیب آزمایش دارو برای سکته مغزی, سوزش معده, لخته شدن خون, نقرس, افسردگی, التهاب, بیماری ایدز, هپاتیت, سرطان, آرتروز و حتی سلول های بنیادی و تابش.

"هر کس به نوعی بتواند برای هر چیزی که ممکن است کار می کنند. و این که چگونه شما توسعه صدا عمل پزشکی" دکتر گفت: Steven Nissen یک کلینیک کلیولند محقق و مکرر مشاور سازمان غذا و دارو. "ناامیدی است نه یک استراتژی. خوب آزمایش های بالینی نشان دهنده یک استراتژی جامد."

چند قطعی مطالعات انجام شده در ایالات متحده با برخی از تضعیف توسط افرادی که داروهای خود به خود و یا سهل انگاری از روش های دارویی حمایت از کار.

و سیاست بزرگ شده مشکل است. دهها هزار نفر از مردم سعی مالاریا پزشکی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خستگی ناپذیر ترویج آن گفت: "آنچه را که شما برای از دست دادن؟" در ضمن ملت بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci هشدار داد "من می خواهم برای اثبات چیزهایی اول است." برای سه ماه ضعیف مطالعات قطبی نظرات هیدروکسی کلروکین تا چند بیشتر آنهایی که قابل اعتماد پیدا کردم آن بی اثر است.

"مشکل با 'gunslinger پزشکی یا پزشکی است که تمرین که در آن وجود دارد و یک قوز ... است که آن را ناشی از جامعه به عنوان یک کل به اواخر در یادگیری چیزهای" گفت: دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه دکتر اوتیس براولی. "ما اصلا خوب شواهد از آنجا که ما نمی قدردانی و احترام به علم است."

او اشاره کرد که اگر مطالعات انجام شده است به درستی در ژانویه و فوریه دانشمندان شناخته شده اند که در ماه مارس اگر بسیاری از این مواد مخدر کار کرده است.

حتی محققان که ارزش علم در حال گرفتن کلید های میانبر و خم قوانین سعی کنید برای دریافت پاسخ بیشتر به سرعت در حال. و مجلات در حال عجله برای انتشار نتایج گاهی اوقات پرداخت قیمت خود را با عجله retractions.

تحقیقات هنوز در هرج و مرج — بیش از 2000 مطالعات در حال تست COVID-19 درمان از آزیترومایسین به روي. حجم ممکن است تعجب آور در این صورت یک بیماری همه گیر و یک رمان, ویروس, اما برخی از کارشناسان می گویند آن است که نگران کننده است که بسیاری از مطالعات duplicative و عدم دقت علمی به نتیجه در پاسخ روشن است.

"همه چیز در مورد این احساس بسیار عجیب و غریب گفت:" آنگوس که منجر نوآورانه مطالعه با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به انتخاب درمان. "این همه در حال انجام در COVID زمان. آن را مانند این عجیب و غریب ساعت های ما در حال اجرا است."

در اینجا نگاهی به برخی از نمونه عمده از "ناامیدی علم" در جریان است.

مالاریا مواد مخدر می رود ویروسی

به دانشمندان این یک دستور غذا برای فاجعه: در یک بحران پزشکی با هیچ درمان شناخته شده و دست پاچه مردم نفوذ شکل عمومی هل یک دارو با عوارض جانبی بالقوه جدی با استناد به مشتریان و سرعت بی اعتبار گزارش استفاده از آن در 20 بيمار.

مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغ هیدروکسی کلروکین در ده ها تن از ظاهر شروع در اواسط ماه مارس. غذا و داروی آمریکا خود را مجاز اضطراری استفاده کنید حتی اگر تا به حال مطالعات نشان داده نشده است آن را بی خطر و موثر برای coronavirus بیماران و دولت به دست آورد و ده ها میلیون دوز.

مغلوب ساختن پیشی جستن اول خواست مصرف آن با آزیترومایسین یک آنتی بیوتیک است که مانند هیدروکسی کلروکین می تواند باعث مشکلات ریتم قلب. پس از انتقاد او دو برابر کردن در دادن توصیه های پزشکی, اصرار "شما باید اضافه کردن روي در حال حاضر ... من می خواهم به پرتاب که در خارج وجود دارد." در مه, او گفت که او به مصرف مواد مخدر خود را برای جلوگیری از عفونت پس از یک دستیار آزمایش مثبت است.

بسیاری از مردم به دنبال مشاوره خود را.

دکتر رئیس Vohra مدیر پزشکی کالیفرنیا یک مرکز کنترل مسمومیت گفت: از 52 ساله COVID-19 بیمار که توسعه ضربان قلب نامنظم بعد از سه روز در هیدروکسی کلروکین – از مواد مخدر نه ویروس.

"به نظر می رسد مانند درمان خطرناک تر از عوارض این بیماری" Vohra گفت.

مطالعات پیشنهاد مواد مخدر نبود کمک, اما آنها ضعیف است. و با نفوذ ترین one منتشر شده در مجله لانست بود پس گرفت پس از نگرانی های عمده ای به وجود آمد در مورد داده ها.

ولع مصرف بهتر اطلاعات دانشگاه مینه سوتا دکتر که تبدیل شده بود به پایین برای بودجه فدرال صرف $5,000 از پول خود را برای خرید هیدروکسی کلروکین برای آزمون دقیق با استفاده از قرص های دارونما به عنوان یک مقایسه. در اوایل ماه ژوئن, دکتر دیوید Boulware نتایج نشان داد هیدروکسی کلروکین جلوگیری نمی کند COVID-19 در مردم از نزدیک در معرض کسی با آن است.

انگلستان مطالعه نشان داد که داروی بی اثر برای درمان, آیا به عنوان دیگر مطالعات انجام شده توسط ایالات متحده موسسه ملی بهداشت و سازمان بهداشت جهانی است.

Boulware را همکار Rahda Rajasingham با هدف به ثبت نام 3,000 سلامت کارگران در یک مطالعه برای دیدن اگر هیدروکسی کلروکین می تواند به جلوگیری از عفونت اما به تازگی تصمیم به توقف در 1,500.

هنگامی که شروع به مطالعه, "وجود دارد این باور است که هیدروکسی کلروکین بود و این تعجب به مواد مخدر" Rajasingham گفت. بیش از 1200 نفر امضا فقط در دو هفته اما این کاهش به شدت پس از برخی از گزارش های منفی.

"ملی گفتگو در مورد این مواد مخدر تغییر کرده است و از همه می خواهد این دارو ... به هیچ کس نمی خواهد هر چیزی برای انجام با آن" او گفت:. "این نوع تبدیل شده است سیاسی که در آن مردم که در حمایت از رئیس جمهور در حال pro-هیدروکسی کلروکین."

محققان فقط می خواهند بدانند که اگر آن کار می کند.

یادگیری به عنوان شما بروید

در پیتسبورگ آنگوس است که با هدف چیزی بین مغلوب ساختن پیشی جستن "فقط آن را امتحان کنید" و Fauci را "فراموش ایده آل مطالعه" رویکرد.

در یک بیماری همه گیر "وجود دارد به وسط جاده راه دیگر" آنگوس گفت. "ما لازم نیست از زمان. ما باید سعی کنید برای یادگیری در حالی که انجام است."

دانشگاه پیتسبورگ مرکز پزشکی 40 بیمارستان در پنسیلوانیا و نیویورک مریلند و اوهایو پیوست یک مطالعه جریان در انگلستان و استرالیا و نیوزیلند است که به طور تصادفی اختصاص بیماران به یکی از ده ها تن از درمان های ممکن و با استفاده از هوش مصنوعی برای انطباق با درمان بر اساس نتایج. اگر مواد مخدر به نظر می رسد مانند یک برنده کامپیوتر اختصاص بیشتر مردم به آن را دریافت. بازنده ها به سرعت رها شده است.

سیستم "می آموزد در پرواز, پس ما پزشکان همیشه شرط بندی روی اسب برنده شرط" آنگوس گفت.

تعداد کمی از بیماران با توجه مراقبت معمول به عنوان گروه مقايسه برای همه درمان های آزمایش شده به طوری که بیشتر شرکت کنندگان در باد گرفتن یک شات در تلاش چیزی.

علامت شانون, 61 ساله بازنشسته کارمند بانک از پیتسبورگ برای اولین بار بود برای پیوستن به.

"من می دانستم که وجود دارد هیچ درمان شناخته شده است. من می دانستم که آنها یادگیری به عنوان آنها رفت و همراه در بسیاری از موارد. من فقط با قرار دادن من در آنها اعتماد" او گفت:.

شانون که صرف 11 روز در یک تنفس دستگاه دریافت استروئید هیدروکورتیزون و بهبود.

دوریس کلی یک زن 57 ساله معلم مهد کودک در Ruffs دیل و جنوب شرق پیتسبورگ پیوست مطالعه در ماه آوریل است.

"این احساس مانند کسی که نشسته بود روی سینه من و من نمی توانستم هیچ هوایی" کلی گفت از COVID-19.

او تا به آسم و دیگر مشکلات سلامتی و خوشحالم که اجازه دهید کامپیوتر را انتخاب کنید در میان بسیاری از درمان ممکن است. آن را اختصاص به هیدروکسی کلروکین و او به خانه رفت و چند روز بعد.

آن را بیش از حد به زودی به می دانم که اگر هر دو بیمار دارو کمک کرده و یا اگر آنها را بهبود خود به خود.

جاده پر از دست انداز به REMDESIVIR

زمانی که کروناویروس جدید شناسایی شد, توجه به سرعت تبدیل به remdesivir تجربی پزشکی اداره از طریق IV که نشان داد وعده در برابر دیگر coronaviruses در گذشته با مهار توانایی خود را به کپی خود را از مواد ژنتیکی است.

پزشکان در چین راه اندازی دو مطالعات مقایسه remdesivir به طور معمول مراقبت از شدت و نسبتا بیمار بستری بیماران است. دارو ساز علوم جلعاد همچنین از آغاز مطالعات خود را, اما آنها ضعیف بودند — یکی تا به حال هیچ گروه مقايسه و در سایر بیماران و پزشکان می دانستند که گرفتن مواد مخدر که سازش هر گونه قضاوت در مورد این که آیا آن کار می کند.

NIH راه اندازی دقیق ترین تست مقایسه remdesivir به دارونما IV درمان است. در حالی که این مطالعات در جریان جلعاد نیز به دور از مواد مخدر در یک مورد به مورد و بر اساس به هزاران نفر از بیماران.

در آوریل محققان چینی به پایان رسید خود را در مطالعات اولیه گفت: آنها دیگر نمی تواند ثبت نام به اندازه کافی در بيماران مبتلا به وقوع زوال یافت وجود دارد. در یک پادکست با یک مجله ویرایشگر Fauci به دیگری ممکن است توضیح: بسیاری از بیماران در حال حاضر اعتقاد بر این remdesivir مشغول به کار بودند و نه مایل به عضویت در یک مطالعه که در آن آنها ممکن است در نهایت در گروه مقایسه شد. که ممکن است به ویژه اگر آنها می توانند این دارو به طور مستقیم از جلعاد.

در اواخر آوریل Fauci نشان داد نتایج اولیه از NIH دادگاه نشان remdesivir کوتاه زمان برای بازیابی 31% — 11 روز به طور متوسط در مقابل 15 روز برای کسانی که فقط داده های معمول مراقبت.

برخی با انتقاد از انتشار این نتایج به جای ادامه مطالعه کنید و ببینید اگر این دارو می تواند به بهبود بقا و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه استفاده از آن, اما مستقل نظارت بر توصیه شده بود که آن را دیگر اخلاقی به ادامه با گروه دارونما به عنوان به زودی به عنوان یک به نفع آشکار بود.

تا زمانی که مطالعه تنها دیگر دقیق آزمون از coronavirus درمان بود از چین است. به که کشور با عجله به ساخت بیمارستان برای مقابله با بحران پزشکی, پزشکان تصادفی COVID-19 بيمار به هر دو HIV داروهای ضد ویروسی و یا مراقبت های معمول و به سرعت نتایج منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند.

"این محققان قادر به انجام آن تحت شرایطی باور نکردنی," مجله, برترین ویرایشگر دکتر اریک روبین گفت: در یک پادکست. "این ناامید کننده بوده است که با سرعت از تحقیقات شده است و کاملا آهسته پس از آن زمان است."

چرا علم مسائل

نه به درستی تست مواد مخدر قبل از اجازه دادن به استفاده گسترده "زمان و زمان دوباره در سابقه پزشکی افراد صدمه دیده اند بیشتر از کمک" براولی گفت.

برای دهه لیدوکائین شد به طور معمول استفاده می شود برای جلوگیری از مشکلات ریتم قلب در افراد مشکوک به حملات قلبی را تا یک مطالعه در اواسط دهه 1980 نشان داد این دارو در واقع باعث مشکل آن را به معنای جلوگیری از, او گفت:.

آلتا چارو یک دانشگاه ویسکانسین وکیل و bioethicist به یاد می آورد که سر و صدا در 1990s برای دریافت بیمه به پوشش, پیوند مغز استخوان سرطان پستان تا یک جامد مطالعه نشان داد که "به سادگی ساخته شده و مردم بدبخت تر و مریض تر" بدون بهبود بقا.

نوشتن در مجله انجمن پزشکی آمریکا سابق FDA دانشمندان Drs. جسی گودمن و Luciana Borio با انتقاد از فشار به استفاده از هیدروکسی کلروکین در طول این همه گیر و ذکر شده مشابه فشار به استفاده از یک آنتی بادی دسته کوچک موسیقی جاز به نام ZMapp در طول 2014 شیوع ابولا که مشکلاتی روبرو قبل از آن دارو اثر می تواند تعیین خواهد شد. چهار سال طول کشید و یکی دیگر از شیوع به یاد بگیرند که ZMapp کمک کرد تا کمتر از دو شبیه درمان است.

در طول 2009-2010 شیوع آنفولانزای خوکی تجربی مواد مخدر peramivir شد به طور گسترده ای مورد استفاده رسمی و بدون مطالعه Drs. بنیامین رم و جری Avorn از بریگهام و بیمارستان زنان در بوستون که در New England Journal. این دارو بعد از آن به نتایج ناامید کننده در یک مطالعه دقیق و در نهایت تصویب شد صرفا برای کمتر جدی مورد آنفولانزا و نه به شدت بیمار بستری بیماران است.

بیماران بهترین خدمت هستند که ما را به چوب علم به جای "برش گوشه و توسل به جذاب و در عین حال مخاطره آمیز رفع سریع" آنها نوشت. این بیماری همه گیر خواهد شد و آیا به اندازه کافی آسیب و آسیب به سیستم برای تست و تصویب مواد مخدر "باید بخشی از میراث خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن