Seahawks پیت کارول مربی می گوید او می خواهم خوب با تاخیر در اردوگاه های آموزشی - Thu, 10 Jul 2020 PST

سیاتل – NFL اردوگاه های آموزشی باقی می ماند و شروع به برنامه ریزی شده در جولای 28. اما Seahawks پیت کارول مربی

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

سیاتل – NFL اردوگاه های آموزشی باقی می ماند و شروع به برنامه ریزی شده در جولای 28.

اما Seahawks پیت کارول مربی روز جمعه گفت او امیدوار است که لیگ را در نظر بگیرید که هل دادن تاریخ به عقب در صورت نیاز به مطمئن شوید که تمام بازیکنان و مربیان و کارکنان پشتیبانی امن نگهداری می شوند در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

"هر آنچه که ما نیاز به انجام به انجام این درست همان چیزی است که من امیدوارم که ما را" کارول گفت: در طول یک مصاحبه با ESPN 710 سیاتل روز جمعه میزبان جان Clayton. "اگر ما رو به کم کردن سرعت کمی شروع کنید که خوب خواهد بود. وجود دارد (هستند) بسیاری از بی قراری مسائل در حال حاضر بین لیگ و بازیکنان است."

در واقع با بیش از دو و نیم هفته مانده به شروع برنامه ریزی شده از اردوگاه لیگ و بازیکنان ارتباط هنوز هم چه طرفدار فوتبال صحبت نامیده می شوند در یک تیتر جمعه "مسائل عمده" هنوز برای حل و فصل شود.

در میان کسانی هستند که آیا وجود خواهد داشت دو فصل بازی (لیگ اولویت) یا هیچ کدام (که چیزی است که بازیکنان می خواهند); دقیقا چگونه تست پروتکل های به کار خواهد کرد; و اگر حقوق می تواند نهفته باشد (لیگ پیشنهاد کرده نگه داشتن 35 درصد از حقوق و دستمزد بازیکن در سپردن است که به عنوان آن را آسان تر برای لیگ به قطع حقوق بعد اگر تعداد بازی ها نهفته است).

بازیکنان باید به شدت واکنش نشان داد و در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر به برخی از های اخیر ایده های شناور توسط سازمان لیگ از جمله سابق Seahawk ریچارد شرمن که در حال حاضر در کمیته اجرایی NFLPA و توییتی جمعه که "ما نه توافق به هر چیزی در پیشنهاد خود را."

در یک داستان با شرح شرمن, صدای جیر جیر, PFT شناور ایده لیگ می تواند "به طور موقت مکث" آغاز اردوگاه آموزشی "اجازه می دهد تا به صورت مناسب بررسی و نتیجه گیری" از مسائل بین لیگ ها و بازیکنان.

NFL شبکه گزارش داد بعد از ظهر جمعه که لیگ و NFLPA اجرایی کمیته باید یک تماس برنامه ریزی شده برای روز شنبه به سعی کنید به مسائل.

و آنچه روشن است این است که بازیکنان به نظر می رسد به طور فزاینده ای نگران به اردوگاه نزدیک و شیوع را نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت.

Seahawk linebacker/پایان Bruce Irvin فکر در توییتر این هفته اگر NFL است "رفتن به بازیکنان می دهد گزینه ای را برای بازی یا نه؟"

NFL شبکه گزارش روز شنبه گفت: "opt-outs" در میان چیزهای لیگ و NFLPA بحث خواهد شد دوشنبه.

کارول جمعه گفت که او امیدوار است همه مسائل حل و فصل شود به هر کس احساس راحتی آن زمان اردوگاه آغاز خواهد شد.

کارول اشاره کرد او نبوده است گفت: هر چیزی را با هر کسی که شروع اردوگاه می تواند به تاخیر افتاد اما گفت: "من می توانید ببینید که ما فقط در انتظار یک کمی. اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد."

"... شروع (به طور منظم) فصل چنین طولانی راه دور برای ما در این مرحله" کارول گفت: از یک تیم سیاتل است که برنامه ریزی شده به بازی آن بازی اول سپتامبر. 13 در آتلانتا. "و ما همه در حال رفتن را از طریق این با هم. آن است که همه برای رفتن به نسبی جنبه رقابتی در حال رفتن به سر می برد که ما از طریق آن. اما در حال حاضر اگر ما نیاز به یک گام به عقب و نگه داشتن نقشه کشی, اطلاعات, به نظر می رسد مانند ما یاد خیلی هر چند روز. وجود دارد که اطلاعات زیادی در آینده. هر آنچه که ما نیاز به انجام به انجام این درست همان چیزی است که من امیدوارم که ما انجام می دهیم."

کارول اشاره کرد که NFL امیدوار بود که NBA و لیگ اصلی بیس بال ممکن است بیشتر طول بازده خود را به بازی با این نقطه اجازه می دهد تا NFL به تکرار بسیاری از آنچه آنها انجام داده بود.

اما هر دو هنوز در مراحل آغاز تلاش برای بازگشت به بازی بازی.

"ما امیدوار بودند تا حد زیادی به یادگیری به عنوان آنها رفت و از طریق فرایند" کارول گفت.

با هر لیگ برنامه ریزی به بازی بازی ابتدا در اواخر این ماه است که می تواند به NFL که بینش بیشتری در مورد چگونه به با خیال راحت بازگشت نیز کارول گفت.

تیم NFL انجام شده خود را در offseason برنامه ها از طریق جلسات مجازی و مطبوع جلسات و بازیکنان نیز برگزاری برخی از رسمی گروه کوچک تمرینات.

کارول ذکر کارفرمایی راسل ویلسون تمرینات در منطقه سان Diego و گفت: آنچه او دیده است همراه با چه Wilson مشغول به کار در offseason برنامه است او را به تفکر است که ویلسون "بهترین او تا کنون بوده است."

که تقریبا سالانه خودداری از کارول در مورد ویلسون در این زمان از سال, اما آن را نیز به نظر می رسید که نشان می دهد او با اعتماد به نفس است که ویلسون, حداقل, خواهد بود قادر به رسیدن به سرعت یک بار اردوگاه آغاز می شود با کارول تفکر در حال حاضر آنچه که مهم تر از طول اردوگاه آموزشی اطمینان است که آن را یکی از امن است.

"کل ایده است که می تواند ما را در حفاظت از مردم ما?" کارول گفت. "چگونه می تواند ما را در حفاظت از بازیکنان ما و خانواده های ما مربیان و خانواده های آنها و همه کسانی که حمایت ما به عنوان ما را از طریق فرایند از رونمایی یک فصل فوتبال. چیزهای زیادی وجود دارد که به آن می رود. چیزی که من احساس می کنم در حال حاضر ما می خواهم تمام اطلاعات ما می توانید دریافت کنید. ما می خواهیم به عنوان هوشمند به عنوان ما می توانیم به عنوان ما را در این انتخاب و تصمیم گیری همانطور که ما حرکت رو به جلو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن