Virginia Tech ستاره CB کالیب Farley به جست و خیز کالج فصل فوتبال - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

Virginia Tech ستاره cornerback کالیب Farley چهارشنبه اعلام کرد او نمی خواهد بازی Hokies اگر وجود دارد یک فصل ت

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

Virginia Tech ستاره cornerback کالیب Farley چهارشنبه اعلام کرد او نمی خواهد بازی Hokies اگر وجود دارد یک فصل تبدیل شدن به بیشتر قابل توجه عمده-کالج بازیکن فوتبال به انتخاب کردن به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس.

این اشتباه کاربر از درخت گردوی امریکایی, کارولینای شمالی نشان داد تصمیم خود را در یک ویدیو ارسال شده به رسانه های اجتماعی. 6-پا-2, 207 پوند Farley در نظر گرفته شده است یکی از این کشور های برتر دفاعی پشت. او گفت که او را به صرف نظر کردن از فصل "با توجه به نامشخص شرایط بهداشتی و مقررات و سایر opt-outs که در فوتبال در حال حاضر است."

وجود دارد هنوز به یک جریان عمومی opt-outs در میان کالج, بازیکنان, اما بیش از دو دوجین بازیکنان NFL باید گفت: در روزهای اخیر آنها را نمی خواهد بازی را در این فصل به عنوان تیم گزارش به اردوگاه های آموزشی.

فارلی که مادر جان در ژانویه 2018 گفت: "نمی توانیم به از دست دادن یکی دیگر از پدر یا مادر یا یک دوست." و با وجود رقابتی تمایل به بازی "من نمی توانم چشم پوشی از آنچه که در قلب من و من باید تصمیم که من به ارمغان می آورد ترین صلح است."

Hokies مربی جاستین فونت نبود فورا در دسترس است به اظهار نظر در این تصمیم است.

هفته گذشته آمریکا اعلام کرد مقامات ارشد در حال اجرا پشت Ra شهرداری بونر برنامه ریزی برای نشستن در این فصل به دلایل شخصی. بونر گفت: شیکاگو تریبون که از دیدن هم تیمی های تست مثبت برای این ویروس در طی تمرینات تیم در این تابستان او را تجدید نظر وضعیت.

"من احساس می کنم ما بیشتر در معرض خطر با مقدار بچه های ما" بونر گفت: تریبون. "در فوتبال شما باید به لمس شخص دیگری. شما می توانید که به اعضای خانواده. این چیزی است که من می خواهم. من نمی خواهم به دیدن خانواده من, خواهر, دوست دختر من."

کنفرانس های در حال redoing برنامه را امتحان کنید برای کاهش احتمالی ناشی از COVID-19. ساحل اقیانوس اطلس کنفرانس که در آن Virginia Tech پخش اعلام کرد در عرض یک ساعت از Farley ارسال های ویدئویی خود را که در آن قرار بود 10-بازی برنامه کنفرانس و حذف همه آنها به جز یکی nonconference بازی. آن را نیز به تأخیر انداختن شروع فصل در هفته و هل دادن قهرمانی لیگ برتر فوتبال بازی برگشت حداقل یک هفته اگر نه دو.

بیشترین قدرت پنج کنفرانس مدارس باید گفت که بازیکنان نمی خواهد که خود را بورسیه گرفته اگر آنها تصمیم به بازی در این فصل است.

برای Farley, هر چند این احتمال وجود دارد او در سال گذشته است. او گفت که او شروع به آماده شدن برای پیش نویس NFL.

"از شما متشکرم Virginia Tech. من با مربیان و هم تیمی ها و هر کس دیگری که به من پشتیبانی در گذشته" Farley گفت. "من آرزو می کنم شما بهترین است. ایمن ماندن و خدا برکت دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن