در مواجهه با انتقاد Walz می گوید وجود خواهد داشت 'عواقب' برای کسانی که سرنگون کلمبوس مجسمه

رژیم صهیونیستی. تیم Walz عهد "وجود خواهد داشت عواقب" برای کسانی که به پاره کردن یک مجسمه کریستف کلمب بود که بر

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz عهد "وجود خواهد داشت عواقب" برای کسانی که به پاره کردن یک مجسمه کریستف کلمب بود که بر این اساس از دولت و کنگره آمریکا در سنت پل نزدیک به 90 سال است.

"ما باید یک جامعه است که توابع به شیوه ای صلح آمیز," Walz گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری.

کسانی که مسئول تخریب 10-پای مجسمه برنزی پنج شنبه بعد از ظهر می تواند در صورت تخریب اموال عمومی و اتهامات دیگر.

اما Walz رد این تصور که تخریب مجسمه معادل آتش سوزی و غارت رخ داده است که در جریان تظاهرات در اعتراض به مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

Walz اشاره کرد که گروه های بومی آمریکا را تکرار تلاش ناموفق به مجسمه برداشته شود.

توسل به پاره شدن آن را ؟ "است که بسیار متفاوت از چیزی" دموکراتیک فرماندار گفت.

جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا پل Gazelka گفت: اجازه دادن به این مجسمه به پایین پاره شد و آخرین در یک سری از "شکست از رهبری" توسط Walz. او با انتقاد از فرماندار خود را برای پاسخ به کروناویروس همه گیر و همچنین این واکنش به ناآرامی های پس فلوید مرگ است.

"آنها می دانستند که وجود دارد یک تهدید به کریستف کلمب مجسمه و او نتوانست به اندازه کافی محافظت از آن" Gazelka در بیانیه ای گفت. "اوباش ذهنیت به انجام هر کاری که مردم می خواهند بدون عکس العمل رو به توقف است."

"فرماندار نمی حفاظت از سوم حوزه او نمی محافظت از کسب و کار در دریاچه و معاون فرماندار چشم پوشی تخریب در اموال عمومی" Gazelka به این نتیجه رسیدند.

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان روشن ساخته است او "نمی خواهد اشک ریخته" بیش مجسمه کلمبوس بودن حذف شده است. این بنای تاریخی به ناحق بالا یک مرد که "با از خود پذیرش فروخته 9 - و 10 ساله و دختران را به بردگی جنسی," او گفت:.

فلاناگان است که یک عضو از زمین باند Ojibwe گفت: آن را "دیر" است که آثار هنری و نمادگرایی است که زینت بخش هایی از دولت و کنگره تجدید نظر شود. او اذعان کرد که وجود یک فرایند برای انجام این کار, اما انتقاد آن را به عنوان به خوبی تعریف شده و قابل دسترس و یا مصلحت.

"از نظر مجسمه کریستف کلمب, من آرزو می کنم ما تا به حال روند بهتر بود که به دنبال" فلاناگان گفت. "من غم آن از بین رفته است. کلمبوس' میراث تنظیم در حرکت نسل از خشونت و تجاوز و نسل کشی علیه مردم بومی که در حال حاضر در اینجا هنگامی که او وارد است."

جان هارینگتون کمیسر امور خارجه وزارت ایمنی عمومی مورد مناقشه ادعا می کند که اجرای قانون را بیش از حد کوچک برای محافظت از مجسمه. زیادی حضور پلیس در صحنه را به دور مجسمه سازی پس از آن سرنگون شد از آن گرانیت پایه.

Harrington گفت: آنها می دانستند که در مورد برنامه ریزی شده اعتراض جلوتر از زمان و در زمان مناسب اقدامات احتیاطی برای ارزیابی این که آیا این امر می تواند صلح آمیز و یا بی ثبات تر. یک رهبر از دولت گشت و عضو هارینگتون کارکنان صحبت شد با رهبران اعتراض هنگامی که دیگران که جمع شده بودند کشیده مجسمه پایین.

"آنها قادر به خارج وجود دارد در زمان" Harrington گفت: از 25 سربازان دولت و دیگر مأموران اجرای قانون که بعدها وارد صحنه شدند.

کلمبوس مجسمه هدیه ای بود به دولت از مینه سوتا ایتالیایی-آمریکایی است. نصب شده در سال 1931 در آن واقع شده بود در نزدیکی گوشه جنوب شرقی ساختمان کاپیتول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن