صدای دیگر: John Lewis سمت چپ ما بهتر امریکا

در حال حاضر امریکا باید قهرمانان. و ما باید یکی برای سنین John Lewis.زندگی خود را از قربانی به نام بزرگتر اصول

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

در حال حاضر امریکا باید قهرمانان. و ما باید یکی برای سنین John Lewis.

زندگی خود را از قربانی به نام بزرگتر اصول آزادی و برابری و کار خود را خدمت به کشور خود هستند نمادهای بهتر امریکا ما امیدواریم که به بود و بهتر است آمریکا ما می تواند تبدیل به.

در به خاطر سپردن ما باید به یاد داشته باشید که مبارزه برای برابری است پایدار انسانی مبارزه است که آن را نمی خواهد آمد ارزان و نه به راحتی که این مسیر می تواند خطرناک و درد بسیار است که آن را تقریبا به طور قطع هرگز نمی تواند بیش از.

ما می توانیم به یاد داشته باشید بیش از حد, هر چند که می توان آن را پاداش — که همه چیز می تواند بهتر — و که لوئیس " قربانی همراه با کسانی که از آزادی سواران و بسیاری از طرفداران اصلاحات وقف به ما بهتر ملت, که در آن ما به طور کامل اگر هنوز ناقص در آغوش فردی منزلت هر آمریکایی و گسترش در قانون حمایت از حقوق بشر.

لوئیس که دنیا در 80 روز شنبه به حال خود جمجمه ترک خورده با بیلی باشگاه به عنوان یک مرد جوان برای کمک به ما را به این محل که در آن ما هستند. و حتی به عنوان خشونت انجام شد بر او رد خشونت در بازگشت. غیر قابل انکار اقتدار اخلاقی که او در انجام ادموند Pettus پل در سلما علا., در سال 1965 بود که اقتدار که در نهایت اهمیت.

با در نظر گرفتن خود را میراث ما باید همچنین در نظر گرفتن کاری که باقی مانده است. فقر و زندان و دیگر میراث برده داری و مدون نژاد پرستی هنوز هم در مسیر کشور ما است. لوئیس حمایت از راهپیمایی در مخالفت پلیس با خشونت علیه آمریکایی های سیاه و سفید در نظر گرفته و آنها را به یک فرمت از کار خود را به عنوان یک مرد جوان است.

ما همچنین امیدواریم که ما تتم زندگی خود و همه او را به عنوان یک معترض سازمان و کنگره که ما را موفق به تشخیص حقیقت این است که کار خود را به دلیل اهمیت آن ساخته شده است یک تفاوت واقعی در کشور ما و در بهبود زندگی آمریکایی های سیاه و سفید. امریکا که John Lewis درگذشت در همان است که امریکا او متولد شده به عنوان فرزند sharecroppers. آن است که همان امریکا که از حقوق خود محروم و آمریکایی های سیاه و سفید به عنوان یک ماده از قانون و رد آنها اساسی حقوق بشر است.

که بهتر از آمریکا است آمریکا ما باید نسبت به هر روز. مبارزه تمدید شده است و بیش از بیش در هر یک از ما به عنوان افراد و در همه ما به عنوان یک جامعه است.

John Lewis درگذشت. اما در خوب و همیشه بهتر است امریکا, John Lewis برای همیشه زنده خواهد ماند.

— اخبار صبح دالاس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن