نیوپورت شروع به بازگشت به حالت عادی' به عنوان روستایی شهرستان با احتیاط بازگشایی برای کسب و کار - Fri, 15 May 2020 PST

نیوپورت بشویید. – در حالی که Jan Lesnikowski معمولی پدیکور وقت است که عمدتا مورد نوازش او قرار ملاقات در روز پ

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

نیوپورت بشویید. – در حالی که Jan Lesnikowski معمولی پدیکور وقت است که عمدتا مورد نوازش او قرار ملاقات در روز پنج شنبه معنای خیلی بیشتر.

این یک فرصت را به گپ زدن با یک دوست و استراحت در یک صندلی ماساژ و استراحت کوتاه از استرس از انزوا و زندگی از طریق یک بیماری همه گیر.

همچنین یکی از اولین پدیکور مجاز در کشور پس از کسب دستور داده شد تا برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

"مردم در حال رفتن به بسیار حسادت" او به شوخی به شانون Castillo به پایان رسید با دادن یک ماساژ پا و نقاشی ناخن های خود را.

هشت شهرستان از جمله Pend Oreille اند واریانس به حرکت سریع تر به فاز دوم رژیم صهیونیستی. جی Inslee را "خانه بمانند امن" نظم و بازگشایی برخی از کسب و کار اگر آنها به دنبال دولتی راهنمایی.

کسانی که در شهرستانهای همه باید کمتر از 75,000 مردم و نه به حال یک مورد جدید از COVID-19 به مدت سه هفته یا بیشتر.

در حالی که بسیاری از مردم هیجان زده در مورد قادر بودن به فروشگاه و خوردن دوباره بهداشت محلی مقامات خواسته اند مردم را گله به جوامع مانند نیوپورت که باید شل تر محدودیت. در یک تماس را فشار دهید در اوایل این هفته مقامات از شمال Tri-County سلامت منطقه را پوشش می دهد که کشتی Pend Oreille و استیونس شهرستان خواست مردم را به صبر کنید تا زمانی که خود شهرستان دارای یک چراغ سبز قبل از آمدن به کسانی که در حال حاضر یکی.

فاز 2 قوانین برای رستوران ها و خرده فروشان منتشر شد در اوایل این هفته و زیبایی و خدمات صنعت دریافت آن راهنمایی اواخر روز چهارشنبه.

کاستیلو که صاحب و عمل ناخن توسط شانون در مرکز شهر نیوپورت گفت: مشتریان او بودند نشئه زمانی که او نام آنها را برای تنظیم قرار ملاقات.

در حالی که برخی از مشتریان هیجان زده برای به دست آوردن یک حس روال Castillo می داند که بسیاری از آنها در خانه قادر به انجام خود را مراقبت از پا و ممکن است تنها یک حیوان به یک همراه و همدم.

"همه آنها به دنبال به جلو است که برای تعامل انسان و با مردم دوباره," او گفت:.

سالن او یکی از چند که آماده بود به بازگشایی پنج شنبه صبح.

کاستیلو که از طریق مشکلات مالی پس از بسته شدن برای ماه ها تحقیق کرده بود که چگونه کشورهای دیگر دستور صنعت زیبایی برای آماده سازی و در حال حاضر نصب شیشه عطسه صفحه نمایش و عمیق تمیز کسب و کار خود را. او همچنین نیاز مشتریان به پوشیدن برخی از تجهیزات حفاظت فردی در داخل فروشگاه می پوشد یک ماسک خودش و باعث می شود مطمئن شوید که 15 تا 20 دقیقه بین هر مشتری به پاکسازی کل سالن.

در روز پنج شنبه بسیاری از نیوپورت کسب و کار باز شد درهای خود را به عموم مردم برای اولین بار در ماه. مرکز شهر بوده و بیشتر سکوت پس از ماه مارس را دیدم برخی از فعالیت به عنوان وسایل نقلیه آهسته به همکار به تازگی افتتاح شد کسب و کار و مشتریان فیلتر در داخل و خارج از دیگران است.

برخی مانند آدری رستوران شده بود خدمت takeout در طول اقامت-صفحه اصلی سفارش در حالی که دیگران مانند عتیقه و هدیه فروشگاه گنجینه های A تا Z را به طور کامل بسته شده است.

کریستی Lipp, مالک و اپراتور از گنجینه های A تا Z گفت: او می داند که این ویروس هنوز در حال گسترش در مناطق دیگر کشور بود و عصبی به بازگشایی شده است. اما او گفت: برخی از فروشندگان که به فروش اشیاء عتیقه و یا در خانه کالا در فروشگاه وابسته به درآمد حاصل از غرفه خود را و او نمی تواند اجازه می دهد آنها را به ادامه به از دست دادن پول است.

"اگر آن را برای آنها من احتمالا هنوز هم بسته می شود," او گفت:. "مردم در حال پرداخت پول برای من مسائل خود را به فروش می رسد برای آنها و مردم در حال شمارش را بر من. آن را نه فقط در زندگی من من به دیگران فکر می کنم."

Lipp گفت که او در تلاش برای تشویق رفتارهای است که سرعت گسترش ویروس با ارائه 10% تخفیف در قیمت به طور منظم موارد به تمام مشتریان که پوشیدن ماسک. او همچنین کاهش خود را به طور منظم فروشگاه ساعت اجازه می دهد تا زمان انتصاب-خرید بنابراین کسانی که پزشکی آسیب پذیر و یا افراد مسن می تواند یک شانس برای فروشگاه به راحتی و با خیال راحت.

Lipp می پوشد یک ماسک در فروشگاه نصب شده پلکسی گلاس صفحه نمایش در مقابل پول نقد ثبت نام و علائم در سراسر فروشگاه تشویق اجتماعی فاصله.

این ساعت برای اولین بار او باز او به فروش می رسد چدن فانوس و مداوم قطره ای از مشتریان برای خرید knickknacks بعد در روز.

Shanty بوتیک و قهوهای مایل به زرد خط آفتاب برنزه سالن نیز در خدمت برخی از آنها برای اولین بار به مشتریان.

فقط در اطراف گوشه ای از گنجینه های A تا Z کلی نوار و جلو پنجره از سر گرفته کسب و کار نیز هست. نوار بسته شده است پس از اقامت-صفحه اصلی سفارش اثر در زمان تنها ارائه takeout در روز سنت پاتریک. اما باز این هفته است. مالک کنی آرتور گفت: این بار جان سالم به در منع و تا به حال نشده است بسته برای این مدت طولانی در بیش از یک قرن است.

کلر کلارک مدیر رستوران و مالک با آرتور گفت کلی بود زیر همه از دولت مورد نیاز را به بهترین توانایی خود را – که هر کسب و کار دیگر در شهر نیز بود.

"کل شهرستان است شمارش را بر همه ما را به انجام آن را به درستی" او گفت:.

آرتور گفت: چند روز گذشته از کسب و کار رفته اند نسبتا هموار. مشتریان تنها اعتراض به یکی از دولت های مورد نیاز برای بازگشایی: رستوران ها باید به نگه داشتن یک لیست از ناهار خوردن در مشتریان اطلاعات تماس پس از آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با ردیابی اگر کسی علائم نشان می دهد.

در حالی که بسیاری از مشتریان مایل بودند به همراه نیاز, چند راه می رفت گفت: زمانی که آنها را به ارائه خود را با نام و اطلاعات تماس از ترس آنها می توان ردیابی.

آرتور گفت: او می دانست هر دو نیاز به تماس با ردیابی و ترس و نا امیدی از نیاز به ارائه اطلاعات خصوصی فقط به نشستن و خوردن یک وعده غذایی.

"من از آنها بخواهید شخصا اما من فکر می کنم که آنها فقط نمی خواهم این ایده از گفته بودن چه در امریکا زمانی که شما در حال انجام کاری اشتباه است," او گفت:.

او گفت: افرادی که راحت نیست با شرایط جدید هنوز هم می تواند انجام منظقه وانت بدون خروج اطلاعات خود را.

لری بنت صاحب آدری رستوران در لبه شهر گفت که او نیز تا به حال مشتریان چند که ترس از به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی. هیچ مشتریان خودداری کرده اند اما بسیاری از آنها پس از اطمینان بنت به آنها می گوید او فقط نگه می دارد و یک کپی کاغذ که او را تکه تکه پس از 30 روز.

در غیر این صورت مشتریان خوشحال به نظر می رسید به پشت و رستوران به نظر می رسید در حدود 50 درصد ظرفیت حداکثر مقدار مجاز تحت دولت فعلی دستورالعمل.

دانا کلی یک مدافع Pend Oreille شهرستان, یکی از رستوران های بسیاری به طور منظم است که برای روز اول خود را باز کنید. او گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش COVID-19 معقول به نظر می رسید.

"این خوب بود برای دوباره دیدن برخی از حالت عادی در جریان است," او گفت:. "من سعی می کنم برای حمایت از کسب و کارهای محلی."

کارکنان نیز خوشحالم که به مشتریان در رستوران.

Jossette Standre یک دبستان طبخ بیکر و پیشخدمت زن در آدری گفت که او نگران است در مورد برخی از مشتریان در حالی که ناهار خوری اتاق بسته شد. او گفت: وجود دارد یک گروه از مشتریان خاص که غذا خوردن در این رستوران هر روز و با آنها او تا به حال یک فرد مکالمه در ماه.

"زمانی که آنها نمی آیند و آنها به طور منظم, شما نگران آنها نمی آیند به دلیل قرنطینه و یا آنها ؟" او گفت:.

او گفت: برخی از کسانی که مشتریان باید حداقل خواستار شده است بپرسید هنگامی که خود را مورد علاقه خاص در دسترس خواهد بود به طوری که او را به امید دیدن برخی از آنها در چند هفته آینده.

"شما باید خود را به طور منظم است که شما واقعا از دست زمانی که شما آنها را نمی بینید," او گفت:. "این یک تنظیم برای همه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب