جت کاپیتان بلیک ویلر در نژاد پرستی: 'شما نمی تواند خاموش کنه'

بلیک ویلر یک متن از پدر و روز دیگر.جیمز ویلر گفت: پسر خود را در مورد در حال رشد در دیترویت در اواخر دهه 1960 ز

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

بلیک ویلر یک متن از پدر و روز دیگر.

جیمز ویلر گفت: پسر خود را در مورد در حال رشد در دیترویت در اواخر دهه 1960 زمانی که شهر و کشور بودند موجب ویرانی مسابقه شورش و عمیق و دردناک بخش در جامعه است.

"نسل من آن را دریافت حق," او نوشت. "امیدوارم شما می کند."

با این جبهه از ذهن بلیک ویلر انجام شده است خاموش ماندن. کاپیتان Winnipeg Jets بخواهد او صحبت کرده بودم تا هر چه زودتر. در حال حاضر او می خواهد به استفاده از پلت فرم خود را به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به فشار برای تغییر در مسائل نژادپرستی و نابرابری.

پس از یک پست توییتر بیش از آخر هفته پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و تظاهرات متعاقب آن در سراسر ایالات متحده آمریکا — یک پیام است که شامل عبارت "امریکا خوب است" — ویلر گفت: در روز سه شنبه تصویری کنفرانس که "شما نمی تواند خاموش کنه."

ویلر گفت: فلوید مرگ اسیر در جزئیات گرافیکی در فیلم به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو به 46 ساله را گردن برای نزدیک به نه ساعت و عکسبرداری از Ahmaud Arbery در ماه فوریه — در نهایت او نقل مکان کرد به صحبت کردن.

"من انجام یک کار خوب به اندازه کافی در گذشته گفت:" ویلر که در حومه شهر مینیاپولیس. "من احساس کردم این راه را برای یک مدت زمان طولانی و من قصد ندارم به تظاهر مانند آن چیزی که آسان به انجام است. آن چیزی که آسان نیست به بحث در مورد."

اما او می گوید او را: در رسانه های اجتماعی به خبرنگاران به خانواده جوان خود را. ویلر و همسرش سام سه فرزند. جوانترین دو نمی به طور کامل درک آنچه که او می گوید: اما هفت ساله لویی می کند.

"آنها را تماشا جورج فلوید مرگ در تلویزیون" ویلر گفت: از بچه ها خود را. "لویی او میپرسند:" چرا نمی خواهد او دست خود را گردن ؟ چرا نمی خواهد او دریافت کردن گردن خود را?' و به توضیح است که به او به تلاش برای توضیح به او را به هفت سال است که پلیس است که او احساس می کند در خارج وجود دارد برای محافظت از ما و نگاه کردن برای ما ... که همیشه چنین نیست.

"است که یک مکالمه را داشته است."

33-year-old ویلر که آورده خود را خانواده خود را به تابستان خانه در فلوریدا با NHL فصل متوقف شد در طول COVID-19 همه گیر نیز احساس می کند یک سطح از گناه. او را تماشا همراه با بقیه ورزش جهان در سال 2016 زمانی که سان فرانسیسکو 49ers کارفرمایی khezri شروع به زانو در طول سرود ملی قبل از بازی های NFL به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"ما باید به عنوان درگیر در این عنوان ورزشکاران" ویلر گفت. "این تنها نمی تواند مبارزه خود را.

"من در آینه نگاه کنید در مورد این قبل از من در نگاه به هر کس دیگری. من آرزو می کنم که من بیشتر درگیر زودتر از من بود. من آرزو می کنم که آن را من در این مدت طولانی به پشت, آن را در راه معنی دار اما من حدس می زنم آنچه شما می توانید انجام دهید این است که سعی کنید برای بهتر جلو می رویم."

تعدادی از برجسته دیگر بازیکنان NHL ارسال شده پیام های مشابه در روزهای اخیر: کوسه جناح Evander کین که سیاه و سفید; Blackhawks کاپیتان Jonathan Toews; Maple Leafs ستاره Auston ماتیوز که Latino-آمریکا; ستاره رو به جلو تایلر سیگوین; و رعد و برق مرکز استیون Stamkos. NHL, nhl on nbc, NHL, مربیان,' انجمن و اکثریت قریب به اتفاق تیم های یکسان انجام می شود در یک فرم و یا دیگری.

نژاد پرستی در هاکی روی آورده بود به خط مقدم در پاییز با اتهامات ساخته شده توسط سابق NHLer Akim Aliu در برابر آن Calgary Flames سر مربی لایحه پیترز وقتی که هر دو در افراد زیر سن قانونی از یک دهه پیش. Aliu به دنبال آن است که با سرودن یک بازیکن تریبون مقاله ماه گذشته.

ویلر که بازی با کین و داستین Byfuglien در وینیپگ گفت: او هرگز دیده می شود نژادپرستی در NHL و معتقد است که هر قفل اتاق او شده است بخشی از اتحاد استقبال شده است اما به آسانی می پذیرد دیگران می تواند یک چشم انداز کاملا متفاوت.

وجود دارد اما خاطرات از جزئی هاکی مربوط به یک هم تیمی ویلر نمی توانید.

"برخی از چیزهایی که اتفاق افتاده از تیم مقابل در دادن خطوط" او به یاد می آورد. "دیدن چگونه صدمه دیده است که او را برای همیشه سوخته بود به مغز من."

درک چوین, 44 و سه نفر دیگر از مینیاپولیس افسران پلیس اخراج شدند و در پی فلوید مرگ است. چوین شد و پس از آن به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. سه نفر دستگیر و به اتهام در ماه گذشته برای فوریه تیراندازی مرگ Arbery سیاه هل دهنده در گرجستان در حالی که ماه مارس تیراندازی مرگ Breonna تیلور در خانه اش توسط لویی پلیس نیز جلب توجه ملی.

صحنه های از شهرستانها در سراسر امریکا از معترضان برخورد با مقامات تفرقه شعارهای ملت و رهبری و 40 میلیون نفر از کار به دلیل COVID-19 همه گیر که ادعا کرد بیش از 105,000 زندگی است ویلر در مورد کشور خود.

"وجود دارد بسیار صدمه دیده وجود دارد," او گفت:. "وجود دارد بسیاری از مردم که نمی خواهید که خانواده هایی که نمی دانم از کجا وعده غذایی بعدی خود را از آینده است. این لیست به نظر می رسد بی پایان و در بالا از آن ما هنوز درمان مردم این راه را در طول یک بیماری همه گیر. در چیزی که نبوده است دیده می شود در طول عمر.

"به یک کشور بود رفتن را از طریق این, اقتصادی, اجتماعی, همه چیز, و سپس ما هنوز درمان هر یک از دیگر مانند این ... آره نگران کننده است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ویلر نیز مفتخر است چگونه مینیاپولیس-سنت پل است در پاسخ — هر دو در ایستاده در برابر نژادپرستی و خشونت پلیس و راه جامعه را به خود مشغول کرده بازسازی پس از غارتگران در زمان استفاده از این وضعیت است.

و بالاتر از همه او امیدواریم.

"طریق است که اضطراب و از طریق آن ترس من خوشبین و امیدوار کننده در مورد آینده" ویلر گفت. "من امیدوار هستم نسل من و بچه های من' generation رفع خواهد شد این است که وجود دارد روشن تر روز پیش رو است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب