جدید و همه گیر نگرانی: نگرانی از شماره گیری 911 - Wed, 13 May 2020 PST

MultiCare متخصص مغز و اعصاب دکتر مادلین Geraghty می داند دست اول در مورد عواقب ناشی از قربانیان سکته مغزی که ب

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

MultiCare متخصص مغز و اعصاب دکتر مادلین Geraghty می داند دست اول در مورد عواقب ناشی از قربانیان سکته مغزی که با تاخیر تماس 911. اخیر سالمند بیمار که می ترسید گرفتن COVID-19 منتظر یک روز و در حال حاضر او آسیب دائمی.

Geraghty گفت: پزشکان نگران هستند در اینجا در سراسر کشور و در سطح جهان است که 911 تماس کاهش یافته است به سرعت در حال از ماه فوریه در میان افراد مبتلا به سکته مغزی یا حمله قلبی علائم هشدار دهنده. متخصصان سلامت می گویند که آنها معمولا شنیدن بیش از حد دیر است که قربانیان بیشتر از ترس از ابتلا COVID-19.

که دلخراش Geraghty گفت: از آنجا که دقیقه تعداد برای جلوگیری از معلولیت دائمی یا مرگ شود. واکنش اضطراری واحد و ERs دنبال سخت COVID-19 پروتکل و اقدامات بهداشتی به طوری که آنها بی خطر هستند گفت: Geraghty, یک انجمن سکته آمریکا داوطلب متخصص پزشکی.

"این است که نه فقط در اسپوکن یا فقط در واشنگتن اما ما شاهد یک روند در سراسر کشور از مردم برای آمدن به اورژانس" Geraghty گفت. "در ابتدا مردم از ترس قریب به اتفاق سیستم مراقبت های بهداشتی هنگامی که ما تمرکز بسیار عمد بر مسطح منحنی.

"نیز وجود دارد که نگرانی و ترس است که رفتن به بیمارستان را به آنها بدهد COVID. من تا به حال این تجربه خودم آخرین باری که من در تماس است. لذت زن مسن حال هشدار دهنده از یک سکته مغزی یک TIA روز قبل از او در آمد و تماس نمی زیرا او خیلی وحشت زده از COVID."

یک TIA یک حمله ایسکمیک گذرا است که باعث می شود یک دوره موقت هنگامی که یک لخته خون می رود تا به مغز و بلوک جریان خون برای چند دقیقه با علائم مشابه به کسانی که از سکته مغزی, اما آن را نمی کند باعث آسیب دائمی.

"این بود تا روز بعد هنگامی که او در واقع به حال سکته مغزی و به دنبال کمک اضطراری زیرا او می دانست که او تا به حال هیچ انتخاب است. نشانه های او ، او یادگاران ترس از ماندن در بیمارستان است. ما صحبت در مورد اینکه چرا او تماس نمی روز قبل با او سکته مغزی هشدار است."

انجمن قلب آمریکا دولتی و MultiCare سخنگوی کوین Maloney می گویند آمار نشان می دهد پایین تر از نرخ معمول به صورت کلی تماس های اضطراری. شهرستان اسپوکین ولی آتش بخش گزارش کرده اند و 12 درصد کاهش روزانه 911 تماس برای ماه مارس و آوریل در مقایسه با آن دوره از یک سال پیش بر اساس آمار مشترک با AHA.

مالونی گفت: Deaconess بیمارستان ER شاهد 13 درصد کاهش 911 تماس برای پزشکی حمل و نقل در ماه مارس در مقایسه با فوریه و 33% کاهش در ماه آوریل در مقایسه با ماه فوریه. او گفت: روند مشابه در دیگر بیمارستان های محلی.

پزشکان در حال بحث در مورد الگوی سراسر جهان Geraghty گفت.

"من با حضور یک وبینار بین المللی به رهبری توسط یک متخصص مغز و اعصاب در ایتالیا در اوایل این هفته, و آنها در حال دیدن همان پدیده – کاهش در بیمارانی که به اورژانس مراکز سکته مغزی و حملات قلبی پس از آن onlylocal به Spokane و ملت است.

"این یک رفتار ما را تغییر دهید." دلیل ساده است: "زمان مغز است," او گفت:.

یک TIA یک هشدار است که چیزی در کمین است به علت سکته مغزی قبل از آن اتفاق می افتد. بیمارستان مراقبت حاد باید به سرعت حرکت می کند به حذف لخته خون و به دنبال آن قوی حمایتی مراقبت Geraghty گفت.

با تاخیر "خطر بدتر نتیجه را افزایش می دهد" و این مورد در حال حاضر زمانی که مردم می ترسند به آمدن و ماندن در خانه به جای.

مالونی گفت: مردم با هیچ گونه ترس از درمان اورژانس باید بدانند که بیمارستان ها به دنبال مطابق با اصول بهداشتی و پروتکل های ایمنی. امکانات اینجا جداسازی هر گونه بیماران با COVID-19 جداگانه بر روی زمین هستند و تعداد کمی از آنها او اضافه شده است.

کارگران بیمارستان هستند با پوشیدن ماسک و همه بازدید کنندگان با هر گونه علائم تنفسی را باید یک ماسک بلافاصله. انتظار مناطق اجتماعی فاصله.

یکی دیگر از نگرانی این است که یک روند جدید از سکته مغزی تصور می شود COVID-19-مربوط به افراد جوان Geraghty گفت.

"اگر چه به نظر نمی رسد به طور مکرر و در عین حال ما در حال شروع به دیدن برخی از COVID باعث سکته مغزی در افراد جوان مردم در 30s و 40s خود را," او گفت:. "خواهد بود که در سراسر کشور و این یک نگرانی بزرگ برای متخصصین مغز و اعصاب در حال حاضر. سکته مغزی هرگز یک بیماری از سالمندان به تنهایی."

Geraghty توافق کردند که بيمارستان در اینجا باید جدا COVID-19 بخش همراه با استانداردهای بالا برای نگه داشتن همه بیماران امن است. او احساس می کند اعتماد به نفس با اقدامات بهداشتی در شرایط اضطراری امکانات.

"من Lysol کفش من بعد از من رفتن به فروشگاه مواد غذایی," او گفت:. "من نمی Lysol کفش من پس از من به ER."

همچنین او گفت: آمبولانس ها به طور منظم مقادیر در حالی که امدادگر و اورژانس کارکنان به طور مداوم استفاده از دستکش و ماسک. "با استفاده از آمبولانس خدمات بسیار تشویق کرد," او گفت:.

معلول دائم از سکته مغزی می تواند بستگی دارد که چه بخشی از مغز است که دچار, او گفت:, اما اثرات می تواند شامل گفتار و اختلالات بینایی و یا توانایی راه رفتن به دلیل فلج در یک طرف. دیگر اثرات می تواند ظریف است.

"مهم این است که نشانه ها در آمد ناگهان بنابراین قانون من این است اگر چیزی تغییرات و اگر یک فرد عادی بود چند دقیقه پیش و در حال حاضر کسی نیست ما باید آمبولانس برای یک دلیل. هیچ کس در جامعه پزشکی را ناراحت می شود اگر وجود دارد یک هشدار اشتباه است."

داشتن یک TIA یا علائم هشدار دهنده زود هنگام هستند "یک فرصت طلایی" برای پیدا کردن که در آن مشکلات پس از سکته مغزی ممکن است اتفاق می افتد در وهله اول, او گفت:.

برخی از بیماران مبتلا به سکته مغزی علائم ممکن است درمان با یک لخته متلاشیکننده پزشکی به نام tPA برای tissue plasminogen activator. شات باید در یک پنجره کوتاه از زمان.

دیگران ممکن است واجد شرایط برای درمان با یک کاتتر و از بین بردن لخته Geraghty گفت. "پس از یک مقدار مشخصی از زمان هیچ یک از درمان های موثر خواهد بود."

"پیام من برای مردم به در آمده و به زودی به عنوان مثل انسان ممکن است" او گفت:. "دانستن که مردم می ترسند به در آمده است breaking my heart. که بیمار من دیدم شکست قلب من است. ما از دست رفته در روز در درمان او."

AHA خواستار یادگیری شایع سکته مغزی علائم تحت سریع و به 911 تماس بگیرید.

در صورت افتادگی. آیا یک طرف صورت افتادگی و یا آن را بی حس است ؟ درخواست این فرد برای لبخند. است که شخص لبخند ناهموار و یا کج?

بازوی ضعف است. یکی بازوی ضعیف یا بی حس است ؟ درخواست این فرد برای بالا بردن هر دو دست. یکی نیست به بازو و رانش رو به پایین ؟

سخنرانی. گفتار نامفهوم? است که فرد قادر به صحبت می کنند و یا دشوار به درک ؟ درخواست این فرد برای تکرار یک جمله ساده.

زمان به 911 تماس بگیرید اگر فرد نشان می دهد هر یک از این علائم و یا حتی اگر علائم از بین برود برای حمل و نقل به بیمارستان بلافاصله.

علائم هشدار دهنده حمله قلبی می تواند شامل:

ناراحتی قفسه سینه

بازو و پشت گردن و فک یا معده درد

تنگی نفس

شکستن در عرق سرد

تهوع یا احساس سرگیجه.

در طول زمان اقامت-صفحه اصلی, سفارشات, این نیز مهم است به کسانی که به تنهایی زندگی می کنند Geraghty گفت. صحبت کردن با یک دوست و همسایه یا یک دوست در تلفن و یا در طول تماس های ویدئویی می تواند سرنخ در مورد علائم هشدار دهنده زود هنگام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن